záhlaví (věděli jste že...)

sobota 5. července 2014

Melounové snění :)


Ahojky :) Tak už někdy v květnu , kdy bylo asi týden až tropické teplo, jsem měla v plánu něco jako recenzi, ale nikoli jen na jeden výrobek, ale rovnou na celou skupinku výrobků- říkám tomu balíčková recenze-  skupina výrobků na jedno specifické téma... :)  Něco podobného bylo už dříve v dekadentním mlsání ( kosmetické sladkosti ) a v čoko, čoko, čokoládě - výrobky na téma čokoláda. 
Dnes je konečně na řadě melounový balíček. 
U mě doma si už nějaký ten pátek vesele trůní právě tito zástupci melounového bouguetu :)

Pro mě osobně nejlepší z nejlepších :)





Hydratační melounová maska na obličej Oriflame ( tady ) - je naprosto úžasná :) Uchovávám jí v ledničce a poté při aplikaci dokonale chladí, extra hydratuje a je krásně příjemná :)


Melounový multifunkční hydratační krém na tělo i obličej Oriflame ( tady ), krásná vůně, která vůbec nevoní chemicky, což nesnáším a kvůli čemu jsem léta zarputile odmítala produkty s melounovou vůní ( bohužel musím říci, že Avon dříve vynikal v chemických vůních, poslední dobou se ale docela zlepšil :) ) Ba přímo naopak tento krém voní příjemně svěže a nevtíravě :) plus dávám i za velikost balení a za originální barevný obal, který mě úplně dostal :) Mínus však také jedno má - nevím proč ale většina krémů z katalogové kosmetiky mě lehce pálí na obličeji, než se vsáknou ... Když to srovnám s Loreal hydratačním krémem normálně z drogerie, který byl neuvěřitelně šetrný, tak bohužel tohle se mi moc nelíbí... Na těle žádný problém není :) Hydratuje, provoní a konejší... Nedávala bych ho na sluncem popálenou pokožku, tam si myslím že bude také pálit. Povím to takto - není to žádné velké pálení, narozdíl od krémů Anew od Avonu, to byla opravdu tragédie ( recenze Anew Vitale - Avon ) ale i tak mi to vadí... Ale, že to tak hezky voní a na těle je příjemný a zvláčňuje pokožku, uvažuji, že až jej dodělám, asi koupím ještě jedno balení :)
A ještě malé upozornění- nemá SPF ochranný faktor.


Ovocný lesk na rty od Oriflame  ( tady ) - na lesk na rty je vůně naprosto úžasná, přitom však není intenzivní, takže nehrozí, že by z něho bolela hlava ( a to musím na sebe prásknout, že jsem na tohle citlivější ). Co se výdrže týče tak za mě deset bodů - pokud s ním vyloženě nedlabete řízek, tak vydrží celé hodiny... Někteří říkají, že lepí. Mě osobně se ani nezdá, spíše bych řekla , že má docela dobré složení, nošení je celkem pohodlné- jediné, to je však u všech lesků - chce to svázat vlasy do culíku :) A konečně ta nejlepší část - fenomenální sladce tmavší růžová barvička a jakoby mokrý efekt, který se ale  nepřelévá přes okraj rtů, jako u jiných lesků ... A to dokonce i bez konturky ... Na rtech vypadá opravdu krásně :)


Sprchový gel a tělové mléko od Dermacolu z řady Aroma Ritual :) Tato řada je dobře známá snad mezi všemi :) A melounová edice samozřejmě  nemůže zklamat :) Svěží vůně , která vyvolává dojem, že čerstvý meloun je nakrájený hned vedle těchto zelených tubiček :) Nevím jak lépe bych tyto výrobky popsala než slovy čirá dokonalost :)



A co vy ? Také máte na léto něco melounově voňavého ?

Žádné komentáře:

Okomentovat