záhlaví (věděli jste že...)

neděle 13. července 2014

Recenze - Rimmel Sweetie Crush laky na nehty

Dneska ještě recenze nekončí, druhou v pořadí bude recenze na laky na nehty Rimmel Sweetie Crush :)




Obecně vzato nikdy moc neřeším obaly. Nebo ne že bych neřešila, spíše mi přijde zbytečné u výrobků kritizovat obal. Ale jako každá holka i já miluju, když něco vypadá krásně a roztomile, tudíž tyhle laky mě bouchly do očí už jen těmi rozkošnými lahvičkami :) A co teprve ty barvičky :) Vzhledem k tomu, že mám brigádu ve stánku na popcorn - slaný i sladký, plus hromadu dalších mňamek, přišly mi tyhle  laky jako dokonalý nápad nosit je do práce :)




 Takhle vypadala čerstvá manikúra - ano nehty piluji do tohoto tvaru, sama nevím proč, ale dělám to tak, co si pamatuji :D Líbí se mi to na mých prstech víc než pilování do hran ...


 Jedna umělecká fotka



 Párty u miláčka na chalupě :D




A manikúra třetí den od nalakování- bez podkladu i nadlaku. Podkladovou bázi jsem zapomněla doma a nadlak si na pískový lak nikdy nedávám, protože spolehlivě zabije požadovaný pískový efekt...


Což mě přivádí- lak má pískový efekt ale obsahuje i třpytky a fotky to nedokáží tak dobře zachytit, ale ta barva, to je něco dokonalého :)
Co se výdrže týče, zažila jsem i horší :) Na lak s pískovým efektem ( který běžně dlouho nevydrží ) docela dobrá výdrž :)
A díky pískovému efektu mají laky jeden veliký bonus a to sice nejsou vidět chyby při lakování například když se Vám chvěje ruka, nebo dáte větší množství laku ...

Co na ně říkáte ? :)

Vaše Pauline

Žádné komentáře:

Okomentovat