záhlaví (věděli jste že...)

středa 24. prosince 2014

Hudební adventní kalendář 18.12. až 23.12.2014 aneb doháníme resty :))


Ahojky :)

Tak a kdo z Vás se ještě nestihl zastavit ?
Já až dnes :) A když už mám konečně maličko času, tak Vám sem hodím zmeškané písně od 18.12. až po 23.12. 
protože na ten dnešní speciální den mám něco extra :))

tak šestice písní z adventního kalendáře začíná klasikou- Silver and Gold - Burl Ives :))
Tahle písnička je jako dělaná pro zimní dny ( které samozřejmě u nás jaksi počasí připomíná jen zdánlivě, ale to mě vůbec nevadí  :D )


Dále mám v zásobě:

Moje nejoblíbenější ze všech - Away in a Manger od Celtic Woman, kdo z Vás mě opravdu dobře zná, ví, že Celtic Woman v období Vánoc hrají v mém pokoji dvacet čtyři sedm ... :D 


Třetí v pořadí je úplně dokonalý od dynamického dua - Frank Sinatra & Nat King Cole  - The Christmas Song :))


A ani čtvrtý nebude trhat partu, taktéž zlatá klasika  Burl Ives - Holly Jolly Christmas 


Ale pátý už konečně tu partu klasiky roztrhne a bude to něco úplně nového :))
Ariana Grande - Santa tell me 


a  šestici uzavře Sarah Connor - Christmas in my heart...

 

Žádné komentáře:

Okomentovat