záhlaví (věděli jste že...)

středa 11. března 2015

Kosmetický speciál na téma Olivy- aneb feeling summery :*


Ahojky :)
vím, že v poslední době zde byly články spíše tématicky mimo kosmetiku, i přesto, že můj blog je tak nějak hlavně o kosmetice ( no ale ono se to samo rozvine i jinam :))
Je tedy na čase to napravit :) 
Také se tak těšíte na léto ? Kdo mě zná, ví, že žiji výhradně dvěma ročními obdobími - Vánocemi a letními prázdninami :) Pravidelně v polovině března sundavám vánoční výzdobu a začínám myslet "letně" :) Výjimkou není ani letošní rok :)
A zrovna dnes mám náladu na cestování do Jižní Evropy :) Řecko, Itálie, mé dnešní vysněné destinace :) A co člověka spolehlivě pomyslně přenese do vzdálených krajin - voňavé kosmetické poklady :) Výživné olivy navíc vyřeší všechny nevlídnosti předchozích mrazů :)






Přehlídka začíná dokonale hydratačním olivovým krémem od Avonu, z řady Planet Spa v kouzelné plastové skleničce, která navíc v budoucnu krásně poslouží na drobné svačinky do školy nebo na piknik :)


Pokračujeme olivovou sadou na obličej od Avonu z řady Naturals, která tedy složením nebude až tak úplně přírodní, ale nutno říct, že krém nádherně voní a dokonale hydratuje, čistící gel taky není špatný a maska na obličej nemá chybu :) Kňufák mám po ní hebký a cítím se pohodlně ve své kůži :) Takže za mě musím říct ano :)

Tělový peeling a pleťová maska z řady Planet Spa, opět od Avonu ( no jo, má nejvíce olivových produktů, no :D ) ty musím také pochválit :D Zvláště pak peeling, to je pohádka, a v kombinaci s tělovým krémem z téže řady máte vystaráno :) Maska plní co má, není krémová jako ta z řady Naturals, je spíše gelové textury, hydratuje, ale pro citlivější pleť to asi nebude až takový zázrak... Obě ty masky jsou dobré, ale a světě jsou lepší :) Přesto mají zásadní plus- jsou to jediné masky s olivami, na které jsem narazila - Ve srovnání katalogové a drogerkové kosmetiky :) A já mám zrovna chuť na olivy, takže za mě palec nahoru, jak se říká :))

A pleťová voda od Ziaja není špatná, jenom mi tak úplně nesedla, přesto jí mám ale ráda :) Přijde mi, že je po ní pleť lehce vysušená, tudíž si myslím, že mastnější pleti bude docela dobře vyhovovat, byť byla vyrobena pro suchou :)



Miláčci z Fann Parfumery - gel a mléko :* Co dodat, obsese :*
Balzámek na rty od firmy Balzamiss s lehkou perletí asi nebude pro každého, protože po jeho použití máte bělejší barvu rtů než normálně ( to ta perleť ) ale u mě to byla láska na první pohled. Jakkoli to bude znít divně, miluji světlejší barvu rtů než normálně, ale musí se aplikovat s mírou, jinak hrozí až mrtvolný look a věřím, že asi žádná žena nechce připomínat Walking Dead ...
Hydratace boží ♥ a otestováno- vydrží s přehledem dvanáct hodin, když spím ( pozn. nespím na břiše, tudíž si jí nesetřu ) vydržela by i déle, ale ráno mě vítá Cherrynka, které tenhle balzámek moc chutná :*




Krém na tlapky od Oriflame voní naprosto úžasně, v ten moment, kdy odšroubuji víčko mám pokaždé chuť ho bestiálně sežrat na posezení... Ale no víte - bylo by vážně divné jíst krém na ruce... Radši si dám tu olivu někde v nějakém dobrém koktejlu :)

Balzám od Labella je rovněž co se vůně týče srdcová záležitost :*


Tenhle miláček je klasika od Avonu z řady Planet Spa, obsahuje maličké mikroperličky s olivovým olejem, které dokonale zvláčňují kůži...
Mám už asi sedmé balení, jak říkám, u mě klasika :) Nedám na něj dopustit zvláště poté, co mi před pár lety neuvěřitelně pomohl, když jsem se sežehla na sluníčku a připomínala škvarek...  Mazala jsem si s ním nohy a dekolt, které byly sluníčkem nejvíce postižené a nevím, jak je to možné, vzhledem k tomu, jaké má Avon většinou složení, ale měl neuvěřitelné hojivé a chladivé až konejšivé účinky :)
Je teda pravda, že jsem jej měla celou dobu v lednici :)


A poslední olivová drobnůstka, tak trošku jsem jí zapomněla nafotit, takže foceno dodatečně :) Multifunkční balzámek opět z dílny firmy Avon a z řady Naturals. Voní...dokonale :* Olivy v podání Avonu obecně krásně voní... Představte si pak ten šok, když se dostane na srovnání, jak ten mrňavej zelenej hajzlík ( míněno oliva ) vlastně chutná... :-/
No nic, zpátky k balzámku :) Aplikovat jej můžete na rty (jasná klasika :D ), na lokty, kolena, kůžičku u nehtů, na jakákoli suchá místa...náprava zaručena a mnou osobně vyzkoušená :)

A co Vy ? Chystáte se v létě někam do zahraničí ?

Vaše Pauline

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. děkuju, určitě jí taky vyzkoušej :* je vážně skvělá :)

      Vymazat
  2. Olivová řada vypadá skvěle! Olivy jsou děsně zdravé a užitečné - jak zevnitř, tak zevně. A pro užití zevně je tu produktů dost, navíc i báječně vypadají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak :) Akorát zevnitř to u mě není co se chuťového zážitku týče až tak slavné, raději dám přednost jiným mňamkám.... Ale do kosmetiky, to je moje momentální posedlost :) A vůně je skutečně dokonalá :*

      Vymazat
    2. Mně olivy zachutnaly, jak si člověk zvykne na trochu specifickou chuť, už tak nevadí. Dávám je třeba na topinky, ještě k tomu na plátky sýr - tvrdý nebo plísňový, a kousek šunky. Je to mňamka. A ten nálev z oliv použiju třeba na podlití masa nebo jatýrek, když je dělám na cibulce - taky to chytne zajímavý chuťový šmrnc.
      Ale je to síla zvyku... třeba ti také jednou zachutnají. :-)

      Vymazat
    3. Musím říci, že mě si z jídla co se oliv týče získal hlavně olivový olej, do salátů, na pečení a hlavně na ty kosmetické úkony :D Používám jej na vlasy jako masku přes noc o víkendu ( ráno si pak hlavu umyji ) a nebo si z něho míchám peeling na tělo :) Výborný je i v létě na opalování :)

      Vymazat