záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 28. srpna 2014

Letní nezbytnosti- mé úplně první video :)

Ahojky u dnešního článku :) A dnes KONEČNĚ :D přijde na řadu tak strašně dlouho slibované video :) A že jsem se s tím tak nazlobila, dám sem rovnou dvě :)

Tohle první a opravdu úplně první video, co jsem kdy natočila má sice mizernou kvalitu a já v něm tragicky koktám a hlavně mělo tady být na konci července, nikoli srpna, ale... no tak lidi, je to moje úplně první video :) Chápete to ? Mám z něj i tak strašnou radost :) A samozřejmě je mi jasné, že je na něm hodně co vylepšovat , ale i tak, budu točit dál, protože mě to opravdu chytlo a hlavně vím, že k tomu, jak bych chtěla,aby to vypadalo je zkrátka třeba se trochu propracovat :) Proto prosím, mějte se mnou trpělivost :)

Jinak toto video je na téma Letní nezbytnosti mezi kosmetikou :) Kdo by se chtěl podívat ještě třeba na různé šperky, co jsem nosila v létě, tak tady jich najdete skutečně hromadu :D
Vím, že vzhledem k počasí už je trochu pozdě, ale na druhou stranu spousta těchto výrobků se dá používat i během roku a já se za ně mohu zaručit a samozřejmě ten zbytek poslouží například jako inspirace na příští léto :)

Budu ráda za každý komentář :) Doufám, že se Vám video bude líbit a prosím promiňte tu kvalitu zkrátka všechno je jednou poprvé :)



Žádné komentáře:

Okomentovat