záhlaví (věděli jste že...)

středa 24. prosince 2014

Christmas ROOM TOUR 2014 :)


Ahojky :) Dneska podruhé :)

Už měsíce , měsíce dopředu jsem si říkala, co všechno bych chtěla na Vánoce stihnout na blogu, co všechno bych sem dala za články a všemožné nápady :)

Pak nastal ten Vánoční shon a udála se strašná spousta věcí a než se člověk zastavil a otočil v tom jednom uklízecím, balícím, nakupovacím a bláznivým kole, nastal den D :) 

Dnešní den :) Štědrý den a teďka už dokonce večer :)
Sice jsem nestihla tak devadesát procent toho, co jsem chtěla, ale nakonec hlavně že jsem stihla alespoň těch deset...
Otevřela jsem 24 políček hudebního adventního kalendáře dle mého stylu ( snad jsem tím někoho nepohoršila :D ) , uspořádala jsem svou první GIVEAWAY a udělala tím radost ( teda doufám :D )
a stihla jsem se převléknout za anděla :) 
Plus prohrabala jsem Fler.cz a našla ty nejlepší z nejlepších přímo pro potřeby vánočních ( i nevánočních ) dárečků :))
S čistým svědomím říkám, jsem vcelku spokojená :) A jestli tu budu blogovat ještě příští rok, tak se zaručeně polepším :D 

Ale ještě tu pro Vás mám jednu malou drobnost, kterou jsem dneska nakonec přeci jen stihla :) 
Omluvte kvalitu, točila jsem narychlo, zpracovávala ještě rychleji a pak se šly smažit řízky , takže ...
Ale i tak doufám, že si právě toto video užijete už jen díky té atmosféře očekávání, kterou jsem tam (ani to nebylo záměrně) vložila :))
Krásné Vánoce všem, doufám, že jste všichni dostali, po čem jste toužili a přeju Vám hlavně to zdravíčko a lásku, protože to je to nejdůležitější:)) 

Vánoční ROOM TOUR 2014 :)



1 komentář: