záhlaví (věděli jste že...)

neděle 13. července 2014

Recenze- Omlazující korektor Giordani Gold - Oriflame

Ahojky :) Dneska bych chtěla konečně přidat pár recenzí :) A začnu rovnou výrobkem, který, řekla bych, je  v kosmetické taštičce naprosto nezbytný - korektor :)

Oriflame má skvělé výrobky typu make-up, pudr i právě korektor a proto, když jsem uviděla tuhle jejich novinku, která je navíc z řady Giordani Gold, rozhodla jsem se jej vyzkoušet...




Řada Giordani Gold je asi to nejlepší v oboru dekorativní kosmetiky, co můžete najít v katalogu Oriflame :) V této řadě jsou make-upy, korektory, pudry včetně překrásných perličkových pudrů a tvářenek, rtěnky (ty úplně miluju), řasenky , stíny, linky ... a také různé limitky- na léto, na jaro, na Vánoce...
Výrobky od Oriflame obecně patří mezi mé oblíbence, a řada Giordani Gold je zvláště oblíbená :) Ale musím říci, že tento korektor se u mě dlouho neohřál... Bohužel tohle je jeden z mála výrobků od Oriflame, kde mi vyloženě nesedí odstín... Druhý korektor, který je z řady Giordani Gold ( Projasňující přizpůsobivý korektor) sedí dokonale, ale tenhle je odstínem vedle jak ta jedle. Proto je třeba zvážit koupi, máte-li podobně světlou, spíše až bledou kůži, jako já...


Jinak složení je neuvěřitelně vláčné, dobře se roztírá, hydratuje a obsahuje částečky na rozptýlení světla. Výrobek je vyvinut speciálně pro okolí očí a měkoučký aplikátor je úžasně pohodlný :) Akorát opatrně na množství, chce to mačkat na tubičku opravdu velmi jemně, protože jinak vytéká zbytečně velké množství korektoru...



Jak vidíte na mé opálené kamarádce, která je ovšem také relativně světlý typ, sedí korektor krásně ( na Verunce je spíše světlejší, což je ovšem u korektoru pod oči žádoucí - právě světlejší odstín korektoru vytváří požadovaný efekt projasnění, zakrytí a obecně efekt vypadat dobře)
Korektor je mírně do oranžova, což ale není na škodu, protože se nepoužívá na celý obličej, ale pouze pod oči, kde dokonale skryje tmavé kruhy a krásně projasní. Pečující složení navíc ještě lehce osvěží  :)


Sečteno podtrženo - za mě doporučuji vyzkoušet, možná to bude pro mnohé právě ten pravý výrobek na oční okolí, ale pouze pokud nejste abnormálně bledá ( což je moje maličkost a vybrat korektor, nebo jakýkoli make-up, mi dává docela zabrat :D ) Pro tmavší typy je k dispozici ještě jeden odstín - Apricot Beige:)
Tento je Ivory Beige

Ke koupi i na internetu - Zde :)


PS: Když brouzdám po internetu, narážím na docela dost dotazů, jak to má Oriflame s " těmi řadami a značkami". Ráda bych se to pokusila trochu uvést na pravou míru :) Oriflame, stejně tak jako většina značek, se specializuje na obojí- dekorativní kosmetiku (líčidla) a pečující kosmetiku (krémy atd.). Giordani Gold je jedna ze tří řad dekorativní kosmetiky. Oriflame má tři řady rozdělené podle ceny a kvality. Nejlevnější,ale také nejbarevnější a zaručeně s nejlepšími nápady je řada Very Me. Ta je určená všem, kteří se nebojí experimentovat s barvami a styly. Cena i výrobky jsou chytře dělané právě pro tyto účely, neboť je logické, že na experimenty si většina lidí nebude chtít kupovat dražší výrobky. Skrytý vtip je ale v jedné věci- řada Very Me má na na poměr ceny o dost větší kvalitu. Ve srovnání například s výrobky od Essence, nebo Avon Color Trend...
Druhá řada od Oriflame je teď momentálně v procesu inovace, původně se jmenovala ( a část výrobků v katalogu zatím ještě jmenuje ) Oriflame Beauty, nyní ale změnila jméno na The One. Skrývá v sobě zástupce nejoblíbenějších výrobků z Oriflame- řasenku Wonder Lash ( teď The One s novým kartáčkem, a ve dvou odstínech- černý a lehce domodra ) a zákazníky milovanou ( a mnou také ) rtěnku Power Shine ( nyní The One Power Shine s další porcí nových odstínů ). Tato řada je údajně cenový průměr, ale na rovinu, když srovnám ceny jinde, tak mi stále přijdou tyto výrobky za hubičku. Kvalita je velmi dobrá, odstíny bývaly klasické, ale s procesem inovace přinesly větší barevný rozsah prakticky na všechny příležitosti... Tahle řada je určená pro lidi, kteří milují multifunkčnost a rádi si dopřávají kvalitu za rozumné ceny :) Já říkám, jen tak dál :)
A konečně řada Giordani Gold která bývá označována jako nejluxusnější (a musím říci vskutku tomu tak je) skrývá poklady jako je například překrásná sametová a úžasně hydratační, přesto dokonale pigmetovaná rtěnka v  tepaném kovovém obalu navrženém francouzskou designérkou šperků Hélène Courtaigne Delalande, nebo hydratační omlazující make-up s výtažkem z lanýžů (který u mě mezi make-upy drží prvenství) Tahle řada jen málokdy zklame. A je určená všem, kdo miluje výjimečnost a originalitu, kvalitu a krásu :) Mě osobně zklamala pouze třikrát- 1) tuhý omlazující make-up. 2) tento korektor o němž je právě recenze 3) nová tekutá rtěnka Iconic... O všech výrobcích, které mám doma bych ráda udělala recenzi protože si myslím, že právě tahle řada rozhodně stojí za zmínku... Jinak cenově se pohybuje někde mezi klasikou z drogerie a Loreál Paris...Tak doufám, že jsem alespoň malinko objasnila jak to nakonec Oriflame " s těmi řadami má " ... 
Přeji krásný den:)
Vaše Pauline


4 komentáře:

  1. Skvěle rozepsáno a popsáno. Oriflame jsem jeden čas brala a zkoušela různé výrobky, a byla vcelku spokojena, velmi kvalitní za slušnou cenu.
    Jen u těch řad a rozdělení, zkoušela jsem krém podle věkového označení, a vůbec mi nesedl... zjistila jsem, že nejlépe mi svědčí ty nejlevnější krémy pro běžné používání, bez rozlišení, zda jde o krém denní, noční nebo podle věku. Byly lehounké, pěkně se vstřebávaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím dát za pravdu, ty krémy podle věkového rozlišení zase tak dokonalé nejsou :) Kromě toho z diamantové řady :) Ten je super :) Ale jinak můj nejoblíbenější byl borůvka s levandulí na citlivou pleť a ten mi zrušili :( inovovali tyto levnější řady a to co je nové má menší balení a ne tolika pěknou vůni ... Ale není to špatné, to ne :) Třeba oční krémy z Love Natura jsou dokonalé a pleťové vody také :)

      Vymazat
  2. P.S. off theme, Ilonka z tvého oblíbeného blogu zwillingekaulitz se znovu objevila! Včera od ní vyšel článek. Jestli ale bude dál blogovat, se uvidí. :-)

    OdpovědětVymazat