záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 11. prosince 2014

Extra porce tipů na vánoční dárky :))


Ahojky dneska podruhé :))

Také patříte do té skupiny lidí, kteří mají na Vánoce vždy vše pečlivě a včas hotové ? Ne - nezoufejte, já už také ne :))

Už druhým rokem blázním, že nic nestíhám :)
Je třeba - uklidit, nakoupit, nastrojit, vybrat dárky, zabalit dárky, rozeslat pohlednice a tak dále :))
Den bohužel nemá třicet hodin a ani týden nemá osm dní ... A já nemám čas... K tomu škola volá- hej zkouškové se blíží, hej , některé předměty už jsou před Vánoci !!!  No dobře, škola nevolá, škola řve... A já na tom nejsem jinak když to slyším ...

Ale mám tady pár svých osobních tipů a triků jak vyřešit dárečky bez stresu :)


Za prvé - platí pro nákup v "kamenných" prodejnách  :)
- berte si letáčky a kroužkujte slevy - ne třeba vysvětlovat, ale když se Vám to povede dobře prohlédnout, můžete lidem kolem sebe udělat třeba i vícenásobnou radost za stejný rozpočet :))
- vybírejte si obchody, kde víte, že se dá sehnat levně a kvalitně cokoli, co potěší Vaše známé :)
( Levné knihy , Kik, Ikea ... )
- nebo naopak, pokud máte rozpočet vyšší než je ten můj chudý studentský tak si můžete dopřát nákupy v obchůdcích s originálními předměty ( konkrétně mluvím o těch krásných sladkých obchůdcích co vypadají jako by se k nám přenesly odněkud z Francie :) kde najdete dekorace v provensálském stylu či tradiční předměty jako umělecké přehozy na postel či sofa, různé vychytaně zdobené kousky nábytku, většinou jsou zde také různé prazvláštní hrnečky, plyšový medvídci ( bez kterých většinou neopustíte krám ) a samozřejmě nějaké to netypické jídlo. Co jsem prochodila tyto krámy v pěti městech, narážela jsem v nich na čokoládu či marmeládu ...
- Co nikdy nezklame je nákup v drogerii- dárková sada je k Vánocům takřka nutností :D Pokud zrovna nevíte, co by se dotyčné osobě líbilo, nákup lze vždy řešit dárkovými kartami :) A to platí nejen pro drogerie :) Skvělým dárkem je dárková karta třeba do H&M :)

No ale teď to zajímavější- zadruhé - platí pro nákup na internetu ...
aneb mé oblíbené stránky :)

začnu klasicky :)
Nikdy nikdo nic nezkazí - galaxieprani.cz a rajdaru.cz (zde máte k dispozici i kanadské žertíky, pokud jste nenapravitelní vtipálci )

Ovšem chce-li někdo skutečně zaujmout jde na fler.cz - tohle je dámy a pánové to, co nazývám říší splněných přání ... Ovšem... chce se to zde dobře orientovat, jinak člověk stráví půl dne na počítači aniž by našel to, co hledá :)
A tady jsem pro Vás připravila takový malý seznam toho, co většinou hledám já :) Pro mě osobně ti nejlepší tvůrci na celém Fléru :)
Typicky vánoční dárky, které potěší každého bez rozdílu věku :) Šperky, pletené věci a další blbůstky...

Anna Beretta Desing - dokonalé šperky- ve stylu vintage/steampung vhodné i muže... (například - ty nejoriginálnější manžetové knoflíčky na světě)




Zboží uživatelky Limi- od níž mám doma tři sady dokonalých vintage šperků, dnes rozšířila sortiment ještě o kabelky a peněženky ( takové ty klasické, z dob našich babiček, jenže moderně podané ) a její desing doplňků je pro mě naprostou dokonalostí :) Vybírat můžete cokoli- od naušniček, náramků, náhrdelníků přes brože, rozkošné klíčenky až po ty kabelky a peněženky a mnoho dalšího ... Určitě jukněte :)




This is Your Style - naprosto obří  výběr všemožných náušniček pro jakoukoli věkovou kategorii, dále záložky do knih, andělské přívěsky a - zvláště srdcovka pro mě - jelínci :) Už mám jednoho na cestě :))



Adllin - zrcátka, kulaté pecičky i jiné náušničky - vše v kouzelných motivech zalité v krystalické pryskyřici- moje obsese - zrcátka s jelenem :)




Monica Otmili- další z velikánů Fléru aneb šité šperky - zamilovala jsem se do jejích drobných obšitých přívěsků , zdobných náušnic a zvláště pak do uměleckých děl- šitých náhrdelníků :)




dante- umělecký kovář ... Co tento člověk dokáže vytvořit z kovu a sklíček za dokonalost mezi šperky, to Vás zaručeně uchvátí :)




