záhlaví (věděli jste že...)

úterý 5. srpna 2014

Pár nových drobností na srpen :)

A další článek v pořadí dnešního dne bude na téma pár drobností na srpen, co mi přibyly v mé sbírce za poslední dva týdny :) 





Takovéhle dvě krásné letní noční košilky jsem dostala od své švagrové k svátku :) Děkuji :) Jsem z nich nadšená :)



Náušničky v překrásné a zabijácky intenzivní modré jsou úlovkem ze slavností Rýžování zlata na Otavě, kde jsem míchala Mojito a Cuba Libre plus samozřejmě další nápoje alko i nealko :) Byla to docela sranda, až na to, že jsme jeli od rána do rána :( skoro žádný spánek dva dny po sobě ... :(


Korálkové stromečky v mých oblíbených barvách byl rovněž dárek od jedné mé dobré známé :) Také děkuji :) Oranžový zůstane doma, protože mám oranžové stěny a zelený zřejmě poputuje se mnou do nového domova na pár let, doufejme tak na pět ( podnájem---škola na pět let )


Essence tetování na tlapky ♥ Peťulka z petralovelyhair jej měla také a mě to ohromně zaujalo, tudíž když jsem pak tyhle dva našla ve výprodeji v Rossmannu ... No co Vám budu povídat :D


Rámeček je z Kiku a pohled z poslední letní dovči z loňska :) Projížděli jsme opravdu všude možně :D


Pleťové masky jsou na léto nezbytné :)  Když to tak vezmu, tak po celý rok :) Dokáží napravit škody od sluníčka, stresu, nevyspání ... Jsou zkrátka k nezaplacení a nikdy jich není dost :) viz tu :D
Revitalizační ženšen už mám vyzkoušený na vatových tampónkách na oči tady :) a mám s ním jen ty nejlepší zkušenosti, tudíž maska ze stejné řady od Avonu je jasnou volbou :) A rozšířená nabídka gomáží s ženšenem i solí z Mrtvého moře, určené pro potřeby citlivé pleti samozřejmě musím rovněž vyzkoušet :) Tyto gomáže mají fungovat podobně jako enzymatický peeling, na což jsem samozřejmě zvědavá :)
No a čistící jílová maska z Oriflame z nové řady Love Nature už uzavírá celou tu hromadu účinků, kterých chi dosáhnout :) Čistí do hloubky a má zanechávat pleť svěží a hlavně matnou :)


Nejlepší dvojka :) Micelárky jsem sice zažila už lepší, ale tato také není k zahození :) A hlavně báze Perfect Blur 5 sec- to je čirá dokonalost :* Sice bude v sobě mít hromadu silikonů, ale za ten efekt to stojí ! Pleť je po nanesení nádherně hebká , vyhlazená do poslední linečky :) A pokud matujícím papírkem jemně odsajete maz, který se na T-zóně po pár hodinách udělá vždycky, nezáleží co používáte, prostě tam po pár hodinách bude, každopádně, pokud jej jemně odsajete, tak efekt této báze vydrží až do večera :) Tohle je má nová stálice :)


Řada pro sportovkyně ve spolupráci se sportovkyněmi jde samozřejmě běžně mimo mě, neboť větší nesportovkyni by na světě jen těžko pohledal... Ale tahle řada  mě učarovala vůní a výdrží :)
Oriflame WTA Strong is Beautiful sprcháček, kulička a krém na tělo ...


Horká novinka od Avonu, která mně samozřejmě nesmí chybět :D Ne teď vážně, takhle nějak si představuji, že voní tropický les :) A vzhledem k tomu, že jsem nucena léto strávit buď v práci, nebo stěhováním, malováním a podobně a ve chvílích volna v malomestě jistě se dá má nakupovací mánie za účelem přičarovat si ten pocit tropické dovolené docela dobře pochopit, ne ? - Amazonian Treasures - peeling na tělo a pleťová maska :) Jinak to malé hnědé je s výtažky z kávy sérum na dekolt ( léto a sluníčko, netřeba vysvětlovat přímo biologickou potřebu doplnění kolagenu :)


Další dvě nové rtěnky - takže počet už se navršil na rovných 64 :D Oriflame The One :)


Ty odstíny jsou na normálním světle oba tmavší ... čísla 30678, 30673. Krásně příjemné na rtech, sytá barva, akorát dost intenzivní parfemace ... A vcelku malá výdrž, krémovky. Což to mi nevadí, krémové mám nejraději :) Navíc obsahují mangové a kakaové máslo :)



Vážně se moc omlouvám za kvalitu fotek, ale venku skoro celý den pršelo, a je to jeden z mála dní, kdy se můžu věnovat blogu, takže fotit jsem to zkrátka i tak chtěla, ale musela jsem použít blesk no :( Zkrátka ten foťák vzhledem k tomu, že je v telefonu není až takové terno ... :(

Vaše Pauline

Žádné komentáře:

Okomentovat