záhlaví (věděli jste že...)

úterý 5. srpna 2014

Recenze -stíny - paletka Vevay


Ahojky :) A konečně je tu taky jedna recenze :) Pro tuto vzácnou chvilku :D jsem vybrala paletku Vevay :) 

Vevay je skandinávská značka s dlouholetou působností na trhu v oblasti přírodní kosmetiky. Zná jí i moje maminka, a produkty od této značky byly jedny z prvních v její kosmetické sbírce. 
Dnes tato značka prodává své produkty na způsob Lady Boxů. 
Každý cca čtvrtý měsíc posílá balíček s pečující a dekorativní kosmetikou :) 
Další info tady
A teď už k paletce :)




Paletka vypadá krásně, stíny mají solidní pigmentaci a na to, že to má být přírodní produkt tak opravdu dobrou výdrž a shimmer :) Není to dávno, co jsem s ní tvořila kouřovky a krásně se s ní pracuje. Jediný stín z celé paletky má menší pigmentaci, ale dá se krásně využít na stínování tam, kde nechcete výraznou barvu :)
Není parfémovaná, a kromě osmera klasických barev stínů má ještě dva odstíny tvářenek, do nichž jsem se zamilovala :D  

 Tak první čtyři ( ty stíny více vzadu )





Tady koukám, že jsem to nějak nevychytala s  foťákem, ty barvy jsou podobné té první čtveřici, akorát ta hnědá méně barví , ale zlatá dorovnává skóre a barví krásně :)


A další čtveřice ( ta vpředu, v čele se zlatou )


Tvářenky vypadají na obličeji úžasně :)


Já jsem s paletkou nanejvýš spokojená :) Ale je to ten jediný produkt, co jsem zatím od této značky vyzkoušela, takže upřímně netuším jaká je jejich pečující kosmetika a tak... Ale paletka mě nejen zaujala, dokonce jsem si jí i oblíbila, tudíž zřejmě se s Vevay ještě potkáme :)


Jinak jsem paletku dostala od ségry, která jí zase dostala od známé a nesedla jí odstínově ( není tam moc hnědé a khaki ani modrá, tudíž ségra rovnou předala dál :D to já právě tyhle odstíny zbožňuju )

Žádné komentáře:

Okomentovat