záhlaví (věděli jste že...)

sobota 23. srpna 2014

Inspirace v obrazech :)


Ahojky :) Dneska bude malinko netypický článek :) Vzhledem k tomu, že jsem dopoledne běhala po městě a sotva jsem měla čas jít fotit nějakou další kosmetiku ke zrecenzování, tak se udělalo tak hnusně, že jednak nebylo světlo a druhak úplně mě opustila jakákoli fotící nálada :(  Přesto však jsem sem dnes chtěla hodit alespoň jeden článek :) A tady je :) Doufám, že s tím nebude žádný problém, protože kromě úplně toho posledního obrázku jsem žádný jiný nefotila :) Mám takový zvyk :) Když se nudím a náhodou mám přístup na wifi  z telefonu, skočím na facebook na různé oblíbené stránky s módou a stahuji si obrázky, které mě osloví, do svého telefonu :) Odkud jsem je dneska dala sem na blog :) 
Tyto typy obrázků zbožňuji a jsou mojí obrovskou inspirací a zároveň i hnacím motorem . Tohle je totiž přesně to, kam bych s blogem chtěla dojít :) A nejen s blogem, co bych chtěla také zažít a co se mi opravdu hrozně moc líbí :) 
Doufám, že mě nenařknete z kopírování nebo něco tak podobného ... Tohle totiž je pro mě takové malé vzdání pocty tomu, co obdivuji :) Ukázka toho, co mě inspiruje :) 





Miluju čistě ženskou módu :)


A šortky :D Obzvláště ty se zvýšeným pasem :)


Bot nemá žádná žena nikdy dost :)


Existuje na léto něco lepšího než námořnický styl šmrclý boho motivy :)



Oh I wish for this pumps !!!





Naprostá dokonalost :*


Tento model bych okamžitě brala :) Další položkou do mého šatníku budou, po letech odolávání, bílé džíny...


Nádhera :) Podobný perličkový náhrdelník jsem poslala dál, protože tehdy jsem nevěděla co s ním kombinovat. Ach jaká to škoda :( Naštěstí jsem měla tu čest seznámit se s Ebay :)


Asymetrické šaty jsou snad nejlepší vynález od dob vynalezení krájeného chleba ... Bohužel  se strašně špatně shání v malým městě... a přesně proto zatím nejsem jejich hrdou majitelkou... Což, úpěnlivě doufám, se brzo změní :)


Mašličky nikdy nemůžou vyjít z módy protože jsou zkrátka nesmrtelné :)



 

 Víte vy, jak jednoduché je tohle vyrobit ? Někdy úplně stačí se chvíli nedívat pod nohy :D



Báječná kombinace :)


Čistě ženské, přímo do mého stylu :)


Dokonale hippie a přitom tak dokonale elegantní , tomu říkám umění :)


I výrazné náhrdelníky se dají vrstvit :) A vypadá to bombasticky :)


Ty samé brýle mám také :) A neexistuji bez nich :D


Bílá košile rovná se víceúčelová věc :) Ale tady mě oslovily ty překrásné botičky se zavazováním na kotníku :*


Tady upřímně přemýšlím, zda si tuhle fotku nemám vytisknout na ledničku... Až mě zase chytne nějaký ten záchvat žravosti ....


Šaty v antickém střihu ♥ Nádhera :*


Tohle asi ani nemusím vysvětlovat :D


Mačkané textury u košil vypadají až nebezpečně dobře :)





Stará dobrá Anglie :D



Láska ke kloboukům mě asi nikdy nepustí :)


 A ani láska k třásním a krajce :)

Boho styl je rovněž dokonalá letní volba :)


Výrazné náhrdelníky :*


Tohle jsem si nemohla odpustit ♥ To je tak sladký :*


Malá retro kráska :)


Ten výběr :*




Upřímná závist ... Já chci taky k moři ... A taky tak pěkně oděná :)


Černá nikdy nezklame :*


 Kdo by si nepřál vypadat elegantně, když se doma jen tak válí a užívá volna... Bohužel tak to v realitě nefunguje :) Ale inspiruje mě to k tomu jít se dneska alespoň učesat :D


Kolik lidí na světě přechází silnici s rukama v této poloze ?


Ty náušničky :*


A ty boty - láska na první pohled... Koho mám zabít, abych je sehnala ?


Pareo a plážová taška :* Ať žije letní styl :*



Retro :*


A tropický mix :)


A třpytítka :) Nádherné ♥





Také cítíte tu pozitivní energii co z těch fotek přímo sálá :)















Nádhera :)





 :)
 Dokonale famózní :)

 Srdcová záležitost :)





 Francouzský šarm :)







Ty chci domů !!!









 Maličký :*
 :* bomba


Krása :)







Tak jednoduché a tak efektní :)



Možná že i zásnubní :D








Prooooč , proč musím být z maloměsta :( :( :(


Nápadité :)



Fenomenální :)



Volnomyšlenkářské :)



Originální :)




Sofistikované :)




Nádherné :)



Překrásné i když umělé ...




Tohle mě naprosto dostalo :) Úžasné :*


Fantastické líčení :) Podobné mám každý rok na Štědrý den :)



 Šortky :*


Nejlepší účes :*





Tak takhle nějak budou jednou vypadat mé svatební :)



Ať žijí clip-in ♥♥♥




Krásně sladěno :)


To jsou ony, to jsou ty jedny jediné a jestli je neseženu, budu se vdávat nahá :D


Dobře, dobře, tohle je druhá možnost :) Ty bych nejraději nosila i na plesy :)


Jack ♥ A co teprve v černé :*



Ten snad nejvíce pracný účes ! Ale zaručeně to za to stojí :)



No a pak ten rozdíl, když se pokouším já  něco nafotit :D Mimochodem, to jsou ty mé milované brejličky :) Od Vogue :) A ano jsou přímo z mého mrňavého městečka :) Někdy se i tady dají nají poklady :)



A poslední foto , které je na hony vzdálené módě, ale já ho sem prostě musela dát :D



Dát doufám, že mě nikdo nebude chtít kamenovat za to, že jsem si pro inspiraci půjčila pár obrázků z facebooku :) Nevydávám je za své a ani je nekritizuji. Naopak , tímto smekám před tím, jak někteří dokáží být kreativní a originální a jaké dokáží vytvořit umění na poli módy :)

Krásný víkend Vaše Pauline :)

4 komentáře:

  1. Ahojky Pajo, teda krasny clanecek aaach ty prstynky, ty nozky malovane hennou, krasny sexy boticky, saticky, tak tohle jsem si opravdu uzila :-) A ta sladka holcicka a tobe to mimoradne slusi ! :-) krasne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Co se mi na dnešní módě líbí, že je tak pestrá (i když mnohé dívky chodí jako podle jednoho metru). Tolik šatiček, topíků, náhrdelníků, náramků, možností, jak si nalakovat nebo upravit nehty, tolik kabelek, lodiček, a botiček vůbec, šortky, legíny v mnoha vzorech a barvách, minišaty, dlouhé šaty, asymetrické šaty, jednoduché i složitě řešené, mačkané košile...
    Krásnou galerku jsi tady předvedla, jedny ty šatičky (háčkované) jsem si i stáhla (můj životní sen, takové uplést). Moc se mi líbí i ty vzdušné modýlky z prvních obrázků.
    A musím pochválit krásné popisky k oněm fotkám, výstižné i vtipné. Prima článek a krásné modely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      To je pravda, dneska je toho takové kvantum :) Jsem strašně ráda, že žiju právě teď, kdy je období zasvěcené přímo těmhle sarapatičkám :)

      Vymazat