záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 28. srpna 2014

Rtěnkový TAG :)

Ahojky dnes po druhé a u mého druhého videa :) Na téma jak jinak něž kosmetické a to sice- rtěnky :)

Snažila jsem se vylepšit kvalitu a v rámci této snahy dala natáčení za úkol mému příteli :) Tímto moc děkuji za asistenci a samozřejmě za střižní úpravy :) A musím ho také moc pochválit, protože se vážně snažil a dle mého názoru se mu natáčení  povedlo :)
Video je o moc lepší než to první :) Ale stále je na něm co upravovat a co se učit nového :) Přesto jsem moc a moc ráda, že jsem ho natočila, protože mě bavilo ještě více než to první, což svědčí o tom, že se zřejmě ubírám tím správným směrem ... Předem se Vám však musím omluvit za jeho tragickou délku ... Kdo mě zná osobně ví, že jakmile se jednou rozpovídám o kosmetických krásách už mě jde jen těžko zastavit :)
Přesto moc a moc doufám, že se video bude líbit a prosím ignorujte tu tašku v pozadí, babička v ní totiž mamce přivezla nákup a jak jsem zvyklá, že tam nikde nic není, jaksi jsem jí zapomněla dáti stranou, tak mi trochu kazí image :D Na druhou stranu alespoň pak nevypadám na dvanáct, jak mi většina lidí tipuje :)

Tak :) Budu opět moc a moc ráda za každičký komentář či nápad jak cokoli vylepšit :) A doufám, že i přes tyhle počáteční drobnosti, co se moc nepovedly, se Vám video bude líbit :)

PS: Jak jste na tom Vy s rtěnkami ?


Žádné komentáře:

Okomentovat