záhlaví (věděli jste že...)

pátek 20. června 2014

Bourjois nákupy na léto, pár mých řečí a hymna zkouškového období ...

Zdravím :) Tak konečně mám za sebou všechny zkoušky a může mi začít to pravé léto :) Počasí tomu zatím moc nenasvědčuje, ale pevně věřím, že zase bude tak krásně, jako bylo zrovna když já se musela učit ...
Zkoušky byly šílené :D Výsledky všech testů navíc dostanu až tak v polovině července :( Do té doby ale na školu nechci vůbec  myslet :) Rozhodla jsem se po vzoru Péti najet na prázdninový režim ... Nejdříve ze všeho se dám do pořádku, protože v době šprtací mánie člověk považuje za ztrátu cenného času už jenom proces stolování a vůbec jídlo kompletně... Spánek a jakékoli kosmetické rutiny jsou rovněž mimo ...
Takže po měsíci intenzivního biflování jsem vyhublá na kost , nevyspalá a naprosto zdrcená ... Tudíž si ještě tenhle týden dovolím vzít "malou dovolenou" a budu spát a jíst a dostávat se ze zánětu nosohltanu, který mě během studií postihl ( jako malý milý poslední hřebíček zasazený přesně tam, kde neměl být ) ... A najedu na režim, kdy si každý den udělám něčím radost :)

No a konečně budu mít dostatek času věnovat se blogu :)

Dneska například ukážu výrobky, které mi rozsvítily světélko naděje, že se léta vůbec někdy dožiju :D ( Kdo šprtal od pěti od rána do jedné do rána, tak to pochopí :D ... )
Při cestě z FCE zkoušek jsem  s radostí zavítala do IGY centra v Českých Budějovicích ( jsem z Jižních Čech, tudíž zkoušky jsem dělala v naší metropoli ČB :) ) a udělala si radost tak trochu letním sortimentem značky Bourjois :) Tvářenku v odstínu 35 mám už nějaký ten pátek a nedám na ní dopustit :) Už delší dobu jsem chtěla nějakou další do sbírky , a když jsem uviděla tuto překrásnou oranžovou (od.36), tak musela být moje :) Navíc ve FAnn Parfumerii měli Červnový festival spojený se slevami na jakoukoli dekorativní kosmetiku :) Tvářenka vůbec není zuřivá i přes svou barvu na fotkách, pigmentace barev je tak akorát , že i bledulky jako já si přijdou na své :)
Červená rtěnka je novinkou,  barva je úžasně sytá a ostrá :) A hlavně - matná :) přesto však nevysušuje... Jediné na co je třeba dávat pozor - není neslíbatelná, ba přímo naopak, po jednom malém polibku bude červená barva rozmazaná po celém obličeji , nejen vašem ale i partnerovým :D Odstín 03 Hot Pepper
A sprcháček mě dostal už loni :) Takže letos samozřejmě jasná volba :) Miluju ten obal, je úžasný a  má na sobě obrázek vlčího máku a palmy ( tím výrazně nabírá na plusových bodech :D ) a ta vůně ... bomba :)



















Prosím omluvte kvalitu fotek, venku je to světlo jednoduše na ránu-  a to jsem fotila v nejsvětlejším koutě mého pokoje...

Jinak přidávám skvělou píseň , která mě naprosto dostala :D To prostě dokonale sedí :)


Žádné komentáře:

Okomentovat