záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 4. prosince 2014

Morning Routine + líčení- hnědá, smetanová a korálovo-růžová s nude rty ve stylu první adventní neděle ...


Ahojky :))

Dneska pro Vás mám konečně po dlouhé, dlouhatánské době  jedno mé video :)
Původně tady mělo být už 30.11. ale bohužel technika mi nějak nepřála ... A když už konečně všechno jelo jak má, tak pro změnu nebyl čas kvůli škole ... 
No ale nevadí, jak se říká, lepší pozdě nežli nikdy :))
Vzhledem k tomu, že jsem těžkej amatér, považuji za úspěch už jen to, že se mi to vůbec nějak podařilo sesmolit :D 

Video je opravdu dlouhé, ale... obsahuje spousta věcí, které se dají rozdělit do kategorií, proto jsem k němu sepsala program :)

Dvouvideo je na téma - má ranní rutina ( brát s rezervou, ne vždycky stíhám ) - zde ukazuji techniku čištění pleti a mou techniku nanášení krému, kterou se mažu i při večerní rutině :) A poté druhá část videa je o líčení na téma - tentokráte to bylo o první adventní neděli ...Zde ukazuji krok za krokem, jak používám primer, na obličej i oči, jak aplikuji pouze lokálně krycí make-up, jak zamaskuji docela výrazný pupínek, jak modeluji tváře ( nebo o to mám alespoň snahu ) a samozřejmě potom už konečně ono denní lehce výraznější hnědo-smetanovo-korálovorůžové nude líčení, které mi zkrátka dokonale evokovalo tu první adventní neděli :)


Program :
00:00-01:03- úvod k videu
01:05-10:36- čištění a aplikace krémů
10:37-30:05- podklad, make-up, maskování
od 35:05 konečně líčení očí , rtů a pak pár slov závěrem a celkový pohled na líčení :)

Doufám, že i přes tu nehoráznou délku a tragickou kvalitu začátečníka, se Vám video bude líbit a každý si v něm najde nějakou inspiraci :)

Krásný den Vaše Pauline :)

2 komentáře: