záhlaví (věděli jste že...)

úterý 22. července 2014

Dekorativní kosmetika pro léto 2014 :)


Ahojky u dnešního článku :) A dnes zase po delší době bude jeden poměrně dlouhý článek :) Jak vidím, ušila jsem na sebe bič, protože kdybych se tolik nebála natočit video, článek by byl jednak hotov mnohem dříve, druhak bych Vám o tom všem o čem se chystám psát mohla rovnou říct, což je osobnější a pak samozřejmě trochu bych představila samu sebe :D Ale já si řekla, že když první video, tak musím začít TAGem :D Ten snad konečně bude už tenhle týden, ale předem musím upozornit, že na kameru budu mluvit úplně poprvé, takže budu jak se znám docela nervózní a hlavně nejsem zrovna ten nejlepší řečník... proto jsem také točení videí odolávala tak dlouho :D 
Ale zpět k tomu dnešnímu článku :) Ráda bych Vám ukázala, že člověk nemusí být ani milionář a ani nemusí jezdit do velkých nákupních center aby si sestavil řekla bych vcelku solidní kosmetickou výbavu na léto :) 
Aneb má letní dekorativní kosmetika pro rok 2014 :)



Začnu značkou  Avon, protože mě letos moc a moc potěšil jejich zajímavý nápad na rtěnku :) 


Pinzeta je z nové kolekce Color Trend Set Sail  :) 
Stíny a tužka v mátovém odstínu je rovněž Color Trend. 


První modrá tužka Brights odstín Aqua Shock je novinka na léto, novinkou je i druhá tužka ( výborný tvar, skvěle se s ní kreslí, dobře se totiž drží i když se mi kolikrát klepe ruka... Ale tenhle tvar, s tím přišel jako první Oriflame :)) odstín Anchor, řada Color Trend. No a Mint odstín je z nějaké limitky původně jarní, ale i teď se právě nechá sehnat :) Tuším , že to byla Valentýnská kolekce od Color Trend



 Kromě barev stínů jsem načrtla i tužky :)


Dokonalá pigmentace ♥ Dokonalý efekt na očích :*



A moje velká pochvala. Konečně vrátili do nabídky pečující barvu na rty, která na první pohled vypadá bíle...ale na rtech je skvělá. Mám odstín bronz- a nemůžu si jej vynachválit. Poslední dobou jí tahám s sebou úplně všude:)  Je nádherná a hodí se jak ke kouřovkám, tak k letní modři, zeleni... zkrátka k čemukoli :) Dříve jsem měla ještě růžovou, přemýšlím, že bych si jí na zimu pořídila znovu :) Tahle barva na rty, za mě plný počet bodů :)



Rtěnka Ultra Colour Absolute odstín Soft Coral :) Tady u té rtěnky jediné co můžu vytknout je - proč !!! Proč mě tak mučíte, jak se mám asi rozhodnout, když je tam tolika krásných barev ♥ Jinak tuhle mám od mojí maminky k svátku a musím říct, že odstín trefila dokonale :)Určitě brzo nebude jediná v mé sbírce, ale jak říkám, ty barvy:) Nejraději bych je měla všechny :)



A touhle rtěnkou mě Avon oficiálně naprosto dostal :)



Ten nápad je geniální :) Už jsem s ní zkoušela i ombré rty :)


Překrásné letní barvy, výběr z více odstínů :) Color Trend :) Ale , jak to už bývá s řadou Color Trend a rtěnkami- nelibě voní po chemii... :( Složení bude zřejmě něco hrozného ... Ale jak říkám, tato rtěnka spadá do kategorie- ty barvy jsou tak krásné, že nad "drobností" jako je složení zavřu oči...


A ani Oriflame nesmí zůstat pozadu :) Všichni ví, že je to má srdcová záležitost :) Tu značku miluji a milovat budu zřejmě po celý život :)


 Novinka - právě teď, se v Oriflame inovuje řada Oriflame Beauty na The One,( psala jsem už tady v dodatku PS )  a k inovaci přišla řada i na tvářenky... Barvy nových tvářenek jsou krásné, mám dva ze tří odstínů a vypadají skvostně, zvláště teď v létě :) Navíc to provedení tvářenky a rozjasňovače v jednom není špatný nápad :) Ale upřímně- cena zůstala, není to sice žádná krize, plná cena cca do těch dvou stovek a většinou budou stejně ještě ve slevě, jenže balení je menší, mnohem menší než už původních tvářenek, takže se docela špatně nanáší velkým štětcem a nabírá se zbytečně velké množství rozjasňovače... Což na léto OK. Ale tohle je produkt, který má být určen pro celoroční nošení... No já nevím nevím ... A hlavně můj největší srdcebol - kvůli tomuhle zrušili mojí nejoblíbenější a nejčastěji nošenou tvářenku Oriflame Beauty v nádherném tmavě broskvovém odstínu s lehkými zlatými třpytečkami ... A to se neodpouští !



Obaly většinou neřeším, ale tohle je vážně krize ... Nelíbí se mi :(  A vypadá to, že ani toho moc nevydrží ...
Zkrátka tahle inovace se Oriflame moc nevyplatila ...



Miluju ♥ Řada Very Me :*Bronzující pudry, světlejší a tmavší odstín, na konturování i projasnění , vypadají úžasně, krásně se s nimi manipuluje a i to balení musím chtě nechtě ocenit na výbornou :) A nádherně svěže a přitom nevtíravě voní po broskvích :)




Projasňující broskvový krém, opět z řady Very Me se mi zpočátku vůbec nezdál jako vhodná investice, připadal mi tmavý a příliš levný na to aby byl kvalitní... A pak si jej pořídila kamarádka a na chvíli mi ho půjčila ... Jak já se spletla- tohle je dokonalost:) To že voní po broskvích, jako bronzové pudry, je příjemné a beru to jako bonus, ale hlavně- kryje nedokonalosti, fantasticky projasní a dodá zdravou barvu a ani na mě, jakožto bleduli bledé vůbec není tmavý :) Rozhodně doporučuji- nezáleží na věku, na tónu pleti, tohle je dokonalost úplně pro každého ♥
Bílá tubička je fixátor make-upu . Jak jsem byla na jednom školení poučena oficiální Oriflame vizážistkou Zuzanou Gavendovou tak je to něco podobného jako báze pod make-up, s tím rozdílem, že fixátor by měl držet na mastnějším typu pokožky a měl by zmatňovat... Co slibuje, to dodržuje :) V létě- neocenitelná pomoc :) Býval v řadě Studio Artist, než ji, jako většinu dobrých výrobků, zrušili ... Naštěstí fixátor ponechali stále v prodeji :)


K broskvové řadě Very Me patří ještě krém na tělo ( ten bude snad co nejdříve na cestě u mě ) a lesk na rty, který má dokonale bronzový nádech :) a nelepí :)


Sada ovocných lesků na rty v létě nesmí chybět :D Škoda, že nejsou k jídlu, protože ta vůně ♥ a hlavně, perfektní textura, udělá na rtech až efekt vody :) Vypadá to úžasně a šťavnatě :) A o to v létě jde, ne ? :)


Oční linky Very Me - metalické barvy, tekutá textura  a gumový štětec, či spíše hrot... Tekutým linkám já fandit zřejmě nikdy nebudu... Ale ty barvy... Pro ty stojí za to tyhle linky mít :D Navíc jsou docela solidně odolné proti rozmazání ...



Jedna z mých nejoblíbenějších rtěnek vůbec :) Trojvrstvá rtěnka s 3D efektem ... Co bych řekla - po téhle rtěnce mám z úzkých rtů krásný plný tvar a přitom to není ta zvětšující co na rtech pálí, jedná se pouze o chytrou hru barev v jednom jediném tahu... Odstín Nude Peach ... Pro mě dokonalost ♥ Pak mám někde ještě Coral Pink, ten je ale moc světlý ...


Další v pořadí je má oblíbená Essence :)


Pigmenty jistě všichni znáte :D ten zlatý je z limitky Stmívání a ty zbylé dva klasika. Teďka je stáhli z prodeje, nevím proč, jsou skvělé, každopádně dají se ulovit ve výprodejích za úžasné ceny :) Jeden mi vyšel na 10 korun :D


 Další věc, kterou jsem si odnesla z výprodeje jsou tyhle nalepovací linky. Líbí se mi ten nápad :) Musím se přiznat, že jsem je ještě nezkoušela... Jsem na ně každopádně zvědavá :)


O nových paletkách toho rovněž bylo dost řečeno :) Někteří je kritizují, ale většinou jsou s nimi lidi spokojení :) Tak jako já :) Ta pigmentace je něco skvostného :) Nemůžu srovnat s paletkami od vizážistů, přes internet nebo dokonce z ciziny, žádnou takovou totiž zatím nevlastním. Neříkám, že bych nechtěla , třeba na Sleek mám už dlouho spadeno :) Ale ve srovnání s běžnými dostupnými stíny je tohle skutečně klenot... A bod navíc- přijde mi, že vůbec nevysušují oční okolí :) a parádně se roztírají :)



Na léto samozřejmě musím mít All about sunrise :D Děkuji miláčku ♥ ( paletka byl totiž dárek od mého broučka :* )



Tvářenka Blush Up už na první pohled upoutá barvou :) ( krásně koresponduje s oboustranou rtěnkou od Avonu ) . Ale odstínově se u bledulek musí dávat pozor na množství a u snědších typů zase nebude úplně tak dobře vidět...


Monostíny od Essence - no kdo bych byla, kdybych nějaké také neměla, ne ? To je skoro až klasika ... Cena krásná, kvalita kolikrát na zabití - malé doporučení, kupte si stín matný nebo takový, od kterého moc nečekáte. Takové Vás mile překvapí... Ale čím více třpytivé a s efekty, tím spíše Vás zklamou, neboť ten hlavní efekt, kvůli kterému byste si ten stín koupila, je jenom na povrchu. Vrchní vrstva se setře po dvou třech použití a pak už se potýkáte se stereotypním obyčejným a nudným stínem, kterých je všude tisíce ... To mě na těchto stínech nejvíce mrzí ... Nejhezčí odstíny jsou na dvě použití :(




Viva Brasil více tu :)- tvářenka je super :) Nemůžu si stěžovat :) Za tu cenu dobrá koupě :) Ale taky - bacha na pigmentaci u bledulek ... Jinak hrozí efekt typu " Ej ty Váňo, Ivane, jen se podívej na mě... :D"


Po tomhle lesku jsem strašně dlouho koukala ... No a konečně ho mám, vypadá úžasně a příjemně voní :) Kvalitou ... No co čekat za padesát korun, ale já jsem spokojená :) Ta barva ♥ Ach ta barva ♥



Miláčci moji :) I přesto, že tekutým linkám moc neholduji, oproti Oriflame mají tyhle hned několik výhod . mají štěteček :) Více vydrží a obsahují dokonalé malé třpytky :) A hlavně - jedny linky jsou bronzové ♥ Já říkám ano ♥ Mimochodem více o této kolekci Beach Cruisers tady :)

PS: ta modrá šmouha dole je Long Lasting Essence tužka na oči :) Na léto naprostá bomba, pokud tedy nečekáte kdo ví jak dokonalou výdrž, to zase nebudu lhát, výdrží to takové terno není. Ale barva a efekt :*



Letní láska nečekanáá, letní láska zbláznila náás :D Eye Sorbet - extra třpytivé stíny ♥ Mám nutkání zaběhnout si ještě pro ty bílé illuminating coconut , tyhle jsou v odstínech- illuminating hazelnut ( ta oranžovo hnědá ) a illuminating pineapple ( ta žlutá) V drogeriích neexistuje nic, co by překonalo tenhle třpyt ...






Něco malého od Yves Rocher - v létě si vždycky nejšťastnější připadám, když jsem blízko přírodě :) Yves Rocher je značka čistě přírodní kosmetiky, kterou já úplně miluju ♥ Miluju jejich parfémy, jejich tělové peelingy , sprchové gely i péči o pleť. Cenově je Yves Rocher v kosmetice takový můj největší rozmar (míněno, tuhle značku já považuji za luxus, a paradoxně za luxus, který navíc ještě pomáhá životnímu prostředí...) Takže je jasné, že pár výrobků od této značky zaručeně musím mít :) Na letní sezónu padla volba na 100% organické oční stíny v letní zlatavé barvě a na krásně růžovou lesklou rtěnku jejíž vůně je úplně opojná :)





A miláček Catrice :)


Krásné barvy očních stínů, akorát ta pigmentace na očních víčkách kolikrát nic moc teda ...







Voděodolná řasenka je v létě nutností, ať už u bazénu, u moře, nebo když jdete do města a chytne Vás letní slejvák ... Ano, jako dneska mě ...

Ten kartáček ♥ Přesně pro mě :*



Rtěnky má Catrice jedny z nejlepších z drogerkové kosmetiky bych řekla , že možná dokonce nejlepší :)
Na léto u mě jednoznačně vedou oranžové barvy ♥ No jo , jsem celá po mamince :D
Odstín- černý obal je 050 Princess Peach a stříbrný obal je 030 Orangina



Alverde je značka distribuovaná drogerií DM, jedná se rovněž o přírodně založenou kosmetiku :) Jejich nápady na různé drobnosti mi vždy zvednou náladu :) A mají fenomenální paletu odstínů...


Limitka- bronzová tužka na oči na jejímž druhém konci je pěnový aplikátor na rozmazání líčení :)

 Skvostná barva :)


Úlovek z výprodeje, barva na oči- jako podklad pod modré oční stíny :)



Další úlovek z výprodeje, kterému ovšem pochválím jenom tu nádhernou barvu... Krémové oční stíny na očích vůbec nejsou příjemné, přijde mi, že jakmile zaschnou tak strašně napínají kůži na očním víčku :( jinak ještě se strašně špatně roztírají ... aplikátorem vůbec a prstem hodně bídně...


Škoda, barva je nádherná...


Můj asi nejoblíbenější výrobek od Alverde , co mám :) Lesk na rty na podporu plných rtů. Obsahuje čili papričky, ale vůbec nepálí, spíše po těch papričkách jen lehce voní :) Barvy mají různé odstíny, já si vybrala tuhle nádherně oranžovou, něco takhle oranžového jsem ještě u žádné jiné značky nikdy neviděla, fenomenální pigmentace :)
A kdo má rád mexickou kuchyni, tohle je výrobek přímo pro Vás :)



Miss Sporty je značka za ty nejnižší ceny, co můžete potkat v drogeriích :) Pak už jsou jenom nějaké asijské tržnice nebo výprodeje... Kvalita této značky není až tak špatná, jak by jeden vzhledem k ceně čekal... Mám od ní spoustu laků na nehty a jsou skvělé, dále pár těch nových monostínů a také si nemůžu stěžovat... A samozřejmě od nich mám modrou řasenku, kterou jak jsem právě zjistila, jsem vůbec nevyfotila! Sakra práce... No tak příště v nějakém letním speciálu no ... Jako malá jsem na tuhle značku vždycky chodila jako na borůvky :D Až na to, že jsem sbírala lesky na rty :D Takže pro ní mám sentimentální slabost... :) Mimochodem má super tužky na oči , když chcete kouřové líčení nebo něco hezky pigmentovaného na obočí :)



No tak lidi, copak to nechápete ? Koukněte na ty barvy...


 Stíny jsou z jednoho výprodeje, až s nimi po létě skončím ( modrou nosím jenom v létě) tak čekám, že mi je zabere mamča :)

Krásná barva i krásný desing :)


Tyhle stíny byly dříve- před novými monostíny co vypadají jako míček na golf ( a které také obsahuje moje kosmetická sbírka, jak taky jinak :D )


Rovněž z výprodeje, chtěla jsem je vyzkoušet s úmyslem, že když je vezmu někam na výlet, kde by se omylem rozbily, nebude mi to tolik líto... Znáte to - léto a mobilní kosmetika nikdy nedopadne dobře ...
Tenhle odstín je na vrchu světlejší a vespod tmavší, což nechápu proč... Ale na očích nevypadá špatně ...


Tyhle miláčky jsem dostala k Vánocům ( kdo mě zná, ví, že na Vánoce dekorativní kosmetika jenom ve zlaté barvě :D ) a musím říct, že je to láska na první pohled :D akorát práší jako blázen ...


ale ta pigmentace :)



Dermacol paletka- na ní mám samostatnou recenzi tady :) - i s dalšími produkty od Dermacolu z této jejich nové kolekce :)



O Color Tattoo od Maybelline už se toho moc říci nedá neboť vše už bylo řečeno :D Takže bych se opakovala :) Mezi všemi milovníky kosmetiky věc velice uznávaná a milovaná :) A já nemůžu nic jiného než souhlasit :) Multifunkční použití :) Jako podklad i jako linky nebo jako stíny, ten růžový odstín lze použít i místo rozjasňovače :) a o jejich výdrži by se daly říkat legendy :D


Gabriella Salvete tužky na oči :) - pigmentace u tyrkysové nic moc, ale zlatá a tmavě modrá jsou super :) Malá výdrž, rozmazávají se, ale perfektně fungují jako podklad pod stíny :)




Nádhera :) ta vzadu je v reálu ještě více do zlata...


Bourjois :) Více zde :) Tvářenka od.36 a matná rtěnka :)



Tak toť celá má kosmetická sbírka, tedy skoro celá, pár věcí jsem zapomněla nafotit :(

A co Vy ? Máte nějakou svou kosmetickou sbírku v závislosti na roční období ? Nebo čistě nějaký oblíbený letní produkt ?
Budu moc ráda za jakékoli tipy :)


Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat