záhlaví (věděli jste že...)

středa 31. prosince 2014

Co jsem našla pod stromečkem :)) aneb Vánoce 2014


Ahojky :)
Dneska pro Vás mám hned dva články, o které byla od pár mých známých docela sháňka :)
Ani jsem nečekala, že by to někoho mohlo zajímat, ale váš zájem mě moc potěšil :)
Děkuji :) Tyhle články tedy budou zadány právě pro ty z vás, které to zajímalo :))

Začnu tím prvním :)
Co jsem dostala k Vánocům :))

Spousta blogerek točilo video o svých nadílkách pod stromečkem, ovšem, nebudu lhát, já se bála, že by to moje bylo zase na hodinu, jak je u mě zvykem, tak jsem to raději nafotila :D I tak to bude dlouhé :D
Letos jsem byla pravděpodobně nějak hrozně moc hodná (což si teda vůbec neuvědomuju :D ) 
Ale sešlo se mi pod stromkem spousta krásných věcí, za které jsem moc vděčná a mám z nich obrovskou radost :)
Je pravda, že musím napřed říci dvě důležité fakta 
1) Mám opravdu velkou rodinu- což je super, miluju je všechny a jestli to v budoucnu půjde, tak chci ještě jednou tak velkou :D Děti alespoň tak tři ( z toho klidně dvojčata :)) 
2) Některé dárky jsem dostala dříve, kvůli tomu, že zkrátka jich bylo třeba v určitý čas před Vánoci...

No ale teď už k těm dárkům :))
Juk pod čáru :))

Začnu těmi největšími dary - První v řadě jde samozřejmě tablet ( Samsung ) i s krytem, v němž je bezdrátová klávesnice :) Tablet byl od rodičů a dali mi ho napůl k narozeninám a napůl k Vánocům :D Potřebovala jsem ho totiž nutně do školy na poznámky, prezentace a tak dále a tak dále... Super je, že když někam cestuju, beru jej namísto notebooku. Neuvěřitelně mi to usnadnilo život :))
Kryt je od miláčka:) Koupil na Ebay, kdyby se někdo ptal :))
Dalším krásným darem byly ty nádherné šaty, které mám na fotce - opět napůl k narozeninám napůl k Vánocům, jsou z Nosferatu ( ano, teď se bude většina lidí smát, jo já vím :D ) 
a složili se na ně mamka s miláčkem :)) Vytáhla jsem je na maturák a hned jsem s miláčkem pořídila i foto :))

Dalším skvělým dárkem, který jsme dostali s miláčkem dohromady od miláčkovy maminky, je tenhle skvělý kávovar i s kapslemi :)) Čaj Chai jednoznačně vede :)) Každé ráno si z něho děláme nějakou tu mňamku :)) 


Kdo nás zná, ví, že naší největší slabostí je dobré jídlo :)) Bráška nám pořídil kouzelný balíček ( no spíše obří krabici ) se spoustou dobrot :) Co mě dostalo jsou ty úžasné nápisy :) Například na sýru :))



Ani ségra nezůstala pozadu a Ferrero Rocher od ní už je samozřejmě poctivě sežrané :D


Něco pro zdraví, pro chuť i do školy do termosky :)) Jinak, kdo by ještě pochyboval, tak ano- jsem blázen do skořice a perníkového koření :))



Když už jsme u toho zdraví :)) Vápník od maminky, protože jakožto zdravotnice ví naprosto přesně, co platí na závisláky na Coca Cole a Kofole :D Koupila rovnou celý komplex minerálů, abych navíc byla ještě i krásná :))  Také dobře ví, jak moc důležité je v zimě mít tlapky v teplíčku :) Opravdu, opravdu moc důležité :)) A miláček to letos vyhrál s termolahví se sobíkama :) Kdo to ještě neví, tak sobíci jsou zkrátka moje poznávací znamení :D Jinak s tou lahví normálně spím, tak jako jsem spávala s plyšáčky ,když jsem byla dítě :) No jo, někteří lidé zkrátka nikdy nevyrostou :)) Ale víte, jak já mám vyhřátý pelíšek ? :))



Pod stromečkem čekala doslova hromada nádherných doplňků v mých nejoblíbenějších barvách na zimu :)) Radost byla neskutečná, co Vám mám povídat :))




 A ani nádherné oblečení nechybělo :) První svetřík se sobíkem a 3D bambulkou jsem tedy dostala už dříve, začátkem prosince, protože mamka to nevydržela a dala mi jej, abych v něm už dělala parádu :)) Jop, většina lidí se mi směje, ale já ho zbožňuju :D Druhý svetřík jsem si vyhlédla a hned se v něm nafotila v listopadovém Shooting With Camera, poslala jsem ségře mail s nápisem I WISH a ona opravdu  "naježila" :)) Moc díky :) O takovém miláčkovi jsem už hrozně dlouho snila :*



Tenhle svetřík jsem dostala s nápisem - a teď můžeš tvořit ten povlak na polštář ...Jenže když mě se tak líbí, že na polštář si raději seženu jinej a tenhle budu nosit :D Teď se opět většina lidí chytá za hlavu :D


Pár dalších vánočních nezbytností :)) Některé ani není tak těžké uhádnout od koho jsou :))



Výborným vánočním dárkem je i když Vám někdo ukáže ten správný směr :)) Být jako Francouzka- mým snem už ... no co si pamatuji :D Jinak pouzdro na brýle s kočičkami je dokonalý dárek- konečně vím, kde jsem si nechala své druhé oči :D Thanks Sis :*



Nádherně se mi sešly předměty přímo křičící mou bytostnou posedlost :)) Klasickou francouzkou hudbu pořídil miláček, krásnou truhličku a povlak na polštářek ( do sady ještě s Londýnem - společný dárek pro miláčka a pro mě do našeho pelíšku ) miláčkova maminka :)) Děkuju :*
Šperky se sobíkem si mě okamžitě získaly, aneb má obsese sobíky :) A staré hodinky na fotce jsou dárkem od babičky. Budete se divit, ale právě ty mi udělaly snad největší radost, patřily mému dědovi, což je vysloveně srdcová záležitost, a jsou ze šedesátých let, hodlám si k nim pořídit černý kožený pásek a jsem opět o krok blíže stylu Pařížanek :))



A další dárečky, první dva opět společné s miláčkem a opět od miláčkovy maminky :) Strašně se těším, až naše postýlka získá nový look, hned jakmile přestane být aktuální ten zimní :)


Nebudu lhát, ale poslední dobou , no ono to už těch pár měsíců... Dobrá no , tak už pár let to trvá :D Zkrátka a dobře jedním z mých největších a nejvášnivějších koníčků je všemožná tvorba a dekorování prakticky všeho, co mi přijde pod ruku :D Tudíž dárky jako vyšité :))


A vánočních věcí není nikdy dost :) Hrneček se sobem - asi nemusím říkat, že mezi námi dvěma okamžitě přeskočila jiskra pokřtěná navíc skořicovou limitkou od Douwe Egberts, rovněž vytouženým dárkem k Vánocům :)
Razítko z Nanu Nana :* Tak a příští rok budou ty nejoriginálnější sušenky :D


Tak a než přejdu na kosmetiku, ještě tu mám pár drobností :))
Do kuchyně a trochu mimo mísu- do uší :D Miluju jen tak mimochodem :))



A konečně to, na co většina z Vás čeká, aneb co bylo pod stromkem za kosmetiku :)) Přeci jenom, tohle je celkově kosmetický blog, takže ... Takové hlavní téma :))

Prvním kosmetickým dárkem je tahle skvělá sada od Dermacolu, po níž jsem už dlouho pokukovala a moc jsem si jí přála :)) Jednak jí konečně vyzkouším  a druhak pevně doufám, že bude zvenčí bojovat za můj povánoční detox, o němž ještě uslyšíte :)) 



Zásoba krémíků a dalších :)) Medový komplet - ten krém Propolis voní jako svíčka z včelího vosku :))
Dále měsíčková vazelína, už dlouho jsem otravovala, že bych jí chtěla, na doporučení Péti (Petralovelyhair), tak uvidíme :) Třpytivý tělový pudr od Essence :) Mrkvová sada na obličej od Avonu, krém už jsem jednou měla a byl skvělý, takže mě tato sada moc potěšila,na masku se opravdu těším :)) A Mixa 8% koncentrace glycerinu v krému-jedna z mých stálic je ta šestka- Balancing, na tenhle jsem skutečně hodně zvědavá :) Na zimu by měl být dobrý :)
Yves Rocher dvě má oblíbená tělová mléka - děkuju :*



Pod stromečkem byl i Lady Box, což mě překvapilo a moc potěšilo, zvláště ten krém na ruce mi udělal velkou radost :))
Dále pak má vysněná olejová pěče od Garnier a ani nožičky nepřišly zkrátka :))



A další a další kosmetika :D Ta sada krémů od Avonu s bambuckým máslem, ta je na zimu naprosto fantastická :* Ta míra hydratace, to je paráda !
Sada Miami evokující léto, aby mi nebylo líto, že sestřenky jsou na Vánoce na Havaji a já tady v téhle zimě  :)) No jo, to se někdo má :))


Zásoba :)) A samé vánoční vůně :* 


Vlásky i tělo by měli po tomhle zásahu být zase k světu :)) Mixa mléko- no jo ,ségra ví, jak na mě :*


Karamelizovaná hruška od Yves Rocher - nádherně voní :)) a karamelizované jablko od Oriflame ( loni jsem tuhle sadu dostala také a spotřebovala jsem jí do dvou týdnů, naprostá nádhera, letos maminka nezapomněla :* )
Vzorečky Original Source, gelů, které jsou mou další srdcovou záležitostí i když se musím přiznat, že tyhle vůně jsem u nás zatím nikde neviděla ...


Úžasné laky - nádherný zeleno-modrý od Catrice, Top Coat se zasněženým efektem od Essence :) A dva laky od Oriflame z řady Giordani Gold z kolekce Baroque :) Ze stejné kolekce jsou i ty fantasticky zbarvené perly na tvář :) Balzámky jsou zimní nutností, třpytivý od Granier miluju a už dva jsem zdělala, tenhle třetí jsem přivítala s otevřenou náručí :) A skořicovo-jablečný od DMka také moc potěšil :)) Zrovna si ho na sebe patlám :D Mýdlo od Oriflame má také nádhernou vůni - ovocně-květinovou a svěží :)
Kamínky na nehty a zlatá tužka na oči v anatomickém tvaru od Avonu mě totálně dostaly :D



Řada Mountain Calling od Essence vyžaduje vícero detailů k popisu :) Kromě této dokonalé tvářenky, v červené barvě ( po které jsem už dlouho prahla, protože na zimu mi to přijde jako dokonalý nápad :D ) jsem z této sady ještě dostala ponožky se sobíkama, bohužel, ty jsem zapomněla vyfotit, protože zrovna byly v pračce, dále lak na nehty ( ten top coat se zasněženým efektem z předchozího obrázku) a paletku, kterou hned uvidíte :))


Rtěnka od Catrice v dokonalé červeno-malinové barvě se studeným nádechem mě okouzlila a obávám se, že jí letos zimě asi jen tak ze rtů nedám :D Jinak je ze stejné kolekce, jako ten nádherný zeleno-modrý lak na nehty z předchozího obrázku- Kolekce Feathered Fall :))


Paletka Mountain Calling od Essence je opravdu zkatým hřebem :) Tak dokonalý desing jsem snad ještě u ničeho jiného neviděla :) 3D vystupující chaloupka, když paletku otevřete a šestice klasických a mnou navíc ještě nejvíce používaných odstínů očních stínů , to mě naprosto odrovnalo :) Rodino jste dokonalí :* Navím, čí to byl nápad, zatím se mi nikdo nechce přiznat ( já se snad vrátím do dětských let a začnu věřit na vánoční zázraky ) ale tohle- tohle se Vám opravdu povedlo :*


Zásoba laků na nehty v zimních barvách, všechny od miláčka - Miluju Tě zlato :*
Vánoční pilníčky jsou od kamarádky, měla jsem je už loni a strašně jsem je chtěla znova :) Děkuju zlatí, je tak pěkné, že si to pamatuješ :*


Tyto dva produkty jsem si objednala na základě placatého dárku v obálce od mojí babičky, protože jsem si je hrozně přála, a taky proto, že nikdo od nás (snad kromě brášky a už ani ten kolikrát ne ) nenakupuje dárky po internetu, tudíž by je toto patrně nenapadlo, ale když už ten placatý dárek obdržíte, je hezké si udělat radost po svém :)) I ♥ MAKE UP značka pod záštitou Makeup Revolution London, které já úplně miluju :) No koukněte se na to - není to dokonalé ? :* Jo , já vím :D :D :D

Tvářenka odstín Candy Queen Of Hearts a paletka odstíny I Heart Chocolate


Názvy na téma čokoláda a barvy samozřejmě taky :))


A poslední drobnosti - papírové obtisky na novinový efekt pro nehty, magnetitická pomůcka pro vytvoření mřížky- opět na nehty, obojí Essence :) A krásná sponka v hippie stylu z Lindexu


Tak, to je vše :) Vánoce letos byly skutečně kouzelné :) Našla jsem tam tolik nádherných věcí :* Ani nevím, jak bych jen vyjádřila svoji vděčnost :))
A co Vy ? Jaké byly Vánoce u Vás , našli jste, co jste si přáli ??? 

4 komentáře:

  1. ty jo pajo to je užasne ty maš tu paletku jako čokolada a ta kosmetika je užasna i ta knížka a ten srdíčkovej pudr užasné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, Ty máš také spousta úžasných věcí :)

      Vymazat
  2. Krásné dárečky, nevím, co obdivovat dřív, hlavně ta zásoba kosmetiky:-) Já měla pod stromečkem taky hlavně kosmetiku, ta udělá radost vždycky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Tak, tak , jsem přímo kosmetický závisláček, takže radost dvojnásobná :))

      Vymazat