záhlaví (věděli jste že...)

sobota 6. prosince 2014

Hudební adventní kalendář - 5. a 6. 12. 2014 :)


Ahojky :)

Tak jak jste si včera užili Mikuláše ?
Já jsem slavila tak nadšeně, že jsem Vám sem včera úplně zapomněla hodit další vánoční píseň z mého adventního kalendáře :)
Proto to dnes napravím a budou hned dvě, ještě za dnešek :)


Perry Como - God Rest Ye Merry Gentlemen ...jestli si pamatujete vánoční díl Mr. Bean, - Veselé Vánoce Pane Beane, tak tam tato píseň zazněla ve scénce jak Pan Bean pomáhal dobrovolnému orchestru :))



A druhá za dnešní adventní den je má vysloveně zbožňovaná - Celtic Woman- Amazing Grace - to je zkrátka něco dokonalého ...


4 komentáře:

  1. Krásný výběr, tu první znám,samozřejmě, i z onoho pana Beana (dobrá scénka!), ale takhle zpívanou jsem ji asi neslyšela. A Celtic Woman - co jiného říct, než - krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)
      Celtic Woman já úplně miluju, jedou mi doslova od rána do večera od listopadu až do února :) Zbytek rodiny už je kvůli tomu bytostně nesnáší :D

      Vymazat