záhlaví (věděli jste že...)

úterý 9. prosince 2014

Hudební adventní kalendář - 8.12. a 9.12. 2014 :)


Ahojky :)
Dneska musím jednat rychle :D Zase nic nestíhám , ale ani dnes jsem nezapomněla a adventní kalendář z mého vánočního hudebního repertoáru pokračuje :)

Dneska zase dvě písně neb včera se na tu jednu nedostalo :D

Tuto jistě znáte z filmu Sám doma :)
Celtic Woman - skupina, kterou mám na Vánoce absolutně nejraději :) Hlas andělů :)
Píseň-  Carol Of The Bells


a druhý song :)

Ding Dong Merrily on High - opět Celtic Woman - naprostá dokonalost :))



2 komentáře:

  1. Tuto písničku znám spíš v druhém podání a je moje oblíbená, radostná, lehká, rozverná, a přitom půvabně nazpívaná. Celtic Woman jsou fantastické, líbí se mi, jak zpívají, jak vystupují, i jak jsou oblečeny. A ta houslistka je také úžasná, hraje s lehkostí a s radostí. Hudební adventní kalendář? To jsem zatím neviděla, ale nápad je to dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Hudební adventní kalendář jsem kdysi vymyslela ještě na prvním blogu... Už je to nějaký čas, ale rozhodla jsem se k němu vrátit, protože vánoční songy miluju natolik, že mi hrají pravidelně už od listopadu a až do února ( zbytek rodiny je pak pochopitelně nesnáší ). Tu svou chorobně vánoční náladu jsem chtěla šířit i na tomto blogu, protože mi přijde, že většina lidí nemá během zimy téměř čas něco poslouchat ani zkoumat nové songy či kapely, skupiny a tak. Touto cestou jsem chtěla ukázat, že vánoční songy nikdy oposlouchané nebudou protože je spousta různých variant jak je předělat a díky tomu vždy budou tu vánoční náladu šířit stejně vesele :)
      Jinak Celtic Woman je co se Vánočních songů týče mou úplnou jedničkou, miluju je :) Hrají mi skutečně celou zimu :D

      Vymazat