záhlaví (věděli jste že...)

pátek 10. října 2014

Záříjové Shooting With Camera :)


To je šílené :) 
Další měsíc v tahu, dneska už dokonce desátého října ... 
Čas na to Vás přivítat u dalšího Shooting with camera :) 

Tentokrát se musím přiznat, že jsem téměř nic nestíhala, a s nástupem října je to ještě horší :(  Na konci září mi začal úplně nový život. Přestěhovala jsem se do jihočeské metropole a nastoupila na univerzitu ... A rázem je vše totálně hektické a převrácené naruby :) Přesto jsem šťastná :) Mám konečně to, co jsem si dlouho přála :) 
Ale díky těmto změnám se samozřejmě výrazně snížilo moje časové konto - permanentně nic nestíhám, téměř na nic nemám čas ... Tudíž posledních pár týdnů jsem prožila tím, že jsem se snažila adaptovat se na vše nové v mém životě :)
Přesto měsíc září měl své Shooting with camera, o které bych se s Vámi teď ráda podělila :)



Prvního září začalo tím, že jsem šla doprovodit Mandy ( moje krásná neteřinka ) na její první den do školky ... PS: fotit přední kamerou za ranního šera není vždycky ten nejlepší nápad ...
Malinká to zvládla krásně, jsem na ní moc pyšná :) Ve školce se jí líbí a dokonce- na rozdíl od domova, tam vůbec nezlobí :)


Následovalo ráno pod palmami, když jsem se vrátila domů, šla jsem dospat spánkový deficit (chudáci děti, že musí vstávat tak brzy ), a dopoledne - cca jedenáct ráno, jsem se probudila opět do prvního září :)


Během září, které bylo zejména měsícem stěhování, jsme s miláčkem vozili věci do nového bytu. A tohle je moje úplně první fotka v našem novém bytě ( podnájem, ale i tak je to super :)) Jinak je to paruka, vezla jsem jí sestřence na představení Mach a Šebestová ... No a nemohla jsem odolat se v ní taky nevyfotit :)


Hurá- konečně se mi povedla sýrová omáčka na špagety :)


Princeznovský speciál ,v nemž je jeden z hlavních aktérů žabák, byl snad jediným kosmetickým článkem za měsíc září :( Ach jo , Když člověk nemá čas, je to na prd ...




I na zahradě se dají objevit skvosty :)



Ovšem ty lesní krásy to už je jiná :)



Rybník Němec :) - Předloha k mnoha básním a i pár filmům :) Je to skutečně lesní skvost :)



I u rybníka rostou houby :)



Otázka za deset bodů - Kdo najde vážku ?



Uprostřed rybníka je malý ostrůvek s ohništěm a romantickým sezením ...





Zase vážka :) A že jich tam bylo :)


Rubíny v trávě :)




Hejno vodoměrek :)





A tady už na chalupě u ohínku - můj první letos, a zároveň už asi jediný táboráček :( Ale bylo to fajn :)


Po vzoru Američanů jsem si opékala marshmallow s jahodami :)


Lotynka chuděra měla takovou chuť ... že jsem jí nakonec dala svého prvního buřta :)




A buřty samozřejmě nesmí chybět nikdy :) Přes léto to byly paradoxně utopenci , ale tento požehnaný zářijový víkend konečně přišly na řadu klasické na ohni pečené :* delikatesa :)




Dáreček pro miláčka, který musel zůstat jeden víkend v práci a já byla doma sama :(


Na druhou stranu- stihla jsem toto :)



A taky jsem  nám koupila první společné zvíře - jmenuje se Kuky a jeho novou majitelkou je má kamarádka Kačenka ... Na vysvětlenou - miláček , jak vyšlo najevo až po koupi křečka , má alergii na myši ...



Hra na modrou :)


Zaměřte se vzadu na ty divné mraky...


Malé DIY :)



Ať žije Tequila :) PS- ty paňáci jsou zmražené :) Ne jako z ledu, ale namočila jsem skleničky, naspodu nechala trochu vody a šup s tím do mrazáku :)


Byla výborná :)


Hra na červeno :)



A zase jsme hlídali :) Malá Jo byla zvědavá, co za zvuk to vydává telefon při focení :)



A Mandy chtěla učesat jako princezna :) Akorát korunku zapomněla doma :)



Hřebínek DIY :)



Hnědo-bronzové :)


Růžové drobnosti do nové koupelny :)


Pouťování :) aneb Václavská pouť :)



 Zkoušíme čepičky :) Zajíc vyhrává...



Ale muflon taky nebyl špatný  :D :D :D


Když se jde na pouť, konečně si člověk může dovolit i něco takhle kýčovitého, za což by během roku byl patrně nelibě označován :) Miluju pouť :)





Miláček můj :* Miluju :*


Tahle atrakce byla ještě dobrá :)





Zato tahle byla už podstatně horší ...




Tady jsem ještě nevěděla , co přijde :D Foto PO už není :D


Přespolní podmínky v novém bytě , před tím, než 1. 10. dorazil stůl :)


Moje nástěnka, kde mám spoustu důležitých věcí ...


Outfit na první den do školy :) Khaki křivák, tmavé slimky a botky na menším podpadku v pánském stylu a dokonalé tmavě hnědé barvě :) Jo a červená kabelka od Demi Moore pro Oriflame :)



Svačinka na zastávce po cestě ze školy - aneb, ztratila jsem se, když jsem šla poprvé ze školy domů :D To se stane no :) Francouzská bageta s hermelínem a  slaninou :) A svařák :) V tom křiváku byla děsná zima :D



Další den ve škole už byla svačinka z domova ... Když už ne tak pěkná jako francouzská bageta , tak alespoň v pěkné krabičce :)


Obídek s našima, kteří přijeli na kolaudaci :)


Fantasie :)



No toť celé mé září :) Hektické a rozlítané, ale zároveň i příjemné :)

A co Vy ? Jaké bylo Vaše září ?

Pauline :)


4 komentáře:

  1. užásní skvělí sem rada že se ti daří moc .Hlavně nechty a čepice jsou pěkné

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko, moc vám to sluší, jak se sestřenkou, tak s miláčkem :-) No a ty zlaté nehtíky jsou úplně boží, téééda, to září a šajní a třpytí se úplně kouzelně :-)

    OdpovědětVymazat