záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 18. srpna 2014

Recenze - Protizánětlivá tyčinka s čajovníkem Oriflame Love Nature

Ahojky :) 
Tak :) A v tomto článku konečně opět představím nějaký ten zázrak :)
Pár posledních dní jsem si hodně oblíbila tuhle tyčinku z Oriflame z řady Love Nature s obsahem esenciálního oleje z čajovníku a kyseliny salicylové :) 




Tyčinka nemá v sobě roll-on , ale funguje na principu jako takové to klasické tekuté lepidlo na papír, co prodávají v papírnictví :D
Zkrátka zmáčknete lehce na tyčinku a ta vrchní část pokrytá jakousi gázou se zvlhčí a tou tekutinou si poťupáte postižené místo, které je třeba ošetřit :)
Tyčinka funguje na jakýkoli zánět- pupínky, alergie i kousnutí hmyzem :) Perfektní je ošetřit pupínek chvíli předtím, než jej zamaskujete korektorem, protože do té doby se stihne zmenšit a znatelně zredukuje zarudnutí :) Takto ošetřený pupínek se samozřejmě posléze maskuje mnohem efektivněji :) Takže tahle tyčinka je svým způsobem taková tajná zbraň :)




Balení vydrží celkem dlouho :) Já poctivě patlám už asi tři týdny a nejsem ani ve třetině :D


Škoda, že něco takového nebylo, když jsem byla v pubertě :( To by byl život hnedle snažší :D

2 komentáře:

  1. Tak tuhle tyčinku jsem používala a můžu jen doporučit. Nejen že desinfikuje a napomáhá pleti, ale je i osvěžující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ tahle tyčinka je super :) Jsem ráda, že jí nechali v nabídce :)

      Vymazat