záhlaví (věděli jste že...)

sobota 5. července 2014

Nové kosmetické úlovky zejména na léto :)

 Ahojky :) Ráda bych Vám ukázala, co mám nového na léto i za uplynulých pár týdnů :)
Prosím nelekejte se toho množství , je to nashromážděné od konce dubna až do teď ... Pravda, dekorativku jsem tam raději nedávala ... Ale té zase tolik nebylo...Jakožto začínající blogerka samozřejmě nemám nárok zatím cokoli dostat, takže na tohle všechno jsem si buď vydělala a nebo jsem docela dost věcí dostala od své rodiny a přátel jako dárek k svátku a také jako odměnu za přijetí ke studiu ... Musím se přiznat, že jsem nenafotila všechno, ještě chybí pár drobností z Yves Rocher ( jahodový peeling, tři sprcháče a krém na citlivou pleť ) mě se to už nevešlo na postel. Z Oriflame chybí peeling na tělo s malinami a mátou ( rovněž už se nevešel, navíc se ho na chvíli zmocnila mamča :)ale hlavně většina sprchových gelů (no ty peelingy tam patří také ). Ty jsem se rozhodla vyfotit samostatně a udělat na ně takový letní speciál :)




Krémy na ruce u mě nikdy dlouho nevydrží...Kolikrát když jezdím za miláčkem a nechci tahat nic těžkého jako třeba tělové mléko ( u něj mám sice čokoládový krém od Baley ale ta vůně se mi nějak přečichala, takže tam akorát leží na poličce a já si s sebou vždycky něco vezu ) tak používám krém na ruce i na zbytek těla :D Trio od Oriflame je dokonalé souznění s přírodou, božská vůně a i textura je super :) Ten od Baley - malá náhražka za to, že jsem ještě nikdy nebyla v Paříži a při tom je to můj největší sen... pilníček je z řady Cookies and Cream od Essence , odkud mám ještě tvářenku a pak lak na nehty s obtisky ve tvaru dortíků :) Koupeno ve slevě...


Tělových sprejů je v létě víc než jen zapotřebí. Tento je Avon a voní po citrusech . Maliny s mátou od Oriflame jsou v tuto chvíli už na cestě ke mě :) 
Amazonia for her je krásná vůně od Oriflame a tuším že loni byla jako limitka, ale pro její netypickou svěží vůni která se nedá snad k ničemu přirovnat - něco mezi vodou a tropických lesem, listy stromů a květy ibišku... zkrátka krásná vůně, právě proto ji nechali ještě přidělat a prodává se doposud tady :)


Deodorantů není nikdy dost :) Nivea a Adidas to tentokráte vyhrály i když ta výdrž ve srovnání s Rexonou docela bledne ...
Edice Pin Up od Playboy to je něco naprosto dokonalého ♥ Ještě je tam sprcháč, ale ten jsem nefotila, protože bude samostatně s ostatními novými sprchovými gely a peelingy...
A malý nenápadný černý sprej to je jedna z věcí za kterou stojí za to kupovat Avon... Sprej s vitamínem E, který hydratuje a přitom funguje jako extrémní fixátor make-upu... Nebudu se o něm více rozepisovat, protože si jednoznačně zaslouží samostatnou recenzi, hned jakmile dorazím domů :)


Tak jo, je mi jasné , že název Ichtoxyl vyvolal vlnu pobavení, ale vážně- tahle mastička dokáže zázraky- každý má občas nehezký hluboký a mnohdy i mokvající pupínek - dejte si na to tuto mastičku třeba na hodinu a uvidíte sami ... To je vážení naprostá bomba :)
Alverde - tuhle značku obecně zbožňuju :) Disponuje přírodními složkami a certifikátem potvrzujícím, že opravdu s přírodou hluboce souzní... Už jen to na ní mám ráda, dále její dekorativní kosmetika má překrásné barvy ( tužky na oči, stíny , řasenky ale i lesky na rty a rtěnky ) , je hypoalergenní, a hlavně - cenově dostupná :) A ta vůně v pečující kosmetice :) no super... Není se tedy čemu divit, že na léto jsem si z výprodeje odnesla peeling na obličej s výtažkem z perel a mořských řas... :) Samozřejmě ještě hromadu sprcháčů a dalších věcí - ale ty nafotím samostatně :)
Avon krém na pleť ) Z této řady asi zatím můj nejmilejší- zkoušela jsem ještě jeden heřmánkový, ten zrušili tuším? a jeden medový ( smrděl po chemii, bude recenze ). Tento krém kupodivu nesmrdí po chemii, příjemně nevtíravě voní a má v sobě malé třpytečky,které krásně rozjasňují pleť :) U mě osobně - kde jsou třpytky, to musí být super :)
Sudocrem- původně pro děti, ale dobře poslouží na jakékoli poraněné místo včetně pupínků... Tento krém  jsem našla na blogu Tipy na krásu. A musím říci, slečna měla naprostou pravdu :)



Je bohužel obecně platné, že i když člověk zhubne skrze zdravou stravu a vše ostatní dobře funguje, pokud nesnáší sport tak jako já, vždycky bude mít problém s partiemi jako jsou stehna a hýždě... A přesně pro nás nesportovce je tady spásné řešení skoro tak dobré jako dvacet dřepů denně s tím rozdílem, že tohle neodrovná žíly na nohou :D Zaručeně vyzkoušejte, já se letos konečně nemusím stydět vlézt do plavek. Ba naopak, dostala jsem od miláčka  minibikinky a hodlám se v nich v létě hrdě producírovat u řeky :D


Tělové mléka se u mě střídají jako počasí,  jsou pryč ani ne za tři týdny :D Garnier jsem si hodně oblíbila. Určitě si pořídím další balení tohoto medového zázraku , protože takhle hydratovanou kůži a takhle rychlé vsakování... no stojí to za to :)
Tělový jogurt od Boemi je jak už samotný název značky napovídá český produkt :) A i když miluju zahraniční značky - nejvíce francouzské a skandinávské, je třeba podporovat i české tradice :) A když navíc takhle tradice voní jako čerstvé zralé třešně a obsahuje mandlový olej a navíc je samozřejmě přírodním produktem, tak směle do toho :)
Peeling na nohy se solí z mrtvého moře a s úžasnou mořskou vůní je jeden z oněch produktů, pro které jak jsem již říkala stojí za to odebírat Avon :) Zkuste , uvidíte... Moje letní Must Have !


Forma na drdol z H&M je dokonale velká  pro mou hustotu vlasů, mám doma ještě jednu koupenou už dříve, která je větší, ale ta je bohužel v drdolu na mě hodně viditelná... Tato vypadá dokonale :) 49 korun btw:)
Syoss - novinka v regeneraci... no nevím nevím, vlasy mám po zásahu tohohle dua ještě sušší a připomínají vlnu na svetr... Ne všechno vyhlášené je automaticky nejlepší... Pro mě zklamání... Dost jsem si od toho slibovala, ale vhledem k tomu, že jsem na Vánoce podělila celou rodinu šampóny Syoss a tudíž pak jednotlivě u každého ten jejich vyzkoušela a pokaždé byla zklamaná, tak s touto značku co se mytí týče asi skončím... Zkusím, zdali stylingové produkty budou lepší ...
Malý modrožlutý olejíček je od Avonu a obsahuje údajně Marocký olej... Není špatný, dostupná alternativa na ty drahé od Biosilku, ale na rovinu není to žádný velký zázrak. Krásně ale voní :)


Jak říkám. Bojovat s vrtochy mého pozadí to chce důkladně - sisálová masážní rukavice z Rossmanna odvedla úžasnou práci :)
Malé modré mýdlo jsem ještě nezkoušela,ale jsem na něj hrozně zvědavá, stálo 29 korun v akci v Avonu a má být na obličej a obsahovat vitamín E proti vráskám a vysoušení obecně ...


Ze zubní pasty Signal White Now Triple Power jsem nadšená, efekt je okamžitě vidět a vydrží až do večera ( pokud nesrkáte kávu, víno, pivo nebo nekouříte anebo nedlabete biftek no ) akorát jednu věc bych jí vytkla . kromě toho, že je to kazič zábavy navíc kazí chuť k jídlu, protože po vyčištění z bělící formule zůstane ošklivá pachuť a trvá dost dlouho ... Ale znáte to- Pro krásu ...
Vlhčené ubrousky na léto další Must Have - Oriflame byl jasná volba neboť právě tyto obsahují výtažek z tee trea a rozmarýnu tady :) takže mastná zanesená pleť pa pá :)


Balea a její limitovaná kolekce péče o vlasy vystavené nadměrnému slunečnímu záření mě neuvěřitelně potěšila a rovněž je to jeden z produktů na léto Must Have :) a ta vůně ♥ V kolekci je šampón 2v1 s kondicionérem dále sprej na použití před i během slunění a intenzivní regenerační maska po slunění :)
Taft Volume Powder je můj nový miláček, protože dokáže hotové zázraky co se účesu týče - nestíháte umýt mastnou hlavu a vlasy zplihle visí a vypadají strašně - nasypte pudr, pořádně promasírujte, protřepte hlavou nahoru a dolu a výsledkem je skoro natupírovaná hříva překrásné Bridget Bardot  :)


 Sprejíky,sprejíky a zase sprejíky - Alverde sprej co pohltí jakýkoli pach nasáklý třeba při večeru v baru u pivka ( zakouřené prostředí ... asi všichni známe ) a navíc vlásky hydratuje a příjemně osvěží :)
Balea limitka na léto - sprej se solí pro efekt účesu z pláže- ještě jsem nezkoušela, ale vzhledem k tomu, že mám suché vlasy, celkem se toho bojím, zároveň se na to ale těším :) Recenze určitě bude :)
Pantene pro-V - dvoufázový s olejíčkem na regeneraci vlasů :) Hodně dobrý :) Celý týden jsem díky němu vydržela abstinovat vůči Biosilku :D Ale Biosilk je Biosilk no :)
Novinka od Aussie - tříminutová regenerační maska. Zatím nevyzkoušeno. Recenze zaručeně bude , navíc v nákupním listu mám ještě sprej , šampón a kondicionér od této značky, tak uvidíme, třeba bude nová stálice :)
A Milk&Honey edice od Oriflame - šampón a kondicionér - tak to je hotový zázrak. Lepší než mé stálice od Garnieru... A to je co říct. Dokonale božsky pění , přenádherně voní, jemně se třpytí ( kondicionér ) nádherně vyživují ... no sto bodů ode mě :)


Tak už jsme potěšili vlasy, ruce, nohy ... a teď je na řadě obličej :) Mixa stále ještě nenačatá, ale je mi jasné, že ta nezklame.Zkoušela jsem ji ve vzorečkách a to je pohádka pro pleť :)
Tady mám micelárku, pleťovou vodu, pleťové mléko a vyrovnávající krém :) Micelárek se mi jen tak mimochodem doma už nakupilo docela dost, takže další recenze bude speciálně na ně :)


Zatím však intenzivně používám novou řadu na pleť od Oriflame s aloe vera určenou pro kombinovaný typ, jako mám já... Voda, gel a krém plus krém na oči - řady jsou čtyři, ta s heřmánkem nemá oční krém, ale ty zbylé mají- tudíž proto jsou na fotce tři oční krémy - dále je s planou růží na suchou pleť a s výtažky s hroznů na stresovanou pleť ... Zatím nejvíce z očních krémů se mi osvědčil ten s aloe vera , protože je gelové textury a krásně chladí - opět doporučuji dávat do ledničky- taktéž pleťovou vodu, v parných dnech neocenitelná  pomoc :)
Jinak voda je krásně příjemná a opravdu vhodná i pro citlivou pleť :)
Gel je skvělý, odstraní z pleti nečistoty - i tvářenku a pudr  a navíc krásně hydratuje...
Jediné výhrady mám ke krému na pleť. Prostě mě lehce pálí... Stejně jako ten melounový tady... Ale musím říct, že jinak funguje dobře... A co mi na něm ale chybí- ochranný faktor ...


Tak to je valná většina mých nových produktů, další část ještě čeká na svůj článek, ale momentálně nejsem doma, jsem u přítele, takže nějakou chvíli si ještě počkají :)

Moc ráda bych se dozvěděla jak je to u Vás ? Máte už zkušenosti s některými z těchto produktů ?  Nebo zda-li jsem Vás inspirovala k vyzkoušení ?

Užívejte prázdnin

Vaše kosmetická závislačka Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat