záhlaví (věděli jste že...)

pátek 27. června 2014

Letní neonová kolekce Viva Brasil od Essence :)

Ahojky :)
Tak po týdenní pauze, kdy jsem jen tak zaslouženě relaxovala jsem se konečně dozvěděla výsledky přijímacích zkoušek a mám obrovskou radost, protože jsem prošla :) Na podzim mě čeká angličtina a společenské vědy na Pedagogické fakultě Jihočeské Univerzity :) Hurá :)
No a samozřejmě bylo zapotřebí to oslavit, takže jsem dnes vyrazila na nákupy do DM... :)
Mimo nové báze a rozjasňovače od Dermacolu , na které bude co nejdříve recenze, jsem ukořistila ještě další poklady :)

Našla jsem další novou kolekci od Essence  :) Tentokráte super originální v neonových a letních barvách

Viva Brasil :)

Kolekce je fantastická, musím říct, že se mi líbí ještě více než ty dvě minulé dubnová Cookies and Cream a  překrásná letní květen/ červen ( ale stále v prodeji ) Beach Cruisers ... A to je co říct, protože po té předchozí jsem myslela, že nic tak super už přijít ani nemůže :) A pak kouknu v DM do regálu a co uvidím :)




No není to bomba :) Barevné , úderné , originální :) Mimochodem to vzadu co vypadá jako gumička, tak to je náramek ... :) A to průhledné na šňůrce sada prstýnků ...


Barevné balzámky na rty :)


Řasenky na oči a pozor - i na vlasy :)


Tvářenka ve dvou odstínech :) Červená a růžová. Tady na té fotce je ta růžová spíše do červena ( spodní foto), kousek dolů jsem jí fotila už doma ( ano, nešlo odolat ) a je opravdu sladce růžová. Červený odstín sedí přesně tak, jak vypadá ve skutečnosti ( první foto)



O skvělých odstínech laků na nehty se nemusím ani rozepisovat- uznejte sami :)


Má osobní dokonalost - překrásné neonové třpytky na nehty ( ano- jsem blázen do všemožných vychytávek na nehty :)

Překrásné stíny - dost dobrá pigmentace :)


A tady už je moje modelka Denča , která má ty nejtmavší hnědé vlásky co jsem kdy viděla, tudíž je-li řasenka na vlasy takhle pěkně barevná na jejích vlasech, blondýnky můžou mít jistotu, že budou skutečně výrazné :) PS: To jsem jen dvakrát přejela kartáčkem :)



A na mých spodních řasách zakotvila vrstva zelené :) Samozřejmě se to dá ještě více navrstvit, ale vzhledem k tomu, že jdu dnes ještě do práce, tak jsem zvolila trochu decentnější look :)


Překrásná tvářenka - detail :) Musím uznat, že detaily na pudrech, tvářenkách i bronzerech Essence umí prvotřídně :) A vidíte - úplně dokonale růžová :)


Třpytky rovněž skončily u mě doma :) Akorát na téhle fotce vypadají tmavě - ach to světlo venku :( ... V reálu jsem světlé a neonové :)


A pohled na kartáčky ( foceno bleskem, tak to trošku zkresluje barvy, ale ve skutečnosti jsou obě ještě více neonové :) ) 



Znovu se omlouvám za kvalitu fotek, ale řeknu to upřímně. Tento blog jsem mohla založit hlavně díky tomu, že mám konečně chytrý telefon s foťákem a dobrým připojením na internet ... Takže tyhle fotky jsou bohužel ty jediné ... Časem se snad poštěstí pořídit si nějaký kvalitnější foťák ... Zatím však nemůžu nabídnout nic lepšího :) Stále ovšem trvám na tom, že tipy a rady, recenze a podobné by takováhle kvalita fotek neměla až tolik ohrozit. Přeci jen většinou je na nich vidět docela dost :)

A dále se musím omluvit, ale úplně jsem zapomněla nafotit ceny . Ale co si pamatuji, tak řasenky byly za 80. tvářenky za 65, totéž třpytky na nehty. Náramek byl za 40 a balzámky se stíny tuším že okolo padesáti korun ... Laky klasicky okolo čtyřiceti jako jiné barvy v tomto balení od značky Essence :) Sadu prstýnků si cenově bohužel už nepamatuji :(

Jak jsem už zmínila, tahle kolekce mě hodně potěšila :) Ty řasenky udělaly velkou radost a už se těším, jak je teďka o prázdninách budu nosit :)

Mějte se zatím hezky a budu ráda když napíšete jaký je Váš favorit kolekce :)

Vaše Pauline

Žádné komentáře:

Okomentovat