záhlaví (věděli jste že...)

neděle 30. listopadu 2014

Adventní věnce plus cosi tomu podobné pro rok 2014 :)


Ahojky :))

Už je to opět nějaký ten pátek, co jsem psala poslední článek, a nebylo to zrovna nejšťastnější :(
Čas je však neúprosný a jde dál, tudíž i my lidé se musíme pohnout kupředu ...

Co se u mě událo nového se však dozvíte až v listopadovém Shooting with camera ( což bude snad během zítřka či pozítří ). Listopad sice odnesl všechny zbytky listů, nicméně mě přinesl velkou spoustu nových událostí ...

Dnešní článek ovšem bude o něčem zcela jiném :) Už strašně dlouho dopředu mám naplánováno, že prosinec bude měsícem, který si jednak tady na blogu a druhak obecně užiju každičkým dnem :) A vzhledem k tomu, že ten vánoční čas nastává už dnes, neb je první adventní neděle, mám pro Vás článek o dekoraci, bez které se člověk na advent zkrátka neobejde :) A kdo by taky chtěl, že když se navíc může vyřádit v tolika kreativních možnostech :) Adventní věnce pro potěšení i účel :))


( toto foto prosím neberte vážně ... i když, špatný nápad to rozhodně není :D Originální trvanlivější adventní věnce jsou samozřejmě v článku pod linkou :D )




Naběhla jsem na Google obrázky abych našla co nejlepší a nejzajímavější věnce :) Tady je elita toho, co mě zaujalo nejvíce :))


¨

Osobně nejvíce preferuju klasiku - souměrně rozmístěné svíčky v barvách zlaté nebo červené a přírodní  avšak bohaté zdobení ... To je má vysloveně srdcová záležitost :) 




Tento mě zaujal protože vypadá jako z minulého století - více tradiční už to být ani nemůže :)) Retro svíčky a křížaly ... :*



Spousta mých známých preferuje spíše toto rozmístění svíček, nebudu lhát, i když je to též krásné, přesto to není tak úplně můj styl i když pár výjimek by se našlo, zvláště v tom moderním pojetí věnců:))


 I když tady u tohoto věnečku se svíčkami  z včelího vosku a dokonale zdobeného jeřabinami bych se možná taky nechala zviklat :)


Tenhle nápad závěsného věnce mě totálně učaroval :) Jednoznačně obrovské ANO ! :*


Dnes už většina lidí spíše než tradiční věnce, preferuje vzory modernosti... Některé jsou tak nádherné, že o nich také uvažuji :))

Tento například spojuje tradici a modernu v jednom :)) A řekla bych , že velmi povedeně :))


Tento bych si nejraději hned pořídila :) To zdobení je skvostné :)


Zajímavý kontrast - věnec a bílá chlupatá dečka... vypadá to královsky :)


A tomuhle stříbrnému, tomu já říkám naprostá dokonalost :)


Moderní věnce disponují zvláště zajímavými a netypickými materiály ...



... i netypickými barvami :)


I v moderní jednoduchosti je krása :)


Tento je dokonalý někam, kde preferují extra přírodní styl :)


Vícebarevné svíčky v jednom tónu a navíc naskládané doprostřed a obklopené různými velikostmi vánočních ozdob ... :*


Nádherná barva je i vínová ... Působí luxusně a velkolepě :) A v kombinaci se zlatou ... :*


A nehynoucí klasika ve venkovském stylu ... 


Další má srdcová záležitost :)



Věnce dnes už nemusí být jen kulaté, vývoj jde stále dopředu :))
Krása, že ?


Jednoduší ale přesto krásně efektní


Nevím, jak vám, ale mě připomíná trošku asijský způsob zdobení :D 


A nakonec se věnce vyvinuly v talíře ... 
Evoluci nezastavíš :D 
Ne, tak taky to nevypadá špatně :)
Tenhle obdélníkový adventní tác má navíc i využití - skoro celý jej můžete sníst :)


A tohle má doma většina mých pokrokových kamarádek :) Typický adventní tác :)


Ne všichni ovšem chtějí tác a ne všichni naopak chtějí rovnou věnec, a tak vzniká spousta kreativních nápadů na téma advent :)) Osobně fandím vlnce i cesmíně :)



Adventní otýpka :D Ale je to roztomilé :)

Další moudré řešení pro všechny, kteří advent příliš neřeší :)


A adventní "třešínka" na závěr - Ano i takto může vypadat adventní věnec :D :D :D Výhoda - je celoroční :D


A v neposlední řadě bych ráda ukázala dva věnečky, které teda nejsou přímo adventní, jsou spíše vánoční a hlavně někam na dveře či na zeď, ale mě se tak líbily, jsem je sem prostě musela dát :) 

Tenhle bílý je naprosto dokonalý :)


A tenhle má taky něco do sebe, představuji si jej na béžových dveřích dětského pokojíčku :)
Možná, že jej opravdu tvořilo nějaké dítě... Přijde mi, jako by měl tento věnec vlastní působivý příběh :) 



A to už je k věnečkům všechno, napište mi, jaký je Váš favorit na dobu adventu, klidně piště i nějaké Vaše příběhy s adventními věnci, nebo jen tak co se Vám přihodilo v době adventu , budu moc ráda, za každý příběh či poznámku :))

Krásný zbytek té první Adventní neděle:)

Vaše Pauline :)


2 komentáře: