záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 18. srpna 2014

Recenze - Tekutá rtěnka Giordani Gold Iconic - Oriflame

Ahojky dneska podruhé :) A opět rychlá recenze, tentokráte to však zřejmě nebude tak úplně kladné...

Kdo už tady trochu zapátral ví, že Oriflame a zvláště pak Giordani Gold řada je má vysloveně srdcová záležitost :) A také , že se v devadesáti devíti případech výrobků co jsem vyzkoušela se báječně trefili, ostatně proto je také tak zbožňuju :) Ale tento výrobek za mě patří k tomu jednu procentu kdy jednoznačně rezolutně říkám NE ! Proč, to se dozvíte níže...




Rtěnka vypadá opravdu luxusně, ostatně jako vše od GG :) Ale to je vše, co na ní můžu pochválit... Začnu už tím jak jí otevřete, praští vás do nosu silná parfemace, která mě osobně vůbec nevoní a je opravdu až moc intenzivní ... Pokračuji tím, co uvidíte- barva, která je na aplikátoru je úplně jiná, než jak by měla vypadat ... Nikoli jen podle očekávání barvy, ale hlavně podle textury ! Textura zkrátka připomíná náplň do fixu :( Pamatuje takové ty fixy, které měli vidět tekutou náplň a po zaschnutí jim barva ztmavla ? No , tak to je přesně totéž, co tato rtěnka... Po zaschnutí pravda vypadá docela dobře, ale k očekávanému lakovému efektu to má na míle daleko :( A hlavně- vůbec s ní nezkoušejte jíst, je strašně hořká a lehce pálí v ústech ... 


Barva na zbytku aplikátoru, je odstín, který budete mít na rtech po zaschnutí, barva na středu aplikátoru je to, čemu říkám náplň do fixy :( Ty odstíny po zaschnutí vypadají hezky úplně všechny, to nemůžu říct, že ne, ale ... zde má míra tolerance končí ...


Vidíte ty malé "hrudky" to už část barvy schne, a pak se musí důkladně rozmazat, což je skoro nemožné, protože rtěnka lepí jako blázen...


No jak jsem napsala- ne ne a ne !!! Tohle pro mě bylo snad největší zklamání v celých dějinách mých kosmetických nákupů ( a že jich bylo :D jsem shopaholik :D )

Moc mě mrzí, že tentokráte nemůžu nic pochválit, protože toto je vážně hrůza, ale vynahradím si to v příštím článku :) Ten bude o letní limitce líčidel jak jinak než z řady Giordani Gold, nějak přeci musím vylepšit skóre :)

jinak na produkt samotný můžete mrknout tady :)

Pauline

Žádné komentáře:

Okomentovat