záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 7. srpna 2014

Letní sprcháčky a další mycí produkty :)

Ahojky :)
A dnes mám pro Vás konečně tak dlouho slibovaný článek o letních sprchových gelech a jiných mycích mňamkách :)
Už předem se musím omluvit za kvalitu fotek, bohužel jsem to fotila v době, kdy pršelo a já jindy čas opravdu neměla, takže foto je zkrátka v tragicky žalostné kvalitě, ale jak já vždycky říkám, v hlavní roli jsou přeci produkty :) 




Dobrá, dobrá , uznávám, že z téhle perspektivy to může vypadat, jakože jsem se pomátla na rozumu, ale je třeba zohlednit jeden docela důležitý fakt - mě jeden sprcháč vydrží přibližně na tři týdny- nikdy netroškařím a miluju když se myji v hutné pěně :D navíc docela často sprcháč používám i místo mýdla a kolikrát si v něm peru i svetry, protože je to šetrnější k vlně a nádherně je to provoní :)


Tudíž ne, nemám strach, že bych se o tohle nepostarala :D
Podotýkám, to je sbírka pouze na léto :D Napřesrok používám ještě další, ale těch už tolika není :)


Nike a Adidas už jsem Vám ukazovala v článku o Titánech a spárované kosmetice tu :) Přibyl k ním akorát další Adidas Vitality, který mě uchvátil svou nádherně tropickou vůní :)


Peelingy Joanna Body Naturia mají rovněž dokonalou intenzivní přírodní vůni :) U mě v malém městě jsem narazila pouze na dvě vůně a to sice brusinka a hruška, ale nedám na ně dopustit :) Příští rok zaručeně udělám třeba nemožné, abych je znovu sehnala :) Mimochodem mám je z Tety, ale ze soukromé prodejny, což znamená, že jejich sortiment je významně jiný než v klasické Tetě ...


Bourjois letní sprcháč jsem rovněž ukazovala, v mých novinkách na léto od Bourjois tady :) Dále pak jsem darem dostala dva další - Gelee Royale, který je fantastický :) Voní trochu medově a kůže je po něm překrásně hebká :) A druhý Minerale Sable Blanc který je z více jak devadesáti procent přírodní a obsahuje jemně namletá zrnka písku pro peeling i té nejcitlivější pokožky :) A samozřejmě je plný minerálů :)
Přenese mě přímo k moři, kde bych chtěla být a letos není přáno- práce, stěhování a tak podobně... :(


Radox :D Coconut Kiss je přímo exploze kokosové vůně :) Kombinuji jej s tím kokosovým mlékem od Freemana :D A SPA peeling s meruňkovými jádry úplně krásně odrbe odumřelé kožní buňky :D


A následuje malá milá přehlídka mých peelingů :D Avon Senses má vždy nějakou extra vůni, Awaking byla novinka loňského jara a od té doby patří mezi mé miláčky, teď navíc obměnili složení o bonus- vitamín E, jak vidíte napsané na obale, tudíž peeling zákonitě musel patřit do mé sbírky :D
A Tropics má tu nejkrásnější letní vůni na světě, kdybych si měla vybrat jen jeden jediný peeling, byl by to tento :) Avon mě nehorázně naštval, protože to vypadá, že tohohle miláčka budou rušit :( Ó prosím - neděleje to !!! Tahle vůně, to je přesně to, proč stojí za to zbožňovat kosmetiku ...