Luuthien- výtvorů od této umělkyně mám doma už několik. Jsem hrdou majitelkou dvou jejích extra velkých šitých náhrdelníků, potom limitované kolekce z roku 2012, kdy tvořila překrásné šňůry perel se Swarovski komponenty a pár drobných náušnic... Jednu chvíli se zdálo, že už tvořit nebude, ale pak se vrátila a to, co má ve svém sortimentu teď ...Podívejte se sami, v jejích špercích ožívají všechny pohádky a legendy na které si vzpomenete ...





tutto bene - tutově se trefíte, mrknete- li sem :) pohlednice a notýsky (kroužková vazba) ve vintage a retro desingu potěší každého a jsou tak překrásné :* Zvláště ta vánoční edice :*




Maria accessories- tahle slečna je fenomén mezi tvůrci ozdob na vlasy ... Můžete u ní najít opravdové skvosty , pro nadcházející vánoční období jak dělané ... U mě vedou čelenky v inspiraci Dolce&Gabbana v rokokovém duchu a samozřejmě Great Gatsby kolekce :) A úplně miluju její věnečky :)




Veronika Desings- nádherné visací náušnice , překrásné přívěsky ve tvaru andělíčků ( ale ty jsou fakt tak strašně sladcí :* ) a v neposlední řadě- vánoční hvězdy z korálků :)



Mýdla Amálka- jak už samo jméno prodejce napovídá- ano věnuje se tvorbě mýdel...Ale jakých mýdel ! Kam se hrabou klasické podomácku dělané v jedné barvě, tohle jsou hry barev, ale také tvarů a speciálních vůní. Mýdla v sobě mají krásné filigránové detaily anebo jsou rovnou ve zvláštních tvarech- například dětská bačkůrka či růže s motýlkem na okvětním lístku :) A vůně - u mě vede japonská švestka :)




ReK - pletené kabelčičky, ale jak dokonalé :* Dále nápadité šperky (např. náušničky ve tvaru hrášku) i dekorace do bytu (háčkované vánoční cukroví :D) . Výrobky oplývají krásnými originálními nápady:) A ceny jsou více než jen příznivé :)




blazenost- zde najdete nádherné pletené hračky pro děti ( i dospělé, v mém případě :D ) Zvláště pak ty pletené či háčkované domečky pro skřítky :) To je nádhera :)) A nemůžu opomenout kabelky , které mě naprosto uchvátily - zaručeně mi jedna domů taky přicestuje :)



Chala Vintage - NEJLEPŠÍ Z NEJLEPŠÍCH v oboru vintage/ retro - její brože jsou vrcholem sofistikovanosti, vrací Vás o pár let zpět a ukazují jen to nejlepší :) Miluju její předělané kufry a nálepky na ně a úplně zbožňuji její zrcátka !!! Vintage zrcátka z pryskyřice s těmi nejkrásnějšími motivy :) Jednoznačně pro mě jeden z nejlepších prodejců z celého Fléru :)




veverka Zrzka - pro opravdové milovníky nevšedních věcí a předmětů s duší - vlastnoručně vyráběné autorské panenky ... Dokonalé :*



Silver Lining- tahle poměrně mladá slečna vytváří zvláštní kombinace šperků , tak zvláštní, až jsem si jí moc oblíbila a zvláště její náušnice s broušenými kameny, to je vysloveně srdcovka :)



Babička ovečka- dle mého názoru nejhezčí pletené ponožky na celém fléru- plus jiné drobnosti, mě si získala ta háčkovaná korunka :*



muhehe- klasické punčochu s krásnými potisky :)



zuzalinkaa- a tady něco pro malé slečny :) Další porce pletených hraček a kabelčičky k tomu :) Vše v dokonale růžových tónech :))



No :) Tak to by bylo pro dnešek všechno :)) Doufám, že jsem Vás nezahltila až tak moc, ale věřte mi, že na fléru nakupuji poměrně často a jsem moc spokojená :) Tak snad jsem Vás inspirovala, když už ne na nákup na internetu tak alespoň na pár věcí, co třeba případně koupit :))

Budu moc ráda, když mi dáte vědět jaké vánoční dárky Vás zaujaly, zda máte zkušenosti s fler.cz a neo jestli už máte nakoupeno či zabaleno :))

Krásný večer
Vaše Pauline :)

5 komentářů:

  1. Na fler.cz nakupuji moc ráda, je tam spousta lákadel, děkuji za další tipy:-) Dárečky už mám nakoupené všechny, zbývá je jen zabalit a i to chci udělat v předstihu a ne na poslední chvíli:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, náhodou jsem narazila na Váš blog a tento článek a musím Vám poděkovat za moc milá slova k mé tvorbě, opravdu moc mě to potěšilo. :-) Ihned mám ještě větší chuť pustit se do vytváření nových šperku, když vidím, že to má smysl. V současné době přidávám spoustu novinek hlavně na svou FB stránku (odkaz přikládám ke jménu), všechny šperky se tam objeví mnohem dříve než na Fleru. Budu moc ráda, když zavítáte na koukanou. ;-)
    S pozdravem
    Monica O.

    OdpovědětVymazat