záhlaví (věděli jste že...)

sobota 19. července 2014

Kosmetický speciál na téma - rty- péče a peeling

Ahojky u dnešního článku :) Léto je v plném proudu a nevím jak pro Vás, ale pro mě znamená veselou hru barev, včetně přehlídky letních odstínů rtěnek :) Na zářivé barvy to chce však mít rty krásně vyhlazené a hydratované, neboť čím zářivější rtěnka, tím více nedostatků na rtech odkryje ...




Prvním krokem je jednoznačně peeling - tento sladký červený na obrázku je z Vánoční edice od Lush. Musím být upřímná- kromě pár sprcháčků a peelingu, značcě Lush moc neholduji, měla jsem od ní  asi čtyři vánoční balíčky o které jsem si řekla pod stromeček a byla jsem bohužel velmi zklamaná. Ale je pravda, že peeling na rty je produkt, na který nedám dopustit... Co jej člověk má, opravdu se bez něj neobejde. A zvláště teď v létě, kdy jsou rty přirozeně sušší a šupinatí, peeling si s nimi krásně poradí :) O nutnosti v zimě snad ani není třeba se více rozepisovat :)
Pokud, jako já, nemáte zrovinka možnost hned běžet do Palladia, nevadí, je tu hned několik dalších možností - objednávka z internetu zde. ( té jsem právě já využila, jak při nákupu vánočních balíčků, tak při nákupu tohoto peelingu ) Dále požádat někoho, kdo bude mít cestu do Prahy, nebo si tam vyjet na letní výlet a při té příležitosti zavítat do Lush kamenné prodejny :) Jinak Lush samozřejmě není jediná firma, co peeling vyrábí :) Naopak, je jich hromada, včetně těch drogerkových :) Chce se to poptat ...
Anebo ta zřejmě nejkreativnější možnost - peeling si doma vyrobit :) Receptů je také hromada :) Záleží pak na Vašich preferencích :) Já osobně můžu doporučit smíchat kokosový olej se třtinovým cukrem a následně uchovávat v ledničce :) Dále pak výborná možnost je i olivový olej a mletá káva nebo kombinace kokosový olej a mletá káva - to jsou mimochodem výborné peelingy i na tělo :) Dále na jednorázový peeling můžete přidat i med :) Další variantou je i olivový olej a sůl...  Návodů je skutečně spousta :)


Druhým stejně důležitým krokem je péče- balzámky a jelení loje  :) Můj je z Oriflame, bohužel limitka. Ale podobných balzámků je také spousta ... Tento krok hlavně nevynechávejte, protože právě tento krok zajistí krásný hladký a hydratovaný efekt :) Peeling zbaví šupinek a balzám odvede zbytek práce :) Dokonalá dvojka :)





Krásný den Vaše Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat