záhlaví (věděli jste že...)

úterý 29. července 2014

Moje šperky na léto část druhá - tropický mix


Dnes články o svých pokladech ještě zdaleka nekončím ... Kdo neholduje zrovna Marine stylu, nebo má raději něco o dost barevnějšího a výstřednějšího, pro toho je zasvěcen tento fotočlánek :) Já osobně výrazné barvy a ztřeštěné motivy na léto jak se říká přímo žeru :D Proto se asi nikdo nebude divit, že těchto šperků je v mé sbírce tak nějak nejvíc kusů :D



Barevný přívěsek s grafickým motivem byl dárek od  ségry :) A tyrkysová kytička, u které jsem si neodpustila vyfotit i detail značky, zase od taťky. Přivezl mi ji z Norska




Náhrdelník ze dřeva ve tvaru zubů mě spolehlivě v myšlenkách přenese kamsi do Amazonie :) A zřejmě se Vám to bude zdát divné, ale je z rajdaru.cz, kde jsem docela dost často nakupovala když jsem ještě chodila na střední školu :) Takový druhák tuším :)


Náhrdelník z Ebay - nedalo se odolat :) Miluju ♥


Náušničky byly kdysi dárek k nějakému časopisu :) Moc se mi líbí :)


Hadí dvojka :) Náhrdelník Avon, náramek je odněkud z tržnice, ale je překrásný :) Zvířecí motivy u šperků, pro ty mám slabost :)


Neonový náhrdelník je z Ebay :) náramky s korálky z Kiku a neonově zelený náramek mám od miláčka. Pořídil mi ho k botám ve stejné barvě :D


Extra výrazný náhrdelník je rovněž z Ebay , prstýnek modrá kytka  z výprodeje u Bati


Tenhle výstřední  kousek mám od své sestřenky Tynky - děkuji beruško, hrozně se mi totiž líbil ten nápad :)


Vintage kousek rovněž Ebay :)

Tyhle tři překrásné náramky v mých nejoblíbenějších barvách mi vyrobila maminka mého přítele :) Děkuji :)


Barevná šílenost, kterou mám ovšem vcelku ráda je z Oriflame :)


A tenhle zlato-oranžový náramek na mě čekal ve výprodeji v Lindexu od značky Holly & Whyte (opravdu je tam y, taky jsem se tomu divila... )
Růžové sladké srdíčko pořídíte na koralkycz.cz


Modrý přívěsek opět na koralkycz.cz  spirálka z rekonstruovaného jantaru z naspirale.cz a pletený náramek se mi sem přimotal a je to moje tvorba... Měl být v článku o DIY projektech.. No nevadí, ono jich tam bude ještě dost :)


Neonové náušničky Ebay, a visačky výprodej Baťa :)


Dvojitý prstýnek i záušnice jsou obojí z Orsay a pořídil mi je miláček :) Děkuji, patří mezi mé nejmilejší šperky :) A nejen v létě...


Náramek ve tvaru listu z Oriflame :) z kolekce Amazonia


Masivní barevný náramek je z tržnice


Taktéž tenhle skleněný barevný :)


Zlatý třpytivý náramek s kamínky už mám také nějaký ten pátek, kdysi jej měl v sortimentu Avon

Tři páry barevných náušniček mám od maminky :) Je to česká klasika z Jablonce, klipsy a jsou těžce retro- cca třicet let staré :) Stále však překrásné :) Miluju retro :)


Sladké malé pecičky ve tvaru obdélníku z imitace zeleného tyrkysu jsem musela mít :) Jsou odněkud z internetu bohužel si vůbec nepamatuji odkud :( Ale zbožňuju je :)


Peříčkové náušnice i tmavě růžový náramek jsou obojí z tržnice...


Copánkový náramek s přívěsky mám od Oriflame :) Vysmátá jahoda a neonově zelený oříšek byly dárky od mojí neteřinky Mandy :) Beruška moje :*


Krásně etno barevné visací náušky pořízeny v Orsay předloni v létě  :) Čínský náhrdelník na kůži mám odněkud z adventních trhů ...


Bláznivý barevný neonový set už bohužel nevím kde byl pořízen, ale hádám, že v nějakém zapadlém krámku, ty mám totiž nejraději ... :)


Tato fenomenální sada v orientálním stylu je opět z Fler.cz a opět si nepamatuji čí pak to je výtvor :(



Tady zmíním jen tři čajové konvičky z naspirale.cz, protože o zbytku bude řeč později :)


Tibetský náramek s malachitem opět překvapí tím, odkud jej mám :) rajdaru.cz


Prstýnek myšička od miláčka :* z Ebay ...


Náušnice Takko výprodej , prstýnek dárek od mamky :)


Korálkové náušky úlovek z Václavské poutě


Květinky z Fler.cz ... :) Dřevěné vzadu z kokosového dřeva zase rajdaru.cz


Tyhle překrásné korálově červené jsou z trhů v Prachaticích :) Když byla nějaká akce na podporu tradičních českých řemesel :)


Zelenkavé jsou z tržnice ...


Dárek k Vánocům od miláčka :)Děkuji lásko :*  jinak pořízeno u Bati


Barevná pírka - tržnice ... No nejsou krásný :D


Zelený náhrdelník, který jak koukám je na fotce špatně vidět :( ke mně doputoval odněkud z internetu, stejně tak jako zelený náramek s přívěsky. Kéž bych si tak vzpomněla jaký to byl eshop :( Ráda bych se na něj zase jednou mrkla :)



"Korálkový náramek" ve skutečnosti není z korálků ale z malachitu :)


Fialkové náušničky z perleti byl dárek od kamarádky k narozeninám :) Kujů :*


Super letně barevné prstýnky z C&A jsou sice krásné, ale na ruce hrozně nepohodlné :( Škoda


Mé dvě srdcové záležitosti - Velký prsten jako z pohádky o princezně Arabele je z Lindexu a ten druhý s bílou perletí zase z výprodeje u Bati :) Tam se najde věcí :)

Barevný korálkový náramek je z tržnice...


Tmavě zelené korálky s úlomky kamene Amazonit jsou z jednoho zapadlého krámku ve Volyni :)

Žlutý skleněný kroužek byl dárek od taťky. A zlatý prstýnek z Takka :)

Vedle fialových náušnic je korálkový náramek na nohu z DMka :)


Zelené broušené náušnice z New Yorkeru jsou báječně lehké, takže z nich nebolí ucho :) Což je super :)



Modrý motýlkový náramek byl kdysi také u nějakého časopisu :) Ale musím říci, že drží a stále je moc hezký :)


Peříčka jsou z Bati - a tentokrát z žádného výprodeje, ale dostala jsem je darem od mé sestřenky Tynky :) Děkuji :*


Barevné voskované perle spojené do překrásného náhrdelníku jsou opět z Fler.cz a už je mi to až trapné, ale zase nevím, čí je to výtvor... Objednávala jsem tenkrát od více lidí najednou ...

Růžový náramek s flitry mám od své kamarádky Verunky :) Kujů :*


U této fotky se na mě naštval foťák na telefonu a vzešlo z toho tohle. Omlouvám se tedy za kvalitu ... Důležitý je tam žluto-růžový náramek ulovený ve výprodeji v New Yorkeru :)


Oba náramky -jak zelený skleněný, tak žlutý s lebkami jsou z tržnice ... Na kráse jim to nijak neubírá :)


Poslední fotkou z tropického mixu jsou tyhle dvě sady náramků z Kiku, jeden za 25 korun :D No nekupte to :D V sadě byly ještě s kulatými kovovými náramky, ale ty nosím samostatně :)



Uf :D To je nálož :D  Přiznávám, že si už skutečně nepřipadám v pořádku :D Ale znáte to heslo - Šperků žena nemá nikdy dost :) A žena sběratel ? Tsss zvládnu ještě jednou tolik :D :D :D Ne dobře , dobře, to už by bylo příliš :) No je toho trochu víc, ale já k životu potřebuji výběr abych mohla dostatečně seberealizovat kreativitu :) To je potom celkem logické , ne ?

Váše bláznivá sběratelka Pauline :)

5 komentářů:

  1. Tak to je neuvěřitelná výbava! Náramky i náhrdelníky se mi líbí, stejně tak i náušnice, jen bych tyhle divočiny nemohla nosit, přece jen jsem už přešla limit... :-)
    Teď už spíš decentní šperky.
    Ale ráda se dívám, i na Fleru, tam jsou úžasné kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že léto patří barvám a letním výstřelkům :) Barvičky sluší každému :)
      Jinak na Fleru jsem sehnala spousta krásných věcí, nedám na tu stránku dopustit :)

      Vymazat
  2. Tyjo to je perfektní výbava. Já mám také hodně šperků, ale s tou vaší sbírkou se to nedá vůbec srovnat. Je super, jak je to vše pěkně barevné. Já mám převážně šperky z chirurgické oceli , které sice nejsou tak barevné, ale taky vypadají pěkně. Mně se líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tomto se určitě shodneme. Právě šperky z chirurgické oceli mám také hrozně ráda. :-) Hlavně teda ocelové naušnice. Těch mám doma spoustu. Teď naposledy jsem jedny vybírala tady https://www.sperkovo.cz a jsem z nich nadšená. :-)

      Vymazat
    2. Zdravím. Mám na vás takový dotaz. Jaký máte názor na ocelové náhrdelníky? Líbilo by se vám něco takového jako dárek? Jde mi o to, že právě vybírám dárek k narozeninám pro ženu a právě mě napadlo, že bych jí zkusil koupit nějaký náhrdelník. Myslím si, že do jejího stylu se už celkem trefím, ale nejsem si jistý jestli i materiálem. Vím, že se hodně nosí ocelové prstýnky a náušnice, ale pokud vím, tak náhrdelníky až tak populární nejsou. Co si o tom myslíte?

      Vymazat