záhlaví (věděli jste že...)

pátek 5. prosince 2014

Mikulášský speciál - líčení - anděl vs. čert :)



Ahojky :)

Dneska chodí Mikuláš :) Den, na který se těší většina dětí a ten zbytek už ví, co přijde :D

Mám pro Vás dva rychlé typy na líčení - první, letošní je líčení coby anděl. Andělíček je pro mě letos premiéra, neboť jsem několik let po sobě chodila za čerta :) A kostým z loňska, což je ten druhý typ líčení, Vám ukážu také :) 






vs: 

čertice z loňska :D 

 



A teď ta nudnější část - co jsem použila abych toto stvořila :)


Na andílka jsem se polepšila a produkty si nafotila :)


1. krok - primer na oči i na obličej (nechat vstřebat, chvilinka stačí ), aplikace make-upu - první šel na celý obličej make-up od Avonu, v odstínu Pale Pink, následuje lokální aplikace Dermacol Make-up Cover - já dávala pod oči na kruhy, na pupínky a lehce okolo nosu na část tváří na prosvětlení ... Odstín 208, velmi světlý, přesně pro mě :)
Dále na obrázku vidíte řasenku od Yves Rocher, která je naprosto skvělá a já jí aplikovala až po všech krocích se všemi stíny...


Tohle asi není krok dva, spíše tři, až budete mít hotový vnitřní koutek oka smetanovým stínem i střed víčka zlatým stínem, vrhněte se na vnější koutek a lehce táhněte k obočí- k rozmazání není ani třeba blendící štětec, bohatě v tomto případě stačí naťukat modrý stín klasickým aplikátore, či menším štětcem a roztáhnout jej prsty ... Modré jsem použila ty dva uprostřed, výše k obočí šel ten světlejší, záhyb oka konturoval tmavší- mluvím o té první ředě, té do tyrkysova ... Tmavší stín jsem aplikovala i na spodní linku oka... Stíny jsou z paletky 120 odstínů od firmy Manli...


Až budete hotovy s modro-zlatými kouřovky, dodělejte tenoučkou linku jak na hoře, tak dole... Dole jí rozetřete prsty, ať ještě ztratí na intenzitě a jen lehounce konturuje tvar oka ... Stín 4 z Quatro paletky od Avonu - Odstíny Go Natural ...


Back in time - tenhle smetanový použijte ještě před nanesením zlatého ... Jako úplný základ - vnitní koutek oka... Avon - odst. Barely There ...


Zlatý stín je od Catrice, odt. 030 We are the Champagnes , a ano, přijde do středu víčka :)
Kulaté duo je od Avonu- starší obal, dnes mají už bílý, ale odst. naštěstí zůstal stejný - Hot Chocolate, použijte z něho tu světlou a ještě více s ní zvýrazněte vnitřní koutek oka, ale až na samý závěr ...


Po aplikaci všech stínů plus černé řasenky, jsem ozdobila řasy ještě zlatavou řasenkou od Sephory :)
Tužky , které vidíte pod ní - obě od Essence , hnědá na obočí a bílá na orámování rtů...


Co bych byla za anděla bez vymodelovaného obličeje - bronzer, rozjasňovač obojí Dermacol , bronzer těsně pod lícní kosti, rozjasňovač až jako finální dotek třpytu, po tvářence a pudru ...
Tvářenka-kuličky, Oriflame, broskvový odstín a pudr, nejsvětlejší, ten s tím krajkovým reliéfem od Dermacolu


Rtíky dozdobit zlatou rtěnkou - pečující barva na rty od Avonu... A můžete, jako já, použít zlatavý lesk na rty (taky se tam někde mihnul na fotkách ) můj je Oriflame, bohužel tu řadu zrušili :(



Tak po vyčerpávajícím typu jak na anděla přichází na řadu ještě čert... Loni jsem si produkty bohužel nevyfotila, ale použila jsem černé a červené stíny z paletky 120 stínů, z níž jsem letos tvořila i líčení na andílka...
Černé stíny šly nahoru ve stylu mono kouřového efektu, červené šly na spodek oka...
Celé oko jsem orámovala důkladně černou dlouhodržící tužkou - dnes za mě klidně doporučím i tekuté linky, cokoli, co použijete bude držet dlouho, zvolíte-li Dermacol tu zebří řadu :))
Následoval nános řasenky a oči byly hotové, obočí jsem rovněž extra zvýraznila černou tužkou, což jindy během roku považuji za masochismus ...

Rty šly taktéž rychle, jen konturka a červená rtěnka... 
Nejhorší pro mě byla u čerta pleť ... 
Žádný make-up... Pod nános černé barvy jsem hezky štědře aplikovala vazelínu abych eliminovala následné škody...
Černěná pleť je vytvořená rozmazanou řasenkou a efekt uhlí není klasickým uhlím, jak to dělá většina čertů ale detoxikačním uhlím v prášku koupeným v lékárně ... Běžně se tento lék užívá při střevních potížích :D :D :D 

No a to byl celý čert :D Buďte chytřejší než já loni, a použijte černou směs i na krk :D 



Tak :) Doufám, že se Vám Mikulášský speciál líbil a budu moc ráda,když mi dáte vědět do komentářů za kterou bytost chodíte rádi Vy a zda jste se u mě třeba i maličko inspirovali :))

Krásného Mikuláše a bohatou nadílku mandarinek  :)
Vaše Pauline :))



4 komentáře: