záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 28. července 2014

Jednorázové masky ... :)

Ahojky u dalšího článku :)

Dnes bych ráda věnovala pár slov výrobkům, bez kterých se já rozhodně neobejdu. A nejen v létě, celoročně... Jednorázové masky na obličej i vlasy :) Zachrání každou situaci, jsou rychlé, účinné a prakticky balené :) Říká se, že konají zázraky :D Musím říci, že některé opravdu umí :)



Maksy od Freemana asi nemusím dlouze představovat :) Před focením jsem akorát spotřebovala tu modrou antistresovou, avokádovou a meruňkový peeling, všechny mě naprosto nadchly :) Takže z původních šesti koupených zbyly jen tři :D Ovšem neskutečně zvědavá jsem na tu ve okrovém balení s výtažky z obilí :)
Abych doplnila původní šestici, vběhla jsem do Rossmanna a pořídila další tři masky, pochází z Velké Británie, z čehož vyplývá, že by měly být opravdu kvalitní :) Vybrala jsem kombinace- máta a mořská sůl, tropický mix, a pak nějaké modré bahno s mořskými řasy :D To bude nepochybně zážitek :D




Na to, že balení moc neřeším, tohle musím pochválit :) Vtipně si pohráli s detaily :D



A novinka :) Co se z ní asi vyklube :)





Další na řadě jsou klasiky od značky Balea :) Dále pak Rossmannova značka pleťovky Rival de Loop, chybět nesmí můj milovaný Garnier ( na tuhle masku pěji chválu už pěkných pár pátků ) a samozřejmě jarní novinka od Dermacolu :)



Přesně něco pro mě :) Kofeinový závislák ( ale jen v kosmetice, jinak kafe  zase tak často nepiju, a když už tak podle slov odborníků barbarsky - s hromadou cukru , celým balením smetany a úplně nejlepší je, když má to kafe nějakou příchuť, karamel vede :D )


Tak tohle je pecka :D No vážně :) Maksu akorát vyndáte a připlácnete na obličej ... a ani ji nemusíte smývat, zbytek se jemně vmasíruje do pleti :)


Právě jsem ji zkoušela. A běda každému, kdo tuhle fotku použije proti mě ... :D

Maska je ve formě ubrousku, který má otvory na oči, nosní dírky a rty. Je docela velký , ale jak vidíte, dá se i hezky naplácat na obličej, takže bude velikostně vyhovovat všem :)
Složení produktu je krásně konejšivé, úžasně hydratuje a zklidňuje a bacha- není zapotřebí krému, pleť je krásně hebká a vůbec nepne:) Akorát je po proceduře malinko lepkavá, ale nic, co by se nedalo přežít :)
Zkoušela jsem Baleu, ještě nevím jak je na tom Rival de Loop, ale pro Baleu jednoznačně ano :) Určitě to zkuste :)




Dermacol Detox maska je na pořízená na zkoušku, jestli uspěje, hodlám jí na podzim nebo na zimu doplnit ještě krémem a micelárkou ze stejné řady :)
Zatím mám v zásobě vitamínové krémy od Oriflame, které zbožňuju :) Vitamíny jsou na podzim a zimu nezbytností, pokud nechceme na jaře vypadat, jako že jdeme na konkurz do Walking Dead ...



No a protože ať dělám, co dělám, mé vlasy zatvrzele odmítají jakkoli spolupracovat ( i když , co jsem pořídila domů řadu Aussie v čele s tříminutovým zázrakem, je to jednoznačně lepší ), rozhodla jsem se vyzkoušet ještě další kalibr ... Co se týče značky Balea a masky po opalování, která má za cíl napravit škody od UV záření, důvod koupě je asi vcelku jasný :)
Otázkou tedy zůstávají zbylé dvě vlasové masky :) Pro lepší pochopení jsem vyfotila i popis :D Zkrátka mají co do činění s maskami na obličej z Velké Británie a umí se tak krásně podbízet, že nešlo odolat :) Plus, ta jedna má být cíleně na vlnité vlasy :)




Krásný večer plný relaxu :)

Vaše Pauline :)


Žádné komentáře:

Okomentovat