záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 31. července 2014

Červencové Shooting With Camera :)

Ahojky :)

Dnes, protože končí další měsíc, pro Vás mám jako obvykle každoměsíční Shooting with camera :)

Tentokrát toho bude zřejmě víc, protože jsou prázdniny a i když je trávím tady v Čechách, přesto jak se říká jedu na plno :D

Tak a červenec byl ...



- měsícem kulinářských omylů, aneb zase jsem jednou vlezla do kuchyně... Nenechte se zmást, vypadá to hezky, ale je v tom celé balení chilli papriček :D Miláček se kasal, že čím víc chilli, tím líp... No řekněme, že to nedopadlo podle jeho očekávání :D


zlepšili jsme si chuťku něčím osvědčeným :) mimochodem pravá delikatesa je většinou balená ... :D


- měsícem radosti aneb kulíšci nutně potřebovali nové doplňky do vlasů :)


- měsícem zrady ! Miláčkovo nová milenka ... :-/

 - měsícem horka :) Hurá šortky ♥


- měsícem brýlí :)




- měsícem cestování a snahy o efektivní fotky ... :D







I já jsem byla na Titaniku :)


- měsícem džusů ...



a jídla :D




Trocha té kultury taky není na škodu :D



- měsícem nových šatů :)


A obecně měsícem nových objevů - bubble tea s želé vespod a mangovou příchutí... 


- měsícem spánku :D


Miluju turecké jídlo :)


Tyhle šaty byly sice krásné, ale neseděly na sto procent, tak zůstaly v krámu ... Ale foto jsem si odpustit nemohla :D



A specialita našeho města co se trávního porostu týče :)


- měsícem festivalů :)  Footfest 2014 :*





jedna festivalová :)


- měsícem odkrývání tajemství :)



- měsícem bláznivosti - ne, není to pravé :( bohužel, fobie z jehel, musím si teda dopomáhat i jinak :D Aneb Ebay




Svatá pravda :)


- měsícem zmrzliny :) Tohle je ta nejchutnější zmrzka, co jsem kdy jedla !!!



Měsícem automatů v Tesku :D




a samozřejmě měsícem manikúry - k tomuhle mě ukecala neteřinka Mandy :)


a takhle jsem skončila já :)




PS : nové šortky :D


Kulinářské umění mých rodičů na rozdíl od toho mého nikdy nezklame :) Aneb nejlepší restaurace je u mě doma ... Což brzo skončí, protože se stěhuju a pak bude obstarávání kuchyně na mě... :(




Foukající děti


To chci domů :)


Elvis Presley :)


A Mick Jagger :D


a pak někde na pomezí já se svou snahou přičarovat si moře a dovolenkovou náladu :D


Téměř žádný make-up, takže ... :D


Naše malá princezna Jojo :)



Agent 007 




Sladké mámení ... po kterým jsem během deseti minut měla rty jak Angelina, až na to, že u mě to výrazně postrádalo ten šmrnc :D


Cosmopolitan - tady někdo znova sjížděl všechny série Sexu ve městě :D


jen šunka a sýr, to nemá konkurenci :)


Nové plavečky od miláčka :) Děkuju :*


A nové kryty :D


Čtyři mé nejmilejší :) - jinak vše Ebay :)


Lásko má, já stůňu, svojí pýchu já jsem hrál ... :D
To normálně nenosí, přinutila jsem ho :D
Miluju Tě :*

jen růžová to může být :D Nn vážně jeden z nejlepších odstínů na léto, Dermacol odst.Neon Love



Taková malá reklama :D


Nejlepší jarní závitky na světě a nejlepší čínská kuchyně :*



Dáreček pro Mandy, zatím se jí o něj budu starat já :D


Červenec- měsíc zdravého životního stylu - no co, vždyť je v tom salát a okurka a sýr a k pití jenom 100% pomeranč :D :D :D


Ani děti nepřijdou zkrátka, když ta teta blbne :D


Další vyrabování automatu na šperky v Tesku :D



A další mňamka z čínské kuchyně :)



ÁÁÁÁ měsíc úlovku - extra verze stříbrného Magnum plus černé kafe :)



To stříbrné mě samozřejmě uchvátilo víc :) Limitka k pětadvacátým narozeninám Magnum tady u nás :)
mimochodem gratulace :)

Postříbřená čokoláda, která chutná absolutně fantasticky :)



A večer ochutnávka ze Španělského týdne v Lidlu :)



A co Vy ? Jaký byl ten Váš červenec ?

Pauline :)

2 komentáře:

  1. Byl to jeden maxi fantastický měsíc, plný zážitků, pochoutek, krásných šatiček (mimochodem ty bílé byly opravdu skvělé), slušivých portrétů s dětmi, pěkných doplňků, veselých manikúr a nádherného klobouku (ta první fotka úžasná, téměř dobová).
    Na zmrzlinu jsi mě nalákala, hned zítra skočím do obchodu.
    Ale asi jen klasickou mraženku, takové pochoutky u nás nemají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) Děkuji moc za komentík :)
      Zmrzlinka je v létě nezbytností :) Jinak tahle arašídová je úplně obyčejně z Lidlu,:) Původně na americký týden, ale dá se sehnat i teď a věřím, že jí nějakou chvíli v nabídce nechají je opravdu výborná :)

      Vymazat