záhlaví (věděli jste že...)

středa 8. dubna 2015

DIY button earrings :)

Ahojky :) 
Dneska jsem tu s dalším DIY jewellery projektem a tentokráte z řad náušniček :)
Už jsem dělala článek o mém projektu Button Ring, tak dnes rozšířím tento styl o Button Earrings (knoflíkové náušničky). Tento projekt je rovněž první verzí náušnic, ještě mám v plánu verzi s látkovými knoflíčky a pak samozřejmě také visací náušnice, protože na ty jsem mírně řečeno ujetá a nebyla bych to já, kdybych je nezkusila :D


Prvním krokem- vyberte knoflík :)

Druhý krok může mít dvě varianty- zaprvé nalepte knoflík a máte hotovo, můžete nosit :) nebo lehce složitější cesta, kterou jsem zvolila já, protože se mi to zkrátka líbilo více, k ozvláštnění použijte bavlnku. Provlékněte jako na obrázcích a k lepení doporučuji použít opravdu extra silné lepidlo, protože se náušničky díky nerovnému povrchu bavlnky opravdu špatně lepí... Ale efekt podle mě stojí za to to zkusit :) Jinak na konstrukci náušnice potřebujete náušnicovou pecku s průměrem 4 mm :)




Provlékněte bavlnku do všech čtyř dírek a zavažte :) Zbytky bavlnky odstřihněte a přilepte konstrukci náušnice ( pecku ). Lepte velmi opatrně a pečlivě, lepí se to opravdu špatně, ale jakmile je výsledek hotov, drží a už se nehne :)



2 komentáře: