záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 16. dubna 2015

Kabelka - háčkované retro plus pár dalších projektů

Ahoj,
 dneska netypicky podruhé :)
Víte, že je dneska zahájení sezóny na pstruhy? To mi připomíná, že musím taťkovi navázat doma nové mouchy :D  No to je jedno, přírodně orientovaná kulturní vsuvka v mém retro rozjímání...
Když navážu na minulý článek a můj hudební retro mix, také jsem si dneska udělala radost :)
Vlastně spíše minulý týden, ale dneska onen poklad dorazil :) Jupí :*
Obecně u mě platí, že nemám moc ráda takový ten styl kabelek a´la Vuitton a podobně, zkrátka nemám ráda takovéto profláklé značky a ani tvary a styly jejich kabelek, nepřijde mi to originální. (neříkám všechny, také se jich najde pár, které ohromí) Přijde mi, že tyto věci ztrácí identitu a osoba je nosící jakbysmet... Ztratí se v davu, je jedno, jde-li o marnivě předražený originál, nebo bezduchou kopii (jen tak mimochodem podporující vykořisťování těch, co ji vyrábí), je jich tolik, že za chvíli zaplaví planetu :D 
Mám-li nosit něco já, musí to být věc, která má duši...
A co může být víc než ručně s láskou háčkovaná retro kabelka :)
Tím myslím, podívejte na ní ! Není to věc volající buď po lásce nebo nenávisti, druhá na světě neexistuje... A to je přesně to, co po svých věcech chci...



Autorku tohoto klenotu a její další krásnou tvorbu najdete tady ( ano, je to ta slečna, kterou jsem Vám doporučovala ve vánočních typech na dárky, které se samozřejmě dají využít i během roku :))


A protože retro stylu u mě není nikdy dost, konečně jsem měla zase čas sednout k DIY projektům :)
Výsledek :
Jeden retro červený růženec a jeden starorůžový :) Je třeba ještě pár úprav, dělala jsem je podle svého prvního růžence, který vznikl... no už je to nějaký ten pátek, a  byl pro změnu v hippie stylu (což zračí, že musel vzniknout patrně loni v létě, protože hippie náladu mám obvykle celé letní prázdniny :))
Každopádně má v sobě zakomponovaný řetízek, a přesně to chci i pro tyto dva miláčky a ty další, co přijdou ( ano dorazil materiál, fotky úplně dole :D)
Návod bude, slibuju, hned jak začnu dělat bledě modrou a bronzovou kombinaci růžence :)


Loni v létě se mě poměrně dost lidí ptalo, proč je tam vlaštovka a ne křížek... 
Na konci léta mě ta otázka už vážně štvala :D Zkrátka tam chci mít raději vlaštovku, která je pro mě symbolem nekončící svobody a rozletu, než symbol popravy, smrti a hřbitovní nálady... Nenosím křížky, protože se snažím myslet pozitivně :) To není tak divné, ne ?


A teď něco k budoucím projektům, vím, že má účast na blogu byla poslední dobou opravdu žalostná, nicméně je duben, což znamená, že tady působím už celý rok, a chtěla bych to nějak dát najevo,
Momentálně vyrábím jako šílená :) Mám hotové menší projekty na téma Afrika, přede mnou leží letní výzva- šitý náhrdelník - límec, který nosí africký kmen Masajů :) Těším se, i když to bude dřina jako blázen :D
Dále série náramků, macramé/shamballa převážně- různé styly, materiály- kůže, bavlnka...
Dále omotávaná kolekce z bavlnek v ethno stylu ( jinými slovy valná většina letošní letní kolekce je buď ethno, hippie, retro nebo námořnická- takže jako loni :D a vlastně jako každý rok, to jsem totiž já a mé letní představy :)
Tady mrkněte na nějaký ten materiál, je to tedy zlomek toho, co ještě bude, je v taškách, nebo na cestě. Objednávala jsem tentokráte i materiál z Bali, Keni, Indie... 
Bude toho hodně :)








1 komentář: