záhlaví (věděli jste že...)

středa 30. července 2014

Moje letní šperky - DIY projekty aneb má výroba

Ještě jednou přeji krásné ránko :)

A dnes ještě se šperky nekončím, tedy s těmi kupovanými už ano, ale ráda bych Vám ukázala nějakou mojí tvorbu :) Výroba šperků je mým koníčkem, co si jen pamatuji. První takové dětské korálky jsem dostala ke svým pátým narozeninám a vydržely mi hrozně dlouho :D Pak jsem tajně chodila na korálky k ségře a když jsem byla u babičky , tak k sestřence :) Dalším vývojovým mezníkem byly různé změny stylů, protože na druhém stupni základní školy přibližně od těch dvanácti se preference mladých lidí samozřejmě mění :) No a pak jsem objevila korálkové eshopy - koralkycz.cz a naspirale.cz plus pár knížek zapůjčených v knihovně a už to jelo :) Se sestrou jsme jeden čas naše výrobky dokonce i prodávaly :) Tehdy jsme se obě věnovaly zejména výrobě šperků z přírodních materiálů- kameny a dřevo , proložených různými kovy :) 
Vzhledem k tomu, že si ségra pořídila dvě rozkošné a extrémně energické ratolesti a já nastoupila na gympl, obchod šel do kytek :) Ale vášeň pro výrobu šperků jsem neztratila a ve volném čase vesele vyrábím dál :) Chvíli mám třeba útlum a pak naráz vyrobím tak pět výrobků denně :) Záleží na mojí náladě :) Každopádně ty výrobky určené na nošení v létě bych Vám dnes ráda ukázala :)

Kdybyste chtěli vědět postup výroby jakéhokoli šperku, stačí napsat do komentáře, který to byl a já udělám článek přímo na DIY postup výroby  daného šperku :) 

Doufám, že se Vám článek bude líbit a budu ráda za každý Váš komentář :)



Trocha hippie :)

 Trocha námořnického tématu



moje nejmilejší náušnice :)





špetka orientu nesmí v létě chybět :)




Náramek co vypadá jako pandora style jsem nevyráběla, jako jediný , ale poctivě jsem jej sbírala :)


Dárek pro Mandy , ale dám jí to, až bude větší, protože teďka všechno rozbije :(









korál v bílo-smetanové a mušle v lososové :)



In natura :)




Ani indiánské téma nesmí chybět :)


Na tenhle jsem nejvíce pyšná :)




Brož v retro stylu byla šílená na výrobu :D Myslela jsem, že do toho kopnu :D



Kapka Amazonie :)


A další můj miláček :)





Pletené náramky byl pro mě mor, předloni a loni jsem měla pořád provázky v ruce :D


Větší náramek s modrými korálky je miláčkovo a menší je můj :)


námořnické téma :)







Tohle bylo vyráběné na předloni v létě, když jsme s našima hlídali bráchovo kluky :) Naplánovala jsem jim pirátskou bojovku, tak jsem musela  i na sobě doladit detaily, to dá přeci rozum, ne ?


Toto je moje letní novinka 2014, Swarovski na pozlaceném podkladu :) Miluju, když si můžu něco titěrného skomponovat sama :)





Tak to jest celá moje tvorba :) Omlouvá mě, že jsem ve znamení Váhy :D Na to se dá svést cokoli :)

Vaše Pauline :)


Žádné komentáře:

Okomentovat