záhlaví (věděli jste že...)

středa 31. prosince 2014

Moje předsevzetí do roku 2015 :))


Ahojte dneska podruhé :))

Další věcí, na kterou se mě už docela dost mých známých ptalo, je, zdali si dávám nějaká předsevzetí do nového roku :)
Většina z nich mi totiž hned vzápětí s docela slušnou vervou vpálila do obličeje, že je to blbost, protože se stejně nedodrží ...
Každý máme na věc jiný názor, každopádně pro mě je už od dětství neodmyslitelným kouzlem zimy hned po Vánocích, sepisovat dlouhý seznam věcí toho, co bych chtěla ten následující rok změnit k lepšímu :)
Je to sice šíleně infantilní, ale pro mě je to zkrátka kouzelný moment. Promítám do toho seznamu činnosti, které si opravdu přeji udělat a i když se to nepodaří zrovna ten daný nový rok, tak třeba se to podaří ten další ... Už několik let se mi takhle plní sny z dětství... 
Tudíž pro mě to má opravdu velký smysl. A každý rok navíc vymýšlím šílenější a šílenější položky do seznamu, takže se i pobavím :)
Také mám ve zvyku tak půlku seznamu opravdu dodržet - většinou tu první, protože to řadím podle priorit :))

Závěr zní- Ano, ano, dávám si novoroční předsevzetí a dneska se s Vámi podělím o ty do roku 2015 

Klik pod čáru :))


1) Mé první předsevzetí bude jedno z těch nejvíce klasických- vhledem k faktu, že mám první pracovní týden v lednu téměř všechny zkoušky a zatím umím pouze jeden jediný předmět a to ještě ne tak úplně dobře, od prvního skutečně najedu na extra pevný režim šprtání :D Protože chci udělat zkoušky jednak co nejdříve a druhak co nejlépe to půjde :))



2) Druhé předsevzetí opět nebude nikterak originální, ale to mu neubírá na důležitosti - hned po náročném týdnu a kus zkouškového, kdy hezky vyjím ledničku, aby se v ní nic nezkazilo a taky proto, že nenajedený jedinec logicky hůře snáší stres, bude zapotřebí důstojně pročistit svůj organismus. Nebudu lhát, už od října se vymlouvám na to, že budou Vánoce a pochutnávám si na rohlících s delikátními paštikami, chlebu s extra porcí sádla, posoleném, pokmínovaném a s cibulkou na kostičky, na vánočním cukroví, kterého jsem už bestiálně sežrala alespoň tunu, na salámcích, tučných sýrech, na čokoládě , na brambůrkách ( jo to je hodně silná závislost), na kebabu, na fast foodu a tak dále a tak dále...Prolévám to Kofolou a Coca Colou, kafem a vínem, pivem, sladkými šťávami a o faktu, že okurku jsem viděla naposledy v září, ta troška ovoce z Mikuláše je už dávno snědená a nesnáším jogurty snad ani dále plkat nebudu...
Sečteno podtrženo, je třeba to radikálně vyřešt, dokud mám ještě všechny zuby a stojím na nohou :D
Už třetím rokem pravidelně jedu v povánočním a vůbec obecně "po zimním" detoxu. Plán mám důkladně promyšlený a schválený výživovou poradkyní tak, abych nestrádala na žádné základní složce a aby se mé tělo v docela krátké době krásně zotavilo a získalo po zimě i lepší tvary, tenhle detox je navíc vhodný snad úplně pro každého no a na tenhle můj tip se mě pravidelně každý rok ptají všichni moji známí. Nebudu lhát jsem už poměrně unavená, tudíž letos, když mám blog, konečně mohu natočit jednoduché video, kde to vše důkladně popíšu a budu je navigovat sem, abych nemusela jednu věc stále opakovat :D Takže nebojte, o mém postupu ještě zaručeně uslyšíte :))

Zatím, pokud téže máte předsevzetí do nového roku, udělat něco se svými stravovacími návyky, ať už kvůli zdraví, nebo postavě, zatím hezky v klidu domlsejte své zásoby a buďte v klidu. S tímhle detoxem jsem ještě nikoho nezklamala... Jde to i jinak, než si hystericky říct- od prvního držím dietu, nechat zkazit půlku ledničky, zbylé domácí cukroví naházet kachnám ( taková škoda) a už třetího si koupit čokoládu, protože se to stejně nedá vydržet ... :D  Jde to mnohem lépe, chce to jen chvilku vydržet a nejednat ukvapeně :))



3) Dalším mým předsevzetím do nového roku bude, že chci zkusit vyrobit alespoň čtvrtinu toho, co všechno jsem si stáhla z internetu za DIY produkty :) A samozřejmě Vám o tom psát :))
S určitostí chci zkusit nějaké dekorace na léto i na další Vánoce,  Dále pár drobností na podzim a asi dvě nebo tři věci, co mě zaujali na jaro ( většinou s květinami ) Nejvíce se vyblbnu na vánočních ozdobách :)) Také bych chtěla vytvořit nějaké osobité dárečky pro ostatní, protože mám uložených spousta tipů. které zaručeně udělají radost :))


4) Další předsevzetí bude jedno z těch super praktických - chci se naučit vařit !!! 
5) Tohle předsevzetí je obzvláště trefné - anebo to alespoň říkal můj přítel :D Mám v plánu více nosit šperky a více se líčit, protože toho mám všeho hromadu a leží mi to šuplících po většinu roku nevyužito :( 

To byla pětka těch základních :D A teď ty méně pravděpodobné :D

6) No možná, kdybych se jo hodně snažila - přála bych si koncem roku 2015 mít alespoň pět set článků na blogu :))

7) Přála bych si strávit část léta ve Francii  :)


8) Chtěla bych být více aktivní v nějakém sportu :D


9) Chtěla bych se podívat do Tibetu :)) Do chrámu vysoko v horách :)


10) A chtěla bych se naučit hrát na kytaru :D


11) poslední bonusové předsevzetí je ... YES MAN filosofie !!! ( ten film, nikoli žádné necudné cokoli, co by někoho mohlo napadnout :D ) trik spočívá v tom, otevřít se světu a možnostem :)) Být pozitivní a zkoušet nové věci :*


A co vy ? Máte nějaká novoroční předsevzetí ??? 

Hlavně zdravíčko a mnoho úspěchů v novém roce :)
Vaše Pauline :))


2 komentáře: