záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 28. srpna 2014

Náramek - Hello Green Tomorrow - Avon


Zdravím u dalšího článku :)
Tentokrát opět z řady doplňků :) Včera mi totiž dorazil nový náramek do mé sbírky :) Tento je ovšem docela jiný než všechny ostatní :) Tento náramek totiž pomáhá a také symbolizuje fakt, že by nám neměla být lhostejná naše planeta ... 

Náramek Hello Green Tomorrow od Avonu :) 




Takhle vypadá malé info k náramku :) Jak můžete vidět, stojí rovných sto korun a úplně celý výtěžek jde na tento projekt ... Na rozdíl od náramku Oriflame dětěm, kde jde bohužel jen část výtěžku ... Co se děje s tou druhou to mi není známo ... Ale myslím, že bude pokrývat náklady na výrobu a propagaci ...

 


Náramek dorazil v krabičce z recyklovaného materiálu :)



Krásné motto :)




A takhle ten miláček vypadá :)




Motiv je oboustranný- komu se nelíbí zelený list, může si jej otočit na bílý :)



Detail :) Ty dřevěné korálky jsou super :)


Na ruce je velmi slušivý  :) Mimochodem ta šňůrka je tmavě zelená, ale vypadá jako černá :)





Budu upřímná , jsem si stoprocentně jistá, že bychom měli dělat alespoň to minimum pro naši planetu, protože není nerozbitná a to jak se většina lidí chová k přírodě je opravdu k politování hodné ... Máme zde domov, máme zde předpoklady ke spokojenému životu... Přesto je to některým málo a chtějí víc... Sama nevím proč jsou lidé tak nenasytní ...
Ale věřím, že zároveň spousta lidí má snahu bojovat za svůj domov, za svou planetu...
A já jsem mezi nimi - bojuji jak jen to umím nejlépe :) Třídím odpad, snažím se eliminovat čerpání energie ... a tento náramek se mi zdá jako skvělý nápad, jak dát najevo svůj postoj a hlavně miluju tu možnost pomoci dobré věci ... Zkuste to také... Je to skvělý pocit a jednou za to budete rádi, až zjistíte, že jediná cesta je vyvážit co nejvíce špatných věcí těmi dobrými ...

Žádné komentáře:

Okomentovat