Čoko peeling voní jako čokoládový jogurt od Danette :D
Nebeská hydratace křičící z obalu peelingu s olivami samozřejmě musela být má :D Už jen fakt, že poslední dobou jsem se zbláznila do výrobků s olivami ♥ Nejlepší hydratace vždy bude pod záštitou oliv :)


Peeling Amazonian Treasures je úplně nový v mé sbírce, takže nevyzkoušený, pořídila jsem si jej na srpen více tady :) Má zajímavou fialovou barvu a opravdu nádherně voní :)
Gel s výtažky z Himalájských bylinek už nějaký ten pátek v mé sbírce zaujímá čestné místo, beru jej s sebou když někam cestuji, protože má praktickou velikost, stačí ho malé množství a hned skvěle pění plus mám ho do páru s tělovým mlékem a oba obsahují malé perličky s výtažky z Acai - kustovice čínské :)


Největší místo v mé sbírce ovšem okupuje značka Oriflame, aby také ne :)Jednak vždy upřednostňuji přírodní kosmetiku, druhak jsem v registraci, což znamená hromadu výhod a pak mám jí ze všech katalogových značek nejraději :) Jinak bych se k ní tolik nehlásila, ne ? :D I když poslední dobou jsem docela naštvaná, protože během procesu inovace zrušili docela dost mých oblíbených výrobků :( Na druhou stranu hromadu nových přidali, takže mám stále co zkoušet :)
Peelingy ušly poměrně dlouhou cestu- oranžový je nejstarší, a fialový naopak nejnovější... Nový přebal, nové ingredience a nové krásné vůně :) Peelingy či scruby, jak je libo, jsou namleté tak akorát, aby kůži nedřeli a přitom krásně odstranily co tam býti nemá :) Opravdu na ně nedám dopustit ...


Kromě peelingů nesmí chybět ani sprcháčky :) Amazonia byl hit loňského léta, nicméně dal se sehnat ještě ve výprodeji, pak jej na chvíli zařadili zpět do nabídky a poté zase do výprodeje, kde jsem jej ukořistila já a...těžko by pohledal tak vyvážené složení a tak svěží vodní vůni :) Mám i krém a toaletku a tu sadu absolutně miluju ... Škoda, že už zase není v prodeji :(
Eco Beauty sprchový gel je z rodiny Eco Beauty produktů, kde je rovněž krém na den, na noc, oční krém , krém na ruce, make-up a toaletka s vůní pomerančových květů... Ta vůně ( stejnou má i tento sprchový gel i krém na ruce a i toaletka) není žádný zázrak. Pomerančové květy mě nikdy neosloví ... Ale zaujal mě fakt, že je to téměř stoprocentně přírodní produkt, což se hned tak nevidí. U zrodu téhle řady jsem byla na semináři, kde mluvili i její vývojaři a složitě na chemických vzorcích demonstrovali, že tohle by měl být zázrak :) Tak uvidíme :) Krémy jsem nadšeně zkoušela a bohužel obsahovaly lískooříškový olej, což mi vyvolalo alergickou reakci, protože lískové oříšky zkrátka nesnesu :( Při tom jako dítě jsem se jich tolika najedla :( No ale kamarádka která krém ode mne dostala, si jej natolik oblíbila, že má dnes už asi páté balení ... Tudíž nelze soudit. Tento sprchový gel zase miluje moje sestra, tak věřím, že až jej otestuji, i já si jej zamiluji :)
A WTA Strong is Beautiful je rovněž nové v mé sbírce, krásně voní a bezvadně hydratuje :) Mám opět v sadě s krémem a i kuličkovým deodorantem a zatím jsem spokojená :)


Letní peeling s mátou a malinami nemá chybu ♥♥♥ takže po odzkoušení malého přišlo na řadu rovnou maxi balení :)
Broskvový sprchový krém disponuje dokonalou broskvovou vůní, kterou v kosmetice úplně zbožňuji :) A sprchový gel se zázvorem a papájou má rovněž voní přímo k sežrání :)


Švédské lázně na motivy přírodního živlu Vzduch v jedné malé lahvičce :) Voní svěže a spíše vodním typem vůně :) Se špetkou máty :)
A sprchový gel CockTails & the City voní podobně jako mojito :)


Oriflamemáckou sbírku sprcháčů uzavírá nová řada Discover, kde je Bali, Sicílie, Paříž a Brazílie, která má i mužský protějšek a ano hádáte správně, právě tyhle gely Brazilian budou v příštím článku o spárované kosmetice, protože mi z celé téhle série voní nejvíce :) Jinak Sicílie voní po citrónech, a je to můj jediný citrónový sprchový gel :D Bali je tropický mix stejně jako Brazílie a Paříž voní levandulí s vanilkou :)


Posuňme se dál :) Dalšími miláčky jsou sprcháče od Baley :) Jahoda, Guava a Borůvka - krémová textura, která nádherné hydratuje a voní jako ty nejsladší bonbóny co znám :) Už jsem je ukazovala v dekadentním mlsání :)
Sprcháče od  B.U. asi taky nebudou žádným objevením Ameriky, nemám je moc v lásce ... Tenhle hippie mě na rovinu zaujal hlavně tím obalem, textura je jako klasický sprcháč, kterých mám docela dost a s mnohem hezčími vůněmi než je tato. Dokonce ani ta novinka na tohle léto, kterou jsme už stihla očmuchat, mi vůbec nic neříká ... No každý máme jiný styl no :)



Za to Alverde je čirá radost používat ... Limitky na tohle jaro/léto. Jedna řada je inspirovaná městem ( má vonět po citronech, ale mně voní po perníčkách se skořicí ) a druhá venkovem ( nádherná vůně levandule ) k oběma jsou též v nabídce tělové emulze :) Opět se jedná o víceméně přírodní produkt :)


Palmolive je nestárnoucí a nikdy neutuchající klasika, tyhle tři zlatíčka mě učarovali na první čmuchnutí :) První modrý voní unisex vodní vůní a skvěle se vyplatí vzít si ho s sebou kamkoli, kam jedete s partnerem a hodláte se s ním podělit o sprchu :D
Druhý voní orientálně a kořeněně a mám ho snad jako jeden z deseti nejoblíbenějších sprchových gelů :) ta vůně, to je vážně třída :)
Zelený voní po meduňce, krásně optimisticky a vesele :)



Bez debat ale nejvíce voňavými skvosty snad v celé historii sprchových gelů vždy budou Dermacol Aroma Ritual gely... Na vůně těchto mňamek by se daly skládat básně :D Ne vážně- běžte to zkusit, ať sáhnete po jakémkoli gelu z téhle řady, nikdy nebudete litovat :) Voní intenzivně a nádherně ♥ A navíc jako jedny z mála gelů s gelovou texturou i docela dobře hydratují :) ( Malá rada na závěr- vyhněte se však tělovým mlékům z téhle řady, protože ty Vás zklamou a rozbijí zážitek ze sprcháčků )


Fáčka jsou další klasikou co znají snad všichni :D Nebudu se dlouze rozepisovat, jistě jste je už vyzkoušeli :) Každopádně pokud ne, tahle pětice toho pro mě osobně nejlepšího rozhodně stojí za to :)


Spojení gel a mléko v jednom mě nejprve docela děsilo, protože s mléky do sprchy jsem zase tak spokojená nebyla , ale tyhle gely jsou úplně o něčem jiném :) Krásně hydratují a krásně voní :)


Broskev patří mezi mé nejoblíbenější vůně v kosmetice, to je o mě obecně známo už dlouho :D Tudíž nemůže být překvapení, že jsem si zvolila jako svůj snad úplně nejoblíbenější sprcháč (opravdu, z celé té řady sprchových gelů, toto je mé číslo 1 !)  právě tento broskvový hydratační zázrak :) Ta vůně a ta textura musí zákonitě dostat každého :)


S vitamínkovou limitkou mi Fa udělalo obrovskou radost, a to jsem ještě netušila, že budou tak skvěle hydratovat a tak nádherně vonět ! Hold kdo umí, umí :) A Fa na jedničku s hvězdičkou :)


