záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 3. července 2014

Recenze - Loreal Nude Magique Eau de Teint - nová generace make-upu specializovaná na nahé nude líčení

A hojky dneska podruhé :) Rozhodla jsem se dlouze to neprotahovat a rovnou se vrhnout na recenzi nového přípravku na pleť od Loreal :) Není to ani klasický make-up, ani BB nebo CC krém. Zkrátka úplně něco jiného... Na obale píší nová generace make-upu a mě nezbývá nic než souhlasit... 



Absolutně přirozený efekt , zmatněná pleť přesto hydratovaná a příjemná na dotek. Textura je hodně tekutá, ale já osobně vždycky preferovala tekutější make-up , protože se mi lépe roztíral. A tento se roztírá dokonale ( samozřejmě v oblasti linií obličeje, kde začínají růst vlasy, nebo okolo obočí je roztírání horší, ale ukažte mi make-up, který by s těmito oblastmi neměl problém ) Akorát bych vytkla, že chybí pumpička, ale make-up se má nakapat na prst, což může být občas trochu na škodu ( jak říkám, výrobek je dost tekutý, takže make-up může ukápnout někam jinam , snadno něco zamazat...  a nebo vytéct z lahvičky ve větší míře než by člověk chtěl... ) ale zajímavé je, že právě nanášení je jeden z důvodů, které činí výrobek tak zvláštní. Na obale rovnou píšou dva kroky - protřepat a nakapat a voilà :) 
Make-up má lahvičku, která mi připomíná cestovní balení nějaké dobré kořalky :D skleněná matná lahvička je opravdu krásná... Pokud je člověk opatrný a nezamaže si jí, vypadá hezky i jen tak vystavená někde na poličce mezi soškami :) Mě osobně nijak zvlášť ani nevadí způsob nanášení, ale chápu, že pro mnoho lidí právě tohle bude kámen úrazu... Věřte ale, že textura make-up , lehká jako pírko to vykompenzuje... Na make-up jsem hrozně náročná a hned tak mě nějaký nenadchne... Ale tenhle zabodoval - za prvé - hydratuje dokonale, přesto má matný efekt, za druhé - i když jsem bílá jak stěna, nejsvětlejší odstín se přizpůsobí i mé barvě pleti, za třetí - nezalézá mi do jizev pod očima, které mám od spálení a které vypadají opravdu blbě s jakýmkoli jiným make-upem - čili tímto si mě právě tento výrobek získal na svou stranu... Za čtvrté - oceňuji vtipné balení, za páté - miluji francouzské značky - v kosmetice nic lepšího nenajdete :) Druhé v pořadí jsou skandinávské :) Za šesté - důležité - obsahuje ochranný faktor SPF 18 což je bomba :) Za sedmé- již zmiňované- dokonale se roztírá ale také se dokonale vsakuje, nezanechává šmouhy a překvapilo mě , že ani na kapesníku nezůstalo tolik barvy, takže dobře drží :) Za osmé- i po dvou hodinách po nanesení se člověk cítí svěží a nemá ucpané póry :) 

Pokud Vám nestačí osm důvodů proč mě tolik ohromil , podívejte na fotky :)

A ráda bych napsala ještě jednu věc- toto není žádná reklama, výrobek je poctivě koupený ( což  mi připomíná, že jsem nezmínila cenu, která je na kvalitní make-up docela příznivá - další plus- a to sice cca 279 korun, záleží, kde nakupujete nebo probíhá - li nějaká akce, ten co mám já není z akce, normální cena v DM ) tudíž  můj názor je takový, jak to cítím, jak se mi výrobek jeví ... A já bych řekla že si zasluhuje místo ve sbírce mých dekorativních stálicích , o kterých snad co nejdříve bude tady na blogu článek :)  




A jak vypadá na mě - je třeba brát v potaz, že mám smíšenou pleť, na T-zóně mastnou a často, zvláště během měsíčního cyklu, jako teď, trpící na pupínky... Přesto efekt porcelánu ... V kombinaci s Dermacol bází a rozjasňující paletkou, o nichž bude další článek :)



Za mě deset z deseti bodů ... Kdybych byla hnidopich tak osm z deseti kvůli chybějící pumpičce, ale mě osobně je pumpička úplně jedno, ale je fér říct Vám, že právě v tomhle může být potenciální problém ...





2 komentáře: