záhlaví (věděli jste že...)

úterý 5. srpna 2014

Mé nejmilejší kabelky na léto :)

Tak když už jsem v tom předvádění doplňků , rovnou ukážu své nejoblíbenější letní kabelky :)
Jsem kabelkový maniak, takže vybrat ty mé nejoblíbenější nebylo vůbec jednoduché :)
Bohužel nejsem majitelkou žádné slaměné kabelky, ale až jednou pojedu do Paříže, mám jí jako Must have, co si musím dovézt z dovolené :))
Zatím mi musí stačit na léto tahle malá sbírka :)
Jinak omluvte prosím kvalitu fotek, venku strašně pršelo, a foťák to zkrátka nepobral ... :(


F&F jsem ukazovala už v článku tady :)  Je dokonalá, hippie motivy zbožňuju :*


 Dalšími poklady jsou tyhle dvě krásky:) Pletená kabelčička je z Písku z krámku se zbožím, co vyrábějí postižení lidé a výtěžek z prodeje jejich tvorby jde na zlepšení podmínek v zařízeních, kde tráví většinu svého času... Je pro mě důležité pomáhat těm, co to skutečně potřebují ... Myslím, že společnost jim obecně moc šancí nedává, ale každý má právo na to prožít šťastný život...
Hnědá mini kabelka je z Deichmanna :)


Stejně tak jako tahle květovaná, která je skvělá i na jaro :)

 

Tuhle barevnou krásku jsem dostala od miláčka :* a vybrala jsem si jí v Kiku :)


Malá červená ve tvaru psaníčka je od Oriflame a navrhla jí Demi Moore jako doplňek k vůni My Red by Demi :) nosím jí tak často, až je chuděrka celá odrbaná :(


Maličká barevná kabelka je také z Kiku, stejně jako její velká ségra s korálkovými úchyty :)
Žlutá je odněkud z tržnice...


Tuhle námořnickou jsem si přivezla z Andory :) Tudy jsme projížděli s rodinou při naší poslední dovolený :)
Rušili zde nějaký butik a vše co se v něm nacházelo bylo ve slevě... Mě dostala tahle kabelka za kterou jsem v přepočtu na naše neutratila ani pětistovku ... Docela krása z původních sedmdesáti eur :)


Tato kráska má místo v mém srdci, je to totiž má cestovní taška tudíž byla se mnou u většiny zásadních zážitků z prázdnin a jiných výletů :)  Zkrátka nedám na ní dopustit :) Je z Avonu , asi čtyři roky zpátky :)



Máte také své letní oblíbence mezi kabelkami ?

Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat