záhlaví (věděli jste že...)

sobota 19. července 2014

Souboj Titánů - Adidas vs. Nike - letní sprchové gely pro něho i pro ni


Ahojky :)  
Konečně jsem nafotila alespoň dva z mé sbírky sprchových gelů a vzhledem k tomu, že máme s miláčkem od těchto dvou značek, každý jeden sprcháč pro sebe, napadlo mě založit hned dva nové kosmetické štítky a to sice - spárovaná kosmetika- pro ni i pro něho, a také souboj Titánů- což bude souboj klasických či známých značek a jejich nejznámějších kosmetických výrobků :) 
Dnes si beru na paškál sportovní značky Adidas a Nike a jejich sprchové gely  pro muže i ženy aneb v Rossmannu byly zase jednou slevy na sprcháče :D 







Vzhledem k tomu, že platí přísloví - Dáma má přednost, tak začnu gely pro ženy :)
Adidas Get Ready for her    je určen sportovkyním aktivně žijícím letními sporty tudíž nebude žádným překvapením, že je krásně hydratační a jeho svěží tropická letní vůně Vám nejen zamotá hlavu ale hlavně dlouho vydrží :) Oceňuji hlavně, že po použití se člověk cítí docela dlouho svěží :) Jinak moc mě nenapadá, co bych tak měla říct ke sprcháči, pokud to není nějaký opravdový zázrak ... Tedy řeknu- velmi příjemný, určitě nezklame, ale na světě budou i lepší :) Ale že je to Adidas tak stojí za to hřešit :)


No a Nike Sensaction ♥ moje nová posedlost :) - krémový, více hydratační a ta kokosová vůně, kterou jsem zvolila (dále měli ještě ovocnou ), ta vůně je naprosto dokonalá :* a vydrží extra, extra dlouho :)


 Gelu je o 50 ml více, což je super :)


 Co mě dostalo :) Gel je zároveň i šampón, takže když budu hodně spěchat ... :) To jsem u žádného dámského gelu zatím neviděla ... Rozhodně velké plus :)


Kdo už si přečetl pár článků tady na blogu, tak dobře ví, že balení já moc neřeším. Ale miluju vychytávky :) A Nike - no koukněte na to :) Pánský i dámský obal je stejně tvarovaný, což krásně stírá genderovskou otázku :D Ne vážně :) Nike pochopil, že některé sportovkyně, pro něž jsou právě tyto gely navržené, zkrátka mají větší tlapky a běžné sprcháče se jim nedrží tak pohodlně- tudíž křehkost stranou. A proč ne ? S takto tvarovaným obalem bude jednoznačně lepší manipulace a při sprchování navíc jako bonus nebude padat z rukou, což ocení i nesportovkyně :) A bílá s černou- barvy co nemůžou zklamat :) Desing mě mile potěšil a jak říkám- miluju vychytávky :)


Adidas razí klasiku, klasický obal, co víc říct- neřeším :)



Pro chlapy, kteří mají většinou mnohem větší tlapky než my ženy Adidas přišel s výhodnějším anatomickým tvarem obalu :) Bod navíc, ale Nike je Nike :D
Vůně je svěží, nevtíravá a letní, rovněž docela dlouho vydrží... Přítel je s ním spokojený :)


 Pohodlnost mužů nezná hranic, takže produkty 2v1 jsou zkrátka nutností :D


Na Nike je v tomto rovněž spolehnutí :) A nejen u pánských sprcháčů, jak jsem se rozplývala o pár řádek výše :)

 Jedna společná fotka ...
Jinak pánská vůně Nike sprcháčku to je rovněž dokonalost. Lehce letní a zároveň šmrnclá orientem- krásně kořeněná. Miláček je tou vůní nadšený :) A já taky :)
Vybrala jsem Fresh bomb, protože mi voněla více než ta druhá ( výběr byl opět ze dvou, druhá byla ovocnější a méně intenzivní )



Vítězná dvojka :) Co více dodat. Nike to vyhrál na plné čáře :) Pošlou na trh celkem čtyři sprcháče a už mají úspěch jakého se Adidas snaží dosáhnout už roky, co se kosmetiky týče ... Je ale pravda, že Nike není v kosmetice tolika známý a hlavně, Adidas se kromě sprchových gelů zaměřuje i na deodoranty, antiperspiranty a parfémy...
Ale přesto, souboj těchto sprcháčů vždycky vyhraje Nike ♥ Alespoň u mě :)



 A co vy , už máte svůj letní sprcháček na sport, nebo jen tak ?

Mimochodem, vím , že to vypadá jako bych byla kdo ví jak sportem posedlá, ale ve skutečnosti bohužel nejsem zrovinka pohybově nadaná na sport, tudíž v rámci zachování svého zdraví i zdraví všech v mém okolí, raději spadám do kategorie nesportovkyň. O to víc ale může být tato recenze zajímavější, neboť Vám mohu ukázat, co na těchto výrobcích ocení úplně každý :)

Vaše Pauline :)


Žádné komentáře:

Okomentovat