záhlaví (věděli jste že...)

úterý 2. prosince 2014

Listopadové Shooting With Camera :)

Ahojky :)

A už je to tu :) načínáme nový měsíc -úplně poslední v tomto roce :) A konečně měsíc, na který já se těším ze všech nejvíce , protože- nebudu lhát, jsem takové velké dítě a v tomto měsíci je událost pro děti jak dělaná  a to sice Vánoce :D 

Než se však pustíme do plného radování z věcí budoucích, je třeba se hezky ohlédnout za věcmi minulými, čili za uplynulým měsícem :) Vítám Vás tedy u dalšího dílu Shooting With Camera a tentokráte za listopad :)

V listopadu se toho událo hrozně moc, ovšem největší události ( a také důvodem, proč píši tento článek právě dnes ) je náš nový přírůstek do rodiny :) Domů nám přibilo nové krásné a zlobivé koťátko jménem Cherry :) - více v článku :))




Časopis koupený prvního listopadu ... Jen tak mimo záznam, Vánocemi posedlá jsem každoročně už od září :)

1.11. synovcova oslava narozenin  a fantastické pitivo, které s láskou vytváří můj bráška :) A je krásně osvěžující :)



Narozeniny :) Tady někdo ví, jak se narodit :) Jeden na Dušičky, druhý na Štěpána :D


Rozpečená jablka s tou nejlepší karamelovou polevou na světě (která už není k dostání, jako většina věcí, co si člověk oblíbí :-(...) ale žrádlo je to teda prvotřídní :D :D :D ( z dílny mé švagrové, která výborně vaří a už jsem se u ní naučila jíst i tu zeleninu, kterou jinak bytostně nesnáším :))


Makronkový dort přímo na míru pro mě :)) Miluju totiž makronky , tak Marťa vzala makronkový dort :* byl fantastický :)


Culíkatá Mandy :)


A tady byl můj pokus o elegantní drdol na kratších vláskách naší Jojo :)


No jo - vidíte tu podobu :) Celá teta :D


Tak, ale teď už k tomu nejdůležitějšímu - 2.11. jsme si s miláčkem přivezli tuhle krásnou potvůrku :)
Dnes je tomu na den přesně celý měsíc, co je u nás :) Maličká naše :) Cherry ( původně jsem jí pojmenovala Charridméz, ale nějak se mi to nechtělo vyslovovat když jsem na ní tak často volala, tak jsme jí překřtili na Třešínku v angličtině :D Ale česky jí říkáme i Malino nebo Miňonko :) Slyší na všechno... )





Vidíte ten kňufák ? Miluju jí :* :* :*


A už doma v ČB - problém se zabydlet neměla ani v nejmenším... Spíše my měli problém ( hned šly dolů záclony, pryč všechny sošky , rozmístění peřin také není náhodné :D )


Ani moje plyšová pidi Lesinka neušla úhoně (malá na ní trénuje cat vs. dog ... )


Nač spát na předražené chlupaté dece od páníčka, když můžu spát na paničky notebooku a hnípat jí klávesy ... ?



Ombré packa :D

Za mřížemi za účelem transportu ... :D


Takhle byla maličká :) Už je větší :D Roste jako z vody :)


A tady něco pro mě - nová paletka Makeup Revolution London - Chaos ( ano bude recenze, ano snad co nejdříve :D )  je výborná, dokonale drží, dokonale pigmentovaná ... A těším se s ní na léto ... To bude pecka :D A teď ještě Sleek Acid a jsem na vrcholu blaha co se neonek týče :D



Tohohle se nelekejte, to jenom dorazila extra tmavá rtěnka ( opět MRL - měli jí za 45 korun, tak nekupte to pro tu srandu ... Budu tím strašit neteře i synovce :D PS: ještě mám modrou a snad budu mít i tu černou , fialovou a zelenou :D  )  No tak krytí žádná velká hitparáda, smrdí po chemii, ale na občasné líčení, speciální efekt či jen tak pro srandu to stačí :) Proč utrácet za barvy, které vezmu tak třikrát za rok na sebe, když můžu mít Makeup Revolution London :)


Náš malej Pardálek :)


Naše malá bagatelizuje na tom, že musí ochutnat úplně všechno, co jíme my taky ...


Jop fyzika že prý má logiku ... :D


Tak a už mám taky kočku na rameni :D


Moje předvánoční dieta ... Tohle je jen tak mimochodem nejlepší čokoláda na světě a zároveň jediná , kterou jsem schopná sežrat na posezení ... Nic mě nezastaví :D A ano výčitky svědomí se dostaví až když je papír úplně prázdný ... Dejte si na ní pozor - je nebezpečně dobrá ! A tvoří se na ní závislost :)


A další delikátní záležitost :*


Tohle sice není sladké, ale dát to sem musím- je to totiž moje tvorba - na téma skromná studentská večeře :)


Nejčastěji trávené hodiny volného času aneb moje Jackie Ripper :)



Malá netroškaří , malá nebere kompromisy :D - Všimněte si toho pudinku - hromadu balení bude mít k Vánocům ale pšššt ;)


Moje první snaha o vánoční líčení ( žádnej zázrak teda, vyschla mi třpytivá řasenka od Sephory )


Sweet Dreams :)


Shiny Cat od Gim Cat - krevety a kuře :) A jak té naší malé jela :) Jen se zaprášilo :)


Moje Coca obsese ( balzámek od Lip Smacker - loňský výlet na adventní trhy v Praze a návštěva Palladia )


Oběd s tatínkem :) Pečená hruška na víně s extra smetanovou zmrzlinou a skořicovými tyčinkami z listového těsta :) Gurmánskej no víte co :) Jetš teď mi tečou sliny, když si na to vzpomenu :)


Jo miláček umí :) Takhle usne jedině u něj :))



A co frčí nejvíc ? Vanilkový Olmíci nebo Lipánek :)


Ta nejpoctivější , ta nejchutnější- ta od maminky :) Mňam
PS- taky jste takový blázni do brusinek jako já ???


Feeling Christmassy :*


I wish :* ( Ne vážně- můj vysněný svetr pod stromeček - H&M )


Ulicemi ČB


Tady byla jakási snaha vyfotit jedno líčení, o kterém snad taky bude video :D


Uzavírám rozmazanou selfie s čičí ( foceno přední kamerou - no tragédie, ale zadní se spolu s čičí prostě nevyfotím, ona mezitím zdrhá jako bych jí bůh ví co provedla :)



Tak , to byl můj celičký listopad , miláček má teda ještě někde fotky rozsvíceného stromku v ČB, kde jsme byli když to prvně svitlo :) Tak pak dodám dodatečně :)

A co vy a Váš listopad :)

Krásný den Vaše Pauline :)

4 komentáře:

  1. teda to je užasné ta paletka a kocourek jaký byli ty ulice ozdobené

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je mazílek, takovej čertík ta vaše kočička , roztomilounká :-)
    Jinak svíčkovou miluju, máš úplně boží svetr se sobama a jako vždy ti to fantasticky sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju Ilonko :* miluju jí, ale stašně zlobí :D Po všem leze a všechno kouše :D Ale to čičí dělají :D Z toho snad vyroste :))

    Kéž bych tak uměla svíčkovou :(
    Jinak děkuju, svetřík budu mít od ségry pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat