záhlaví (věděli jste že...)

středa 30. července 2014

Moje šperky na léto část třetí - boho, hippie styl

Hezké dobré ránko všem :) 

Tak dnes to bude pokračování přehlídky mých letních pokladů a tentokrát boho styl, který je přímo dokonalou volbou na srpen i na zářijové babí léto :) Tyto šperky se dají nosit i napříč rokem a patří mezi mé velmi oblíbené, protože hippie, boho či etno styl úplně miluju :)  
Minulé dva styly šperků - Marine styl a Tropický mix :) 
Chystaný je ještě článek o DIY projektech :D A slibuji, že ten bude , co se letních šperků týče už opravdu poslední :)




Když jsem byla dítě, tak frčely masivní plastové přívěsky na krk, já tehdy zvolila hnědý s technikou popraskaného efektu :) A dobře jsem udělala protože tento přívěsek se bude nosit pořád :)



Přívěsky v pořadí žraločí zub, unakit a tyrkenit mám od sourozenců z dovolených jako suvenýry a bolestné, že jsem tehdy nikde nebyla :( No co, lepší jak drátem do oka , ne ? Navíc přívěsky se mi moc líbí a ráda je nosím :)


Scarabea nemám z Egypta ale z Prachatic, kde jsem si pořídila jak hlavní korálek, tak kůžičku a dva zlaté korálky na ozdobu, no a složit to dohromady už bylo to poslední :)


Na krku to vypadá asi takhle, omluvte prosím tu fotku, ale je čtyři roky stará :) Vtip je v tom, že na ní vypadám starší než dneska :D Tady mi bylo krásných sedmnáct. Foceno starou Nokií, takže prosím za prominutí kvality fotky...

Klenot mé Boho Hippie sbírky - náramek z dílny módní návrhářky Valerie Aflalo, limitka počtem omezená z Oriflame :) Sehnala jsem ho naštěstí v předprodeji, ségra jej chtěla taky a už na ní nezbyl :( Tak si ho budeme alespoň půjčovat :) 



Ta pecička vedle pěříčkové náušničky tvoří dohromady jeden pár :) Miluju je :) Pořízeny v Takku :)


Tyto krásné visačky mají dojemný příběh. 15 korun na tržnici :D A přitom vůbec nebolí v uchu :) zkrátka bargain :)

Opět tržnice :) Nešlo odolat :)


Koralkycz.cz sekce hotová bižuterie


Sada v mint barvě je z Avonu, symbol Francie mám odněkud z internetu :)  A malá zelená kapička na kůži je od Swarovski :)


Bláznivá dlouhá pěříčková náušnice musela být moje, hned jak jsem ji v Takku zmerčila :)



Tady zmíním jen barevné korálky na kůži, protože o zbytku bude ještě řeč :) Korálky jsou z porcelánu a ručně malované. Jako dítě jsem je sbírala. Každý kus je originál a daly se pořídit pouze v jedné jediné čajovně u nás ve městě, která už je dnes bohužel zrušená :( To jsem obrečela ... Naše město je jediné, co nemá vůbec žádnou čajovnu ... :(


 Pletený náramek Ebay :) Dárek od miláčka :) Děkuju ♥


Korálky vlevo nahoře jsou z internetu a dřevěná holubice pochází z Vatikánu :) Přivezla jsem si jí z dovči :)


Koženkový náramek je z krámku s bižuterií u nás ve městě :)

Náušnice - výprodej Baťa


Náramky byly prvním dárkem od mého broučka :) Nádherně se trefil do stylu a z celé mé sbírky boho šperků je mám nejraději :) Lásko děkuji :*


pěříčka jsou z tržnice , lapače snů z trhů v Prachaticích a kožený přívěsek mi přivezla ségra z výletu na Kratochvíli ( zámek v JČ )


Tyhle náušničky jsou sestavené ze dvou kousků - jedny z Lindexu a druhé od Bati, háček takto zahnul miláček, protože jsem si stěžovala, že mě bodá do krku :) teď jsou náušničky krásně pohodlné :)


Medailonek i náramek jsou oba od Avonu :)


Peříčka i hnědý koženkový náramek zase z tržnice :)


Sada etno korálků je úlovek z nějakého výprodeje :) Tuším že Batavia :)


Krásné visačky z Avonu :)


Náhrdelník odněkud z tržnice a náušničky z adventních trhů :)


Přívěsek s růžičkou mám od tety a zbylé dva přívěsky z koralkycz.cz


Další peříčkové náušnice, jak jste jistě pochopili, tak jsem na ně trochu ujetá, opět Baťa výprodej :)


Zelené dřevěné korálky Batavia


Náušnice jsou z Bati a tentokrát ne z výprodeje. Kulatý přívěsek co vypadá jako erb je z koralkycz.cz stejně tak jako drátovaná kytička .
Broušená kapka , to se musím přiznat, že nemám tušení, odkud se u mě octla .
Kytičku s karneolem (oranžový kámen) mám od ségry k svátku a modrou kapičku také od ségrušky, dala mi ji, když jsem byla ještě dítě :) Už jí mám docela dlouho, cca tak těch deset let no :)


Detail již zmíněného úlovku z adventních trhů :)


 Dárek od taťky z Norska :)


Dárek k nákupu nějakých šatů :)



Tak tohle jsou všechny mé letní šperky, které jsem buď koupila nebo dostala :) Vím, že je to celé šílené, ale stále trám na tom, že jsem ještě v normě :)

A co vy ? Ráda bych věděla, máte-li nějakou svou letní sbírku a jaký styl preferujete na léto nejvíce ? Marine, tropický mix nebo boho styl ?


Vaše Pauline :)


Žádné komentáře:

Okomentovat