záhlaví (věděli jste že...)

sobota 19. července 2014

Recenze- Aussie- Miracle Moist šampón a kondicionér, Miracle Recharge sprej, 3 Minute Miracle maska

Dnešní den články ještě nekončí, na řadě je konečně další recenze, a tentokrát na výrobky, které jsou neuvěřitelně kontroverzní :) Jedni tvrdí dokonalost, druzí opak. Jedná se o vlasovou péči od značky Aussie, na níž se v Čechách dlouho čekalo a konečně dorazila i k nám, věřím, že jste ji už určitě zaznamenali neboť  výjimečná je už svými reklamními spoty :D Kolekce obsahuje solidní množství makadamiového oleje pocházejícího ze země protinožců :) 
A jaký že dojem zanechala na mě... 




Miláčci Miracle Moist - šampón a kondicionér :) Krásně pění, důkladně smyjí i extra tužící stylingové vychytávky, hydratují a je s nimi příjemná manipulace :) Za mě deset bodů z deseti :) Šampón v kombinaci s maskou navíc vytvoří na hlavě texturu kterou já se nestydím označit za umělecké dílo :)  V kombinaci s kondicionérem to není až takový odvar, ale stále je efekt celkem příjemný :) Ale chce to přimáznout konečky ještě troškou oleje , což u masky už není vůbec potřeba :)



Lehký sprej na vlasy Miracle Recharge mě zaujal původně z celé kolekce nejvíc- už jen tím sloganem v reklamně :D Navíc sliboval rychlé vyživení suchých vlasů, nezatěžování a hlavně neslepování a příjemný efekt   na dotek... Jediné na co se zmůžu je rada- máte-li rádi svoje vlasy, tomuto spreji se vyhněte... Připadá mi až bizarní, že kolekce, která má tři výrobky naprosto super, může obsahovat jeden výrobek, který je naprosto odstrašující případ... Ze suchých konečků, kterým měl dodat výživu, lesk a tvar mi udělal chemlon hrubý na dotek a vehnal mi tak slzy do očí ( uznejte, spěcháte, potřebujete vypadat dobře, vylezete z vany s krásně umytými vlasy a pak je v dobré vůli nastříkáte tímto sprejem což má za následek efekt čarodějnického hára... To je k pláči ! Navíc to nešlo ani učesat ! ) Tohle na mě už nikdy nesmí... Zabralo mi hodinu než jsem vlasy dala zase do nějakého normálního stavu ( a to za použití gigantického množství vlasového oleje ) ... 

Naproti tomu maska 3 Minute  Miracle Reconstructor je opravdový zázrak. Vzhledem k vrtochám mých suchých nepoddajných vlnitých vlasů jsem prošla celou řadou různých masek za účelem dosáhnout toho, čeho po deseti letech hledání dokázala dosáhnout tahle maska. Dámy a pánové, představuji mou novou stálici ve vlasové kosmetice... Miluju a vděčím jí za to, jak vypadají mé vlasy právě teď. Upravené, hladké, hebké po suchých konečkách ani památky, skoro jako bych je ani nikdy neměla :) Hezky se vlní a přežijí i vlhko a teplo při sprchování, i mé cestování po polštáři, když spím a dokonce i tohle krásně tropické, na udržení elegance ovšem dosti náročné počasí :) Máte-li rádi své vlasy- tohle jednoznačně musí skončit ve Vaší kosmetické sbírce :) 
 Maska má jednoduchou manipulaci :) Jediné co bych vytkla je, že chybí uzávěr. Bojím se pak vzít si jí do batohu. Ale zatím se nikdy nic nestalo, takže balení je opravdu kvalitní :)
Jak vidíte z obrázku, kde jsou na uzávěru kapičky vody, používám takřka ob den, kdy si myji vlasy :)


Co mě dostalo-  roztomilý detail klokánka na obale :) To je bomba :)


Celá kolekce navíc disponuje úžasnou bohatou vůní, která je z vlasů cítit ještě i dva dny po umytí :)

Co na ni říkáte Vy ?

Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat