záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 4. srpna 2014

Takový malý výlet do šumavských hvozdů ... :)

Ahojky u dnešního článku :)
A dnes to kupodivu nebude vůbec nic spojeného s kosmetikou ani se šperky a tak.
Dnes to bude takový malý fotočlánek o mém výletu na Šumavu, konkrétně na Lipku :)
Protože bylo celkem dobrý počasí které úplně vybízelo k tomu jít houbařit, neodolala jsem a tady je výsledek ... :)

Není nic krásnějšího než vůně čerstvého vzduchu v lese :)




 Tři mušketýři :)
 Lesní ozdoba :)


 Pokus o uměleckou  fotku

Kdysi tam místo stromů byla cesta ... :D


 Budoucí oběd :)

 Napsala bych, že příroda je někdy krutá, ale tohle je dílo myslivce...
A tenhle druh zábavy by měli zakázat a trestat ty, co jej provozují...


 Tenhle byl nádherný :*

 A náš celkový úlovek :)

 Úlovek jsme ještě jeli ukázat ke známému, který sám odchoval tohohle malého drobečka, když mu při porodu umřela maminka... Danělce jsou dva roky a je to prý ten nejmilejší rodinný mazlík :)
Maličká je úžasně zvědavá, oždíbala mi všechny knoflíky :D






 Zvědavá :)

 To je kňufák :*



 A miláček má také foto :) Akorát s kocourkem, který prý vypadá úplně stejně jako první kočička, co měli doma :)



Tak houbařit jsem byla zase jednou po hrozně dlouhé době  a ani jsem nečekala, že bych taky mohla něco najít :D Ale ve finále jsme se skvěle bavili a navrch pochutnali na smaženici :)

A co Vy ? Už jste letos vyrazili na houby ?


PS: Ráda bych napsala, že jsem se snažila sladit outfit abych vypadala do lesa pěkně, ale na rovinu, pohorky, džíny a něco zeleného, abyste nedráždili obyvatele lesa je vše , co člověk potřebuje :) Divočina je opravdu divočina :)
Akorát jsem si ještě vzala šátek, aby mi nepadaly klíšťata za krk :D


Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat