záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 7. března 2016

Pauza pozastavena :D snad...

Ahojky :)
Po delší době se snažím být zase zpátky... 
Dala jsem si blogerskou pauzu, zprvu proto, že nebyl čas, následně proto, že nebyla energie a ten poslední měsíc jsem už jen přemýšlela, zda se vrátit, nebo ne... 
Nebudu si tu lhát do kapsy. Trochu jsem se do všeho zamotala a stalo se mi to, že se můj blog začal podobat více něčemu, co jsem tak úplně nechtěla... 
To mě ovšem nezastaví v jeho pokračování, jen to pojmu trošinku...jinak. 
Chystám co nejdříve proměnu desingu na něco trochu více...o mě vypovídajícího a kromě kosmetiky tu chci mít zejména návrhy a návody na DIY projekty, zejména pak šperky.
Hrozně ráda bych také postla nějaký ten look, naneštěstí zatím nemám nikoho, kdo by byl ochotný mi ty looky fotit :D Tak snad se někdo brzy najde, kupí se mi jich ve skříni celá hromada, rovněž tak hromada kosmetiky na zrecenzování, na které jsem se předtím nějak úplně vykašlala...nechápu proč, to byl totiž hlavní důvod, proč jsem tento blog vůbec založila :D 
Ale...jedno velké ale,..Vyhlásila jsem embargo na takové super nákupy kosmetiky, jako jsem dělávala, protože tak devadesát procent z toho jsem ještě nezrecenzovala, většinu z toho jste dokonce ještě tady na blogu ani neviděli :(... a musím začít hlavně spotřebovávat, jak říkám, čeká na mě opravdu hromada :)
Ještě úplně nevím, jakým přesně směrem uchopím vedení tohoto, mého, blogu ovšem slibuji, že se budu opravdu snažit. Více než doposud... Nic plytkého, zbytečného , žádná snaha se blížit někomu, kdo nejsem a nikdy nebudu, protože nechci :) 
Snad se mnou tohle moje hledání vydržíte a nezlomíte nade mnou hůl... 
Vaše Pauline ♥ 


6 komentářů:

  1. Já už si říkala, že jsi blog opustila nadobro:-( Ale jsem ráda, že vyhlašuješ comeback, vítej zpět:-) S tou kosmetikou jsem na tom podobně, hodně nakupuji a málo spotřebovávám, což má za následek jediné - jestli rychle nedojdu k rozumu, tak mně to asi zavalí:-D Ale pro mně je to radost, koníček a o nákupy se ochuzovat prostě nedokážu, aspoň prozatím ne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) chvíli jsem opravdu myslela, že to asi s návratem nedopadne, ale přesně jak říkáš, koníček je koníček a skutečně mi psaní a tvoření blogu strašně chybělo :) Akorát musím zapracovat na těch recenzích, no zase jsem minulý týden přitáhla nákup z drogerie... šílený :D jinak souhlasím s tou kosmetikou, tuhle přišla známá a povídá mi, úplně zcela vážně, jestli jsem normální, že mám ty sprcháče tak vyštosované v koupelně, tak jí říkám, že to ještě nic neviděla...a otevřela jsem skříň, která má být na šaty, ale jaksi je po strop plná kosmetikou. Měla pravdu, nejsem normální, ovšem, kdo je dnes :)

      Vymazat
  2. jsem rada že blog neopustíš jsem zvědava co vymyslíš jen kvuli tobě sem si taky založila blog a těším se na tvé napady

    OdpovědětVymazat
  3. Tak držím palce, ať to to vyjde tak, jak bys chtěla :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat