záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 10. prosince 2015

Mega, mega, mega Primar Haul, neboli má nákupní Primarkáčská horečka :*


Ahojky u dalšího článku :)
Jak si užíváte Vánoční atmosféru ? 

Dnes pro Vás mám slibovaný Primark Haul neboli nákupy z Primarku :) 
Video jsem několikrát prostříhala a stále je šíleně dlouhé, já vím, ale jelikož jsem byla v Primarku úplně poprvé, tak jsem odsud odjela s opravdu obří hromadou věcí, kterou zkrátka člověk za patnáct minut neukáže :D Tak snad se u toho nebudete nudit :D A alespoň někdo to shlédne, protože v Primarku mají hrozně moc úžasných věciček, šperků a šatiček...Tak třeba tím chytnete i nějakou tu inspiraci a budete vědět dopředu, co čekat :) 
Užijte si video  a doufám, že se uvidíme co nejdříve u dalšího článku :)


Krásný den
Vaše Pauline :)

4 komentáře:

  1. Udělala sis nádherné radosti:-) Já byla v Primarku úplně poprvé před dvěma měsíci a byla jsem jak Alenka v říši divů, nevěděla jsem, jestli dřív okukovat a vybírat oblečení nebo bižuterii nebo všechno ostatní:-D A domů jsem toho odvážela opravdu hodně, bylo strašně těžký se nějak držet na uzdě, když se na mně všechno tak usmívalo a doslova volalo, ať si to koupím:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takhle jsem to taky měla, málem jsem tam zešílela :D v jednu chvíli, to říkám i ve vlogu, jsem vážně přemýšlela, že znova nepojedu, ale už mám zabukováno na duben znovu :D

      Vymazat