Tak tady už mám další nápad na souboj Titánů, protože Fa vs. Palmolive to bude teprva bitka :D A už teď je mi jasné, že vyjdou remízou, protože Palmolive má rovněž překrásně voňavé a skvěle hydratační krémové-což je pro mě dost zásadní v rozhodování- gely :) Výjimkou není ani tahle loňská limitka, která vydržela až do letoška a já nemůžu jinak než vychválit jí až někam do nebe, protože tahle vůně zvláště u Italy, to je naprostá dokonalost ♥ Prostě už si to léto bez těhle dvou neumím představit.Jasně třetí do party- Turecko s vůní růže a konvalinky mě tak neučarovalo, ale tyto dva zkrátka musíte vyzkoušet :)


Tyhle dva drobečky jsem dostala od kamarádky - tímto ještě jednou moc děkuji :) A oba krásně voní, ten s nápisem Thermal je z celé té mé sbírky na druhém místě v oblíbenosti, porazil ho broskvový Fa , ale jinak ta vůně Beauty Soft Thermal mi připomíná něco z mého dětství a je to vysloveně citová záležitost :)
Ten druhý také krásně voní, klasika na léto- tropický mix :)


Když výčet všemožných značek Nivea pochopitelně nemůže chybět... K obecnému štěstí ohledně téhle značky mi chybí do sbírky už jen sprcháč Happy Time a dílo dokonáno :)
Krémová textura sprcháčků, kromě toho s vůní havajského květu, ten má zase olejové mikroperličky :) Božská hydratace a ta vůně - bomba ♥
 Na zbytek roku jsem si obstarala ještě novinku, gel co voní po klasickém Nivea krému a rovněž super záležitost :) Nivea nemůže zklamat , to není a nebude možné :)


A už se pomalu,ale jistě dostáváme do finále :) Na konec jsem si nechala Yves Rocher, francouzkou značku přírodní kosmetiky jejíž sprcháče nejen že bombasticky hydratují- což je pro mě osobně velice příjemné překvapení , vzhledem k tomu, že jsou gelové textury, ale ještě naprosto dokonale voní :) Něco takového se také nevidí každý den :) Navíc velikost i zavírání je na cestování v létě přímo ideální :)


A jejich peelingy ... Na to ani nemám slov, všechny voní nádherně, ale ta jahoda, to je jako kdyby jste právě jedli čerstvé jahůdky, přesně taková vůně ... Nemám tušení, jak se jim to přírodní cestou takhle podařilo- ale smekám, tohle je umění :)


Posledním kouskem v mé letní nemalé sbírce, která se zřejmě ještě rozroste vzhledem ke všem těm poukazům, co jsem obdržela :D je kdo jiný než Playboy :) Edice Pin Up :) Jednak jsem si hodně oblíbila kompletně styl pin-up ale hlavně opět mě uchvátila přímo vůně sprcháčku... Kdo ještě neočmuchal běžte to honem rychle napravit :) Dokonalý obraz léta v jedné slušivé lahvičce :)



No :) To by byla celá má slavná letní sbírka sprcháčků :D Opravdu nejsem troškař :D Ale jak říkám, když víte, že Vám něco udělá opravdu radost , jděte do toho :) Člověk by neměl strávit život omezováním malých denních radostí, které jsou nezbytné proto, aby přežil :) Zní to jako klišé, což nesnáším, ale je to pravda - žijeme jen jednou...

Tak krásně prožitý den

Vaše Pauline :)

6 komentářů:

  1. Tak z téhle přehlídky usedám na židli a tiše zírám. To je komplet drogerka! :-)
    Ne, dělám si srandu... ale sprcháčů máš vážně hodně a je vidět, že je máš v oblibě, a že máš ráda spousty vůní na výběr.
    Já znám hlavně Fa a také Oriflame sprcháče. Teď jsem si koupila dva Radoxy, ty taky krásně voní.
    Ale spoustu vůní, co tu máš, neznám... měla bych to taky vyzkoušet.
    Ad Oriflame - tam mě štve totéž - že v rámci inovací ruší staré dobré výrobky. Nic proti inovacím, ale musí rušit to, co je vážně skvělé? Před lety mě takhle namíchli se rtěnkou Vivid. Senzační rtěnka za rozumnou cenu, co nevysušovala, vyživovala a rty byly jen lehce matné. Navíc i dlouho vydržela.
    Samozřejmě ji zrušili a druhou takovou už jsem nenašla, ani u jedné z těch dalších značek.
    Takže jsem je přestala kupovat a zaměřila se jinam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Na sprcháčích opravdu ulítávám :D Posedlost už od malička :) Za vyzkoušení určitě doporučím Dermacol Aroma Ritual dále Fa- ty vitamínové a ten brosvkový, to je prostě bomba :) A pak Palmolive tu loňskou limitku, která nakonec stále ještě je v prodeji a zvláště pak tu jahodovo-meruňkovou variantu :) No a samozřejmě vůní i Yves Rocher, protože to je také pohádka o košíku s ovocem ♥
      Jinak, nedivím se, že jste Oriflame přestala brát... To rušení zboží mi hrozně vadí ... Naučila jsem se mít tam ráda výrobky, ale stále mít v záloze náradní produkt z drogerie. Na druhou stranu, díky těm inovacím člověk může vyzkoušet spousta nového a jiného ... Mě hlavně štve, že inovují až moc často... Kdyby měli alespoň nějaké nejvíce kupované výrobky jako stálice a pak obměňovali sortiment podle ročního období bylo by to super... Ale těch stálic je tam tak málo :( Nicméně musím ale říci, že většinu výrobků co od nich mám, tak jsem moc spokojená... Většinou se trefí do mého vkusu:) A pak je to hlavně můj koníček. Díky Oriflame jsem poprvé vyzkoušela oční krém a podobně ... Takže srdcová záležitost, stejně tak vlastně Avon, na tom jsem vyrostla, protože jej brala moje mamka :) Takže proto já se specializuji na rozdíl od jiných blogerek hlavně na katalogovou kosmetiku a pak tu drogerkovou - nejvíce zkušeností, dobrá cena a snadná dostupnost :)

      Vymazat
    2. To je právě ono, inovace jako takové mi nevadí, ale proč kvůli tomu ruší dobrý a opravdu kvalitní výrobek, který je navíc oblíbený, to nechápu. Mohou přece rozšiřovat řady a ne je jenom zaměňovat...
      Yves Rocher bych chtěla vyzkoušet, to stoprocentně. Občas beru i Avon, má taky pěkné a zajímavé kombinace vůní. Ale v poslední době se omezuji na drogerii... ta je vždycky dostupná a nemusím se s nikým domlouvat a na nic čekat.
      Ale ta sbírka sprcháčů mě stejně fascinuje... :-) Koníček jak vyšitý. A proč ne? Někdo sbírá známky, někdo motýly, a někdo sprcháče :-) Které navíc krásně voní.
      Taky děkuji za tipy, určitě jsem se tady inspirovala.

      Vymazat
    3. :)) Koníček, už bych ho možná nazvala posedlostí :D

      Vymazat
  2. To si kupuješ? závist...já taky měla takovej arzenál, jenže jsem zjistila, že ty gely sice krásně voněj, ale zároveň mne vysušují, proto se výběr zúžil pouze na mycí krémy a je to..:)
    A Dermacol Aromarituals miluju-hlavně pomeranč+čokoláda a Meloun ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Už taky ztenčuji zásoby, na zimu mě gely také vysušují a rovněžjednoznačně vedou sprchové krémy :)
      Plus extra dávka tělového mléka, krému nebo úplně ideálně tělového másla :))

      Jop, pomeranč s čokoládou to je dokonalost :)) Teď mají ovšem ještě nově irskou kávu a ta také nemá chybu :)
      Meloun na léto je u mě povinností :)

      Vymazat