záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 18. srpna 2014

Recenze - Avon Make-up Setting Spray

Ahojky :) Dneska tu mám pár rychlých recenzí, protože poslední dobou se mi nakupilo pár skvělých kosmetických vychytávek a docela mi pomohli v mém rychlém prázdninovém tempu :)
Jedním z těch zázraků je tento fixační sprej od Avonu :)





Není to dlouho, co mě jímala bezmoc, když jsem měla velmi důležitou událost a věděla jsem, že zkrátka tam už nebude žádná příležitost si jakkoli předělávat make-up , takže jsem sáhla po nouzovém řešení a na obličej nasprejovala na radu jedné vizážistky klasický lak na vlasy a... No nedělejte to. Zvláště citlivá pleť trpí jako zvíře... A tak jsem si zaručila zkažení celého večera... Jo make-up držel, to je pravda, ale obličej mi začal rudnout a celý se mi osypal ( a to jsem lakovala lakem od Lorealu, který na vlasy zabírá spolehlivě) no zkrátka a dobře po téhle šílené příhodě jsem pátrala po něčem, co by mi v takovýchto chvílích pomohlo zafixovat můj pracně vytvořený look a objevila v katalogu Avon tento sprej, který nejen, že fixuje make-up, ale dále také hydratuje pleť a obsahuje vitamín E ( ano, na ten si potrpím ) a hlavně - je hypoalergenní :)  I Po celodenním maratonu ve městě, což byl můj test pro tento produkt, obstál na jedničku jen tak mimo, ale hlavně i po tom celém dni v horku a ve městě jsem stále měla pleť na dotek krásně hebkou a hydratovanou a hlavně - ani jeden jediný alergií vytvořený pupínek :) Když jsem jej zakoupila, nejprve jsem se bála, ale říkala jsem si, že na rozdíl od ostatních produktů, které fixují make-up zase není až tak drahý a že jej teda vyzkouším :) A musím říct, co se malování a doplňků týče tak na tenhle poklad v nenápadné černé lahvičce nedám dopustit...


Jen dvě věci mu vytknu - za prvé, to co Avonu vytýkám pokaždé ... Co se přírodního původu kosmetiky týče, tak je na hony vzdáleno a za druhé když sprejujete, nemá tak malé kapičky, takže někde na obličeji vám ulpí kapička větší... Ideální by pro mě bylo, kdyby sprej šel vyrobit v lahvičce jako je lak na vlasy, kvůli tomu, že spreje na vlasy vytváří při stříkání jakousi "mlhu" což má větší a lepší efekt... Toto stříká... asi tak jako klasický sprej na tělo ... Není to mlha ale kapičky ... Což mi teda trochu vadí, ale jak já vždycky říkám, nic není dokonalé ... Na to, co tenhle drobek umí si může tuhle chybku dovolit :) No ale když bude víc lidí s přáním spreje jako opravdu spreje , třeba Avon ještě vylepší tenhle malý nedostatek :)
Přeci jen žijeme v době kosmetických revolučních převratů :)) Jak já miluju jednadvacáté století :))


Co vy ? Už jste se ocitli v situaci, kdy bylo třeba něco takového použít ? Líbí se Vám ten nápad ? 

Pauline

Žádné komentáře:

Okomentovat