záhlaví (věděli jste že...)

úterý 10. června 2014

Květnové Shooting With Camera :)

Zdravím všechny :) Tak trochu po menší pauze ...

Než se stihl člověk rozkoukat, tak utekl měsíc květen a červen už se přehoupl za první třetinu ... A já samozřejmě, jak je u mě zvykem, kdo mě zná osobně, je mu toto naprosto jasné, vůbec nestíhám :)

Měsíc květen, zvláště ta druhá polovina proběhla v duchu trýznivého šrocení- no to se snad ani nedá říci jinak...
Učila jsem se na státnici z angličtiny, na zkoušky Cambrigde FCE a na příjmačky z Psychologie...

No a těchto deset prvních dní v měsíci červnu se to všechno mělo zúročit v praxi ...

Státnice už je šťastně doma :) Hurá
FCE výsledky budou až za šest týdnů- mimochodem rozhodla jsem se potom udělat takovou malou reportáž, jak celé zkoušky vlastně probíhaly... Tak až se zase naskytne trocha času, tak o tom určitě napíšu:)
A psychologie bohužel tak úplně nevyšla, ale vzhledem k tomu, že jsem jí měla jako vedlejší volbu, tak mě to ani nijak netrápí ...

Teď mi naopak nastává období těch nejkrizovějších sedmi dní, kdy se musím naučit na příjmací zkoušky na Pedák - Společenské vědy ... Na něm mi opravdu hodně záleží no ...Takže znova veselo, ale než se bezhlavě vrhnu do učení, je načase uzavřít a shrnout měsíc květen s Květnovým Shooting with Camera :)

Tak jdeme na to :)

Květen byl ...

Měsícem přírodních krás ...









Měsícem dárečků :*




Měsícem šeříků- jedné ze dvou mých nejoblíbenějších květin... Ta druhá tu bude také :)
PS: v té váze vypadá překrásně, ale ráno jsem se probudila uprostřed invaze hnusných zelených pavouků ... Tak bacha na to :D




Pro miláčka, aby mu vyšlo vše, co si přeje ♥



Měsíc botanického šoku - deset let pěstuji ibišek a tohle jsem na něm nikdy neviděla, pak jde člověk do obyčejného supermarketu a na co nenarazí ...


 Rozmazané ale trefné ...

Toto není šeřík, ale krásou mu skoro konkuruje ...



Myšlenky na léto ...


Studijní killer coffee ... aneb čtyři vrchovaté lžičky kávy a mléko zrovna nepodporují zdravý životní styl :D


Tvorba dětem :D V Kiku měli písmenkové korálky no tak to hned museli mít :D Navázáno v kůži ...


A moje odměna :D



Italský dezert ... Chutná mnohem lépe než vypadá :D



Další myšlenky na léto aneb kokos...


Jeden nedělní vlahý studijní večer ...





 A tady je ta moje chlouba . Malý kousek léta v mém vlastním pokoji ( jediná uklizená polička mimochodem...)


Malá příprava na léto :D Ano já jsem přímo vzor skromnosti ...


Melounové osvěžení ...


Miláčkovi na truc :D


Večer ve vybrané společnosti :) Tam, kde to víno roste, jsem byla osobně ... Doporučuji navštívit ... Orvieto je úplně jako z pohádky ... Na každém rohu tajemné masky a sošky víl a elfů, některé dokonce tak realistické, že by jeden čekal , kdy pohnou křídly ... A kostel přímo uprostřed vykládaný barevnou mozaikou ...


Tak takhle se hlídá dítě :D






Učesaná, culíkatá :* kóča moje :*


A takhle se studuje ...


Odměna za těžkou práci ...


Květen je přeci měsícem lásky ♥ toto je ta moje ♥





Pedikúra crackle pink :D


Taková normální večeře na Jihu Čech ...



Hnědá a lososová ... Škoda jen, že ten foťák prostě nebere barevné detaily ...


Květen- měsíc tajemství ... Aneb někdo se tu díval na Da Vinci´s Demons ... :D


Modrá jako moře- další myšlenka na léto ...



Druhá z mých dvou nejoblíbenějších květin :) Koukněte na tu krásu ... No není to dokonalé ♥



Ready for DIY project - Swarovski srdíčka- plánuji je dát do pozlaceného náramku jako přívěsky :)


Klasika :D


V kině na Maleficent - nádherý film. Málokdy mě chytne děj tak jako tento... Určitě na to mrkněte ♥
Angie je neuvěřitelná ve své hlavní roli ♥


Cipískoviště ... Dobrý voják Švejk ...



Tak přesně takovýhle balkón se spoustou kytek, v mém případě palem, jednou chci mít :)


Ale ani takovýhle by nebyl špatný :)


Právě odtud je onen bájný výhled na Měsíc nad řekou , jak psal Fráňa Šrámek ...


Další balkónek hodný obdivu :)


Zvědavý :D


A pár pracovních foteček  :)




No květen byl jedním slovem nabitý ... A červen to má obdobně ... Což mi připomíná, razím šprtat :)
Tak krásný den
Vaše Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat