záhlaví (věděli jste že...)

úterý 5. srpna 2014

Plavky na léto 2014 :)


Plavky pro letošní rok určitě nebude od věci tady také trochu ukázat :) Pořídil mi je miláček v New Yorkeru, protože jsou zkrátka dokonalé a hrozně se mu na mě líbily :) Původně jsem se tam šla mrknout na nějaké šortky, ale když jsem viděla tu přehlídku plavek, neodolala jsem a asi čtvery jen tak vyzkoušela :) Znáte to, původně plavky ani tak moc nepotřebujete, protože máte třeba nějaké starší, pohodlné a stále ucházející doma, ale pak se objeví něco takového a ... nelze odolat :) Ani já, ani přítel jsme je tam nehodlali nechat :) Výsledek, nadělil mi je k mým dvěma letním svátkům- Pavla,Pavlína :D




A tady jsou na ukázku plavky z předloňska, které jsem tahala dva roky a nemám na ně nejlepší vzpomínky
Už nikdy více nejdu do plavek s průstřihy (pochopí každý, kdo stráví den na sluníčku... :(navíc jsem se v nich spálila a obrysy vydržely vypálené až do loňských Vánoc... )Taktéž z New Yorkeru ...

Je tedy pravda, že jsem v nich byla na dvou dovolených, s mamkou v Chorvatsku, což byla první dovolená u moře po dvanácti letech a loni s celou rodinou ve Španělsku, kde jsem se ovšem moc nekoupala, protože bylo šíleně ledové moře, ale slunila se intenzivně na pláži :D Přijela jsem domů a první co mi řekla kamarádka- " Ty jsi byla u moře ? To není možný, vždyť si úplně bílá ! "  Tak toliko k padesátce faktoru ...


Kytička na vlasy je z Orsay :)

Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat