záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 18. srpna 2014

Recenze - Dekorativní kosmetika Giordani Gold Portofino - limitka na léto 2014


Ahojky :) Dneska po třetí :) A opět u rychlorecenze :) Po minulém článku jsem uzřela potřebu nějak vyrovnat skóre u Oriflame výrobcích z řady Giordani Gold :) Minulá recenze na tekutou rtěnku s lakovým efektem nedopadla zrovna nejlépe, tak tato to trochu vykompenzuje :) 
Dekorativní kosmetika limitovaná edice Giordani Gold  Portofino





Inspirovaná jižanskými plážemi :) A hýřící barvami léta :)


Lesk je ukryt v takovéhle docela hezké tubičce se zlatými detaily, které jsou docela odolné... ale upřímně, kdo mě zná, ví že obaly výrobků nějak moc neřeším, teda pokud nejsou nějak extra roztomilé, v opačném případě se nad nimi dokážu docela dlouho rozplývat :D Takže klasická tubička, co bych tak asi řekla :D



Lesk v sobě má krásně jemné třpytky v různých velikostech, což vede k extra třpytivému a přitom stále ještě elegantnímu efektu :)


Aplikátor má lehce prohnutý tvar, což není na fotce vidět :( Ale v praxi funguje skvěle, protože dokáže docela dobře kopírovat linii rtů :) Takže ani není zapotřebí konturka, lesk se navíc nerozpíjí, drží hezky na jednom místě a nezalézá do koutků :) Nelepí a obsahuje SPF 15 :)  Dvě věci mu ovšem musím vytknout - parfemace, není tak výrazná, ale mě moc nevoní... Není to můj styl. A dále - chutná hořce :( Není dobrý v něm jíst ...




Což lesk není až tak velkým favoritem v této kolekci, mnohem raději mám lak, který má úplně nádhernou letní korálovou barvu :) Má lehounký shimmer do modra, který skoro není vidět, ale dodává mu šmrnc :) Tady na fotkách to není tolika vidět, ale ta barva je opravdu teple letně laděná :) A řekla bych taková klasika, typická pro léto, doplní každý letní outfit :)



Se štětečkem se dobře manipuluje a lak nanáší hezky rovnoměrně :) Jediná chyba - nevydrží tak dlouho, určitě to chce použít nějaký vrchní lak :)


Tady na té poslední fotce si je konečně trochu podobný :) Takto nějak vypadá v reálu :)


Lak můžete omrknout tady a lesk zase tu :) 
V sadě byl i projasňující pudr a doufám, že na něj narazím někde ve slevách :) Docela ráda bych ho měla ve své sbírce :) 

Vaše Pauline :)

2 komentáře:

  1. Ahojky Pájo :-)

    Tééda musím říct, že tyto barvičky mám opravdu ráda, jsou takové pěkně letní, a věřím, že i lesk, i lak jsou super :-)
    Jsem ráda, že máš blog, a že budu mít kam za tebou chodit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko :) Já jsem ráda, že jsi konečně zpátky :)

      Vymazat