záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 15. prosince 2014

Hudební adventní kalendář 14. -15. 12.2014 plus - VYHLÁŠENÍ VÁNOČNÍ GIVEAWAY :)


Ahojky u dalšího políčka hudebního adventního kalendáře :)

Ale ještě než začneme s hudbou, je třeba sdělit jednu důležitou věc :)
A to sice - Vyhlášení mé Vánoční GIVEAWAY :)

Než sdělím vítězkyni, tak chci nejprve všem hrozně moc poděkovat, protože jsem vůbec nečekala, že by se mohlo zúčastnit tolika lidí :) A strašně moc Vám za to děkuju :) Neuvěřitelně si cením všech těch krásných komentářů, díky nim vidím, že má blogerská činnost má skutečně smysl :)
Nejraději bych za to podarovala všechny :) Bohužel vyhrát mohl jen jeden ...
A bylo to tak hrozně těžké rozhodování, že jsem nakonec vzala na pomoc kuchyňský rendlík na špagety, hromadu malých papírků, které mám, abych neustále něco nezapomínala a jala se rozhodnout dle náhody, protože sama bych to asi jinak nevybrala :))
Ty Vánoční poselství, která jste mi psali byla tak krásná až mi vehnala slzičky do očí :) Všem Vám přeji ty nejkrásnější Vánoce a hlavně to zdravíčko a lásku a oslavu s těmi, které milujete a kteří milují Vás, protože přesně, jak jste psali, to je ta pravá Podstata Vánoc :) 
Mou úplně první  GIVEAWAY vyhrává miss.velvet , které tímto moc a moc gratuluji, snad bude s balíčkem spokojená :) A též jí přeji krásné Vánoce :)
A vy ostatní,kteří jste nevyhráli, nebuďte smutní, protože tohle rozhodně nebyla poslední GIVEAWAY :) Navíc teď jsem se zamilovala do DIY produktů, takže určitě kromě kosmetických věcí zde budou i další mnou vyráběné šperky a jiné věcičky :)) ( kdo by mi náhodou nevěřil, že jsem opravdu maniak na DIY projekty, tak může mrknout TADY na mou tvorbu z letní kolekce, jinak snad co nejdříve Vám ukážu i tvorbu na zbytek roku :D Jaksi jsem se k tomu zatím nedostala , ale v plánu to je :)) 

Tak :) A teď už k hudbě :)
Dneska to bude opět něco klasického a opět něco rozverného :)
Vybrala jsem Elvise Presleyho, protože ten zkrátka nemůže na Vánoce chybět ( a ani v průběhu roku:))
Jeho podání Jingle Bell Rock je naprosto dokonalé a naladí Vás do té pravé, hravé vánoční náladičky :))



A protože tradičně nestíhám, tak ještě jedno hudební videjko za ten včerejší den :))

Včera jsem konečně měla na chvíli čas na ten pravý vánoční filmík a s miláčkem jsme koukali na Sám doma :) Jasná vánoční klasika :)) A zřejmě se nebudete divit ale song který jsem vybrala je samozřejmě právě z tohoto filmu :))
Jen tak mimochodem - kdo už jste ho letos viděli ? Mám takový pocit, že jej dávali v televizi, ovšem to já jsem tak trochu propásla, tudíž včera jsem si to vynahradila :) A zmlsala se výtečným vánočním cukrovým :)) Jak já se na ten prosinec těšila :)) 


Krásný večer 
Vaše Pauline :))

2 komentáře: