záhlaví (věděli jste že...)

sobota 5. července 2014

Recenze řasenky Great Lash a Great Lash Lots of Lashes od Maybelline

Zdravím u další recenze :) 

Mé léto je ve znamení retro stylu. Proto jsem se rozhodla udělat recenzi na výrobek neuvěřitelně typický pro druhou polovinu dvacátého století, jehož historie ovšem sahá ještě dále viz tady ( akorát to bude chtít překlad)

Říká se, že tato řasenka je jednou z nejoblíbenějších po celým světě. Milovaná a údajně nejčastěji používaná    vizážisty, kteří jsou rovněž celosvětově uznávaní... Já jsem se jí koukla na zoubek ... A musím říct, že reklamu má řasenka dobrou...to bude ale bohužel všechno... Více už v recenci



  

Jako první začnu klasikou - báječná Great Lash Maybelline, vtipný retro desing a šroubovitý kartáček, klasika kterou by se nemělo dát nic zkazit ... No ... Proti obalu nic nemám, ten se mi zdá naprosto roztomilý... Ale řešit obal se mi obecně zdá trochu přehnané, protože jakýkoli výrobek by se měl soudit hlavně podle toho, jak funguje. Má-li  hezký obal, sbírá u mě plusové body , protože samozřejmě jsem ženská a líbí se mi hezké věci, ale  když potom výrobek nefunguje, je mu obal k ničemu ... A musím se přiznat, že v mé kosmetické sbírce se najde i pár ošklivě zabalených výrobků, na které ovšem ve funkčnosti nedám dopustit... Takže obaly jsou u mě bonus, nikoli předmět k řešení... Nejen tady, ale jak říkám u všech výrobků :)
Kartáček- nemám nic proti šroubovitým kartáčkům, na menší a kratší řasy jsou jistě skvělé, mě nikdy osobně nevadily, ale ani nenadchly... Jenže právě tento kartáček mé delší řasy důkladně nikdy nerozčesal, naopak česal je po trsech a textura řasenky je poté všechny slepila dohromady - fuj ... To už se posouváme k samotné textuře řasenky. No takhle tekutá snad není ani voda... Sotva jsem vytáhla namočený kartáček z obalu, šup a už jsem měla kapku na čistě vypraném tričku (btw- soda a horká voda se o to postaraly...) a to jsem ho přitom otřela...  Nevím, jestli jsem měla vadný kus či co ale za mě tato řasenka - už nikdy více...



Druhá řasenka byla limitka s podnázvem Lots of Lashes... Úspěšně jsem se jí vyhýbala, dokud jsem na ní nenarazila ve výprodeji za 49 korun, právě ve chvíli,  kdy jsem byla na dovolené u přítele a má kosmetická taštička s dekorativkou zůstala omylem doma- takže tato řasenka byla taková z nouze ctnost... Jsem ráda, že jsem jí mohla vyzkoušet, protože se mi opět potvrdilo že Great Lash mi není souzená. Textura byla sice lepší, ne tak tekutá, ale pro změnu vytvářela hrudky... Kartáček mi vůbec nevyhovoval. S tímhle typem kartáčků zkrátka neumím. Totéž byla řasenka od Alverde- ta nová - Catch něco... Tu jsem si pořídila o týden později ve snaze zlepšit vztah mezi mnou a tímto typem kartáčku... No řekněme, že se to nepovedlo :) Tudíž ani tato Great Lash u mě nemohla uspět...





Sečteno podtrženo, ještě více si vážím umění světových vizažistů, neboť vytvořit s něčím takhle špatným něco tak dokonalého, jako jsou jejich umělecká díla, to je zkrátka obdivu hodno ...
A nebo že by reklamní kampaň hlásala něco, co vlastně ani není pravda ? No kdo ví... Co vy a Great Lash ? Co si o téhle cca stoleté tradici myslíte vy ?

Já osobně říkám ano nové době ( Colossal Volume, ta klasická s krásným huňatým kartáčkem a bombastickou texturou :D , když už Maybelline tak jedině klasickou Colossalku)

Vaše Